Smygtitt på syrran

lasseswede

Välbekant medlem
Kön
Man
Detta utspelar sig när jag var i tonåren, ca 15 år, och min syster som är 5 år äldre fortfarande bodde hemma. Våra föräldrar var bortresta över helgen så syrran o jag hade huset för oss själva. Ja nästan, för på lördagskvällen kom syrrans kille, Mats, på besök.
Min syster var ganska kort ca 1.60 och lite mullig med stora bröst samt en buske mellan benen som jag hade sett när man hade smygtittat lite när hon duschade.
Vi tillbringade kvällen framför Tvn alla tre och när klockan närmade sig tolv gick jag o la mig i mitt rum på ovanvåningen. Syrran hade sitt rum under mitt. Jag hade svårt att somna så jag tog fram en porrtidning som jag hade under sängen och läste och smekte kuken lite lätt.
Efter ca en halvtimme hörde jag syrran o hennes kille gå in på hennes rum. De pratade tyst men efter ett tag så började de fnittra och jag hörde dem lägga sig på sängen. Jag hörde hur dem pussades och höll på med varandra så jag blev nyfiken och började smyga ner för trappan. Kuken stod innanför boxershortsen när jag sakta tog mig ner för den knirrande trappan.
Väl nere stod dörren på glänt och det jag såg först var syrrans bakdel vänd mot mig på sängen. Hon stod på alla fyra lutad över Mats samtidigt som dem pussades och hånglade. Hennes fitta blottades härligt mellan de mulliga låren och min kuk hårdnade ännu mer. Jag kunde se hennes härliga fittläppar glänsa i lampans sken när hon sakta kom bakåt i sängen för att ta tag i Mats kuk som låg slak på magen. Hon tog tag i den och började sakta dra förhuden fram och tillbaka över ollonet. Hon sänkte sitt huvud ned över kuken och började suga på Mats kuk. Han stönade av njutning och smekte syrrans härliga bröst.
Jag hade blivit alldeles kladdig av försats i shortsen så jag drog ner dem och släppte ut kuken i det fria.
Mats kuk stod nu hård o glansig av syrrans saliv och hon reste sig upp och gick lite framåt i sängen. Hon satte sig över kuken och lirkade in den i hennes saftiga fitta. Jag höll på att få kåtslag nu så jag var tvungen att börja runka. Syrran red kuken med långa drag och de började stöna allt mer. Fittsafterna rann ner för kuken som gled lätt in o ut.
Efter ett tag så hoppade syrran av och la sig på rygg på sängen och särade på benen med fittan vänd mot mig. Mats kröp upp på henne i missionären och tryckte in kuken och började köra på med hårda stötar. Syrrans bröst gungade härligt fram o tillbaka och jag kände att det pirrade rejält i min kuk.
Mats stönade mer o mer och kved fram att han var på väg att komma. Syrran sa att han inte fick komma i henne. Efter ett par stötar till så drog han sig ur och sprutade ut all sin sperma på hennes fittbuske och mage. I all härlig uppståndelse sprutade jag också på både vägg o golv utanför dörren. Jag försökte torka bort en del med handen men det var svårt. Syrran o Mats låg på sängen o pustade ut och jag smög sakta upp till mitt rum igen.
Efter ett tag hörde jag dem gå iväg till toaletten samtidigt som min oro för att de skulle trampa i min sperma var stor. De lyckades missa och lycklig och uttömd somnade jag.
 
Toppen