Smärtsamma saker man kan göra med bröstvårtorna

Rakarn123

Medlem
Kön
Man
Hej jar en kille som är en sissy som älskar att pilla med bröstvårtan. Så har fått i uppdrag denna helg att leka med dom i minst 5 timmar. Så undrar om ni har några idéer. Ska utföra smärtfulla saker mot vårtorna enligt gudinnan.

Det jag gjort innan.
Användt nagelfil
Klämmor
Klämmor med vikt 200 g i varje vårta
Gaffel o hugga typ
Sugkopp
Pin wheel
Använda en Satisfyer på dom

Ni får gjärna komma Med förslag om vad jag ska göra. Ni får gjärna styra mig vad jag ska göra. Men det ska inte vara något farligt! Eller innehålla nålar. Annars känn dig fri till att bestämma.
 

Christoffer4all

Aktiv medlem
Ålder
55
Kön
Man
Tänd ett ljus och låt stearin droppa över dom. Dra bort stearinen och kyl ner med en isbit och börja om med ny stearin. Vet inte om man klarar 5 timmar men du får återkomma med hur det känns och hur länge, och hur många gånger, du klarade. Lycka till och ha det skönt.
 

ManyaNovio

Välbekant medlem
Play piercing. Hypodermic needle, på Svenska kanyl. Dessa finns i olika storlekar som mäts i Gauge. Ju högre tal desto tunnare. 25G är bra att börja med. Kom ihåg att sterilisera bröstvårtan först. Nålarna är sterila när man köper dem. Man kan inte utan orsak köpa dem i Sverige. Fastnar dem i tullen blir man av med dem. Har dock aldrig hänt mig. Ebay, Aliexpress.
Smärtan är underbar!
Manya
 

Göran.p

Välbekant medlem
Ålder
57
Kön
Man
Play piercing. Hypodermic needle, på Svenska kanyl. Dessa finns i olika storlekar som mäts i Gauge. Ju högre tal desto tunnare. 25G är bra att börja med. Kom ihåg att sterilisera bröstvårtan först. Nålarna är sterila när man köper dem. Man kan inte utan orsak köpa dem i Sverige. Fastnar dem i tullen blir man av med dem. Har dock aldrig hänt mig. Ebay, Aliexpress.
Smärtan är underbar!
Manya
Gör du det själv eller piercar nån annan dej ?
 

ManyaNovio

Välbekant medlem
Gör du det själv eller piercar nån annan dej ?
Gjorde det själv, frun någon gång. Inga problem att göra det själv. Bara trycka bestämt inte tveka, dutta utan ta sikte och tryck. Annars har man en prick som blöder, det vill man inte ha. Det är först när man tar ur dem som man kan ta hand om det. Brukar inte vara så farligt.
Faktisk sugen på göra det nu, men det får vänta. Har nålar så det är inga problem.
 

Rakarn123

Medlem
Kön
Man
Tänd ett ljus och låt stearin droppa över dom. Dra bort stearinen och kyl ner med en isbit och börja om med ny stearin. Vet inte om man klarar 5 timmar men du får återkomma med hur det känns och hur länge, och hur många gånger, du klarade. Lycka till och ha det skönt.
stearin funkar väldigt bra faktiskt var roligt :) lagom smärta endå
 

Rakarn123

Medlem
Kön
Man
Play piercing. Hypodermic needle, på Svenska kanyl. Dessa finns i olika storlekar som mäts i Gauge. Ju högre tal desto tunnare. 25G är bra att börja med. Kom ihåg att sterilisera bröstvårtan först. Nålarna är sterila när man köper dem. Man kan inte utan orsak köpa dem i Sverige. Fastnar dem i tullen blir man av med dem. Har dock aldrig hänt mig. Ebay, Aliexpress.
Smärtan är underbar!
Manya
Det där låter som risky business
 
Toppen