Smeker sig tjejer bara när man har samlag?

SOLO

Medlem
Vissa tjejer smeker sig bara vid samlag. Har stort sexbehov men hävdar att de inte får ut rätt tillfredställelse av enbart onani. Dessutom verkar vissa tycka det är pinsamt att tala om. Fler som hört det?

Master Bate!
 

lina

Medlem
Kön
Kvinna
Det där tror jag är lite av en skröna. Visst finns det säker tjejer som är så, men jag tror dom flesta onanerar när dom blir kåta och är upphetsade, om man då inte har en parner som kan "rädda" en då.
Att inte få ut "tillräckligt" med sin onani, vet jag inte heller om jag tror på, ok, vissa finns det säkert. Men onani är en sak, sex med en partner är en annan, det går inte att blanda ihop.
Om det är en tjej som säger att hon inte onanerar för att det inte ger henne "tillräckligt" tror jag inte hon är riktigt ärlig, men kanske tycker hon mer om att ha sex med en partner en att onanera om hon får välja.
Men jag tror dom flesta skiljer på sex med en partner och onani. Det finns säker jätte många som "bara" har sex med sin partner och inte "behöver" onanera. Men igen, dom flesta tror jag gör bägge sakerna, Så tror jag ialla fall vi tjejer fungerar.

Lina
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Min fd kk onanerade nästan varje dag på morgonen ofta med hjälp av duschen.
Som hon utryckte det skulle ju tvätta musen varje morgon.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Min fru onanerar aldrig i ensamhet, vad jag förstått i alla fall. Hon onanerar bara i samband med samlag när jag har kuken inne i henne. Drar jag ur så slutar hon. För henne är sex just sex, oavsett onani eller sex/samlag med mig. Hon har alltid haft svårt att få orgasm och det är endast på senare år som hon börjat onanera under samlag och det ger henne flera och kraftigare orgasmer än tidigare.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Att en kvinna smeker eller att partnern smeker tex brösten eller klitoris under ett samlag är rätt så vanligt kommer snabbare och kraftigare vad jag har märkt.
Det tänder mig också halva njutning är ju att partnern också har det skönt.

Vet inte om det bara vad jag märkt men äldre kvinnor smeker sig oftare en yngre.
Har väl lärt sig hur de njuter och har det skönt, många vet även hur de tillfredsställer än man. Orken kanske Inte är samma hos tex en femtioåring som en tjugofemåring kanske behövs inte det. Men klart att det är individuellt också har mycket med känslor att göra.

En kvinna jag är med har inget emot att suga av mig efter samlaget gillar att känna smaken av sina egna salter på mitt stånd.
Vill helst inte att jag kommer i munnen på henne så brösten duger bra.

Läste om en kvinna hon och hennes man hade haft sex 365 dagar i rad även när hon hade mens. Barn hade de redan tre stycken så det var inte anledning. Vet inte om det är så vanligt, men en del onanerar ju minst en gång varje dag, gjort det själv men inte längre. Är väl olika men denna kvinnan blev väl uppskattad av sin man, kan kanske vara skönt efter flera graviditeter.

Vet inte de stod de inget om, men gör man det varje dag borde det funnits tillfällen då antigen hon smekte sig själv.
Pratade med en kvinna hon hade just tittat på en porrfilm, kom med en kommentar att kvinnorna i filmerna inte får orgasm, men smeker sig för att bli lite blöta så de glider bättre. Kanske ligger någonting i det men om det har glidmedel så får ma ju inte se det.

Det kan väl var så att man hjälper sin partner det att man skall få orgasm samtidigt är ju så klart det bästa men händer inte alltid. Är väl bättre att smeka sin partner en att få det att stimulera.
Är väl mest kvinnor män har svårare att fejka en orgasm men som i porren att allt är slut när mannen sprutat, kan ju var svårt ofta man slaknar man.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Tror kanske yngre tjejer inte alltid vågar smeka sig själva vid samlag i tron att killen ska tro han är dålig.
Jag njuter extra om jag känner henne fingra på sin klitoris samtidigt eller att hon smeker sina bröst
Min fru smeker aldrig sina bröst, men jag önskar att hon gjorde det. Det är så läckert att se och helst se dem nypa i sina bröstvårtor
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Tror kanske yngre tjejer inte alltid vågar smeka sig själva vid samlag i tron att killen ska tro han är dålig.
Jag njuter extra om jag känner henne fingra på sin klitoris samtidigt eller att hon smeker sina bröst
Personligen upplevde jag det som pinsamt att smeka mig själv med en partner. Jag kände mig så exponerad, hade inget att göra med oron att min partner skulle känna sig dålig.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Personligen upplevde jag det som pinsamt att smeka mig själv med en partner. Jag kände mig så exponerad, hade inget att göra med oron att min partner skulle känna sig dålig.
Det är precis så jag tror frun kände det. Å andra sidan runkade jag aldrig min kuk när vi hade samlag heller. Men efter att jag uppmande henne att smeka klitoris till orgasm under samlaget, så har jag gått över till att runka till orgasm för att hon inte ska behöva uppleva det pinsamt.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Läste om en kvinna hon och hennes man hade haft sex 365 dagar i rad även när hon hade mens. Barn hade de redan tre stycken så det var inte anledning. Vet inte om det är så vanligt, men en del onanerar ju minst en gång varje dag, gjort det själv men inte längre. Är väl olika men denna kvinnan blev väl uppskattad av sin man, kan kanske vara skönt efter flera graviditeter.
Smekte hon sig själv bara när de hade samlag då?
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Å
Vet inte de stod de inget om, men gör man det varje dag borde det funnits tillfällen då antigen hon smekte sig själv.
Pratade med en kvinna hon hade just tittat på en porrfilm, kom med en kommentar att kvinnorna i filmerna inte får orgasm, men smeker sig för att bli lite blöta så de glider bättre. Kanske ligger någonting i det men om det har glidmedel så får ma ju inte se det.
Jag bara undrade eftersom tråden handlar om att kvinnor smeker sig själva bara under samlag.
Porrfilmer kan man inte lita på. Det mesta är tillfixat och fejkat. Inte ens männens sprut är på riktigt alltid för att inte tala om kvinnors sprutorgasmer...
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Å

Jag bara undrade eftersom tråden handlar om att kvinnor smeker sig själva bara under samlag.
Porrfilmer kan man inte lita på. Det mesta är tillfixat och fejkat. Inte ens männens sprut är på riktigt alltid för att inte tala om kvinnors sprutorgasmer...
Håller med om att porrfilmer är något helt annat men kvinnan trodde att kvinnorna smekt sig själva i filmerna för att få lite bättre glid. Mycket är så klart fejkat finns väl en del som är på riktigt men är nog en liten del. Finns några filmer där kvinnor onanerar som nog kan vara på riktigt men mycket är nog fejk.
 
Toppen