Sommar

glans

Välbekant medlem
Kön
Man
Sommar
Detta hände mig en varm sommardag, har en husvagn parkerad några mil från mitt hem i stan.
Vaknade vid femtiden på morgonen, gör fika och äter lite smörgås till. Efter detta klär jag mig, tar ett par kortbyxor och en tunn tröja på mig.
Sedan så tar jag fram min cykel, packar lite godsaker att äta på dan. Tar även med lite extra kläder.

Sedan upp på cykeln, det är redan en del bilar ute så jag tar lite småvägar i stället. Passar på att överraska en bekant utmed vägen . Kör upp på gården men hans syns inte till, brukar vara vaken tidigt.
Går fram och kikar in genom fönstret för att se om han är vaken. Jo, nog är han vaken allt, ligger och tittar på en porrfilm. Det är två flickor som slickar varandras fittor, ser hur det rinner utmed skinkan på en av dom.
Tittar på kompisen, kunde tidigare ana att han var välutrustad där nere men aldrig sett den förr. Han håller i kuken som säkert är ett par decimeter lång, har ett ollon som glänser i skenet från tv ljuset.
Efter en kort stund hör jag hur han stönar till och ser hur sperman pumpar upp på hans mage. Han ligger en stund och låter kuken slappna av, försvinner sedan mot badrummet.

Blir lite kåt av att se detta så pillar fram kuken i byxbenet och runkar lite. Går mot cykeln när kompisen ropar.
Vill du ha kaffe?
Tackar ja utan att vända mig om.
Jag sätter på pannan då.
Jag pillar in min kuk i byxorna så gott det går, vill ju inte visa att jag kikat.
Han sitter bara med en morgonrock, känns ibland som han vill att jag ska se vad han har under den. Jag kan inte få ner mitt stånd så får krama så det inte syns.

Efter en stund så bär det av igen, då ser jag att mina byxor har en stor blöt fläck frampå, en del försats har kladdat ner dom. Tar säkert tre kilometer innan kuken slappnat av men känner mig kåt än. Fläcken på byxorna har torkat in men syns en ring av fukten.

Cyklar genom ett radhusområde, tror dom inte vaknat här än. Möter en bil som stannar, en tjej vevar ner rutan och frågar efter en väg. Visat henne vart hon ska åka då säger hon.
Tror lillen håller på smita.
Rodnade stoppar jag in ”lillen” i byxorna, bilen försvinner bakom nästa böj.

Ut på skogsvägar igen, låter kuken hänga utanför i ena byxbenet, känns skönt när vinden smeker den.
Blir pinknödig så låter urin fritt rinna när jag rullar utmed en backe. En pirrande känsla kommer sakta smygande, pungen drar sig samman och tror ändhålet ska explodera när kuken reser sig. Det rycker i kuken, känner hur sperman pumpar fram och..............

Vaknar av att någon frågar.
Hur gick det?
Det gjorde det visst, svara jag innan jag fattat att jag ligger i diket.
Såg när du ramlade, vad hände?
Var något som gick på benet.
Du slog dig inte då, ser att du är blöt på byxan.
Nej, jag ska vidare så du ska ha tack för omtanken.
Får jag göra dig sällskap en bit?
Visst, jag heter Kjell o du?
Hans, kallas Hasse.
Vi gör sällskap ett par kilometer när Hasse stannar.

Måste pinka säger han och drar ner sina kortbyxor över rumpan. En liten men styv kuk sprätter fram och en urinstråle drar i väg över buskarna. Han står tyst en stund medan kuken hans slappnar av, ser att ollonet är helt blottat även slak.
Var så pissnödig att jag inte kunde hejda min, förlåt.
Såg ju bara skönt ut, pissar du alltid med stånd?
Nä, får det av att cykla.
Härligt händer mig med.
Förstod det när du körde i diket.
Såg du mig när det hände?
Ja
Och varför det hände.
Ja, såg ju fläckarna.
Var lite ofrivilligt för mig.
Händer mig med när jag cyklar.
Ska till Enboda vart ska du?
Har inget mål utan är bara ute och cyklar, där brukar jag bada.
Då kan vi göra sällskap.
Visst.

Cyklar vidare och tar in på en skogsting, är väl egentligen en traktorväg. Hasse stannar, drar av sig tröjan och byxorna och står där helt naken. Utan att säga något så hoppar han upp på cykeln och cyklar vidare.
Tittar på honom när han naken trampar vidare, en liten rumpa som skaver mot sadeln. Ser lite sexigt ut, när han ställer sig upp ser jag hans pung dingla mellan benen. Cyklar upp jämsides och ser då att kuken hans står rakt ut.
Stannar jag med och tar av mig kläderna, känns fint att stå naken så känner hur kuken sväller lite. Upp på cykeln och trampar ifatt Hasse, han tittar på mig och småler.
Där brukar jag bada , säger Hasse.
Ska vi ta ett dopp då?
Kan vi väl.
Skönt kyla av sig, även lillen blev slapp men inte Hasses. Den står rakt ut, ingen jätte men ett stort fint ollon.
Är en liten grillplats som vi sätter oss vid och snackar lite.
Hasse berättar att han är uppvuxen i dessa trakter men bott utomlands i många år. Han bor helt ensam i en stuga ute i skogen nu.
Jag förklarar vart jag har husvagnen så vi hoppar upp på cyklarna och åker dit.

Väl framme vid vagnen tar jag fram korv och och bröd, tänder grillen och ser till att vi får något i oss. Blir en del öl från kylen så spänningen släpper lite. Kikar på Hasse när han står och pinkar, han har fortfarande fullt stånd så strålen kommer en bra bit fram.

Det börjar mörkna så frågar om han vill ligga över. Han tackar och frågar om det finns sängkläder.
Jag visar honom en sovsäck som jag har extra och han nickar. Tar varsin öl till, kan inte låta bli titta på hans kuk, den sväller en bit till och en svag droppe tränger fram och droppar till marken. En ny droppe kommer och den följs av en fin stråle sperma som skvätter i väg. Hasse gör inte en min av detta utan reser sig och säger, dags att krypa till kojs.
Han trodde nog inte att jag såg det men blev själv styv så han kikar på min när jag kryper ner i sovsäcken.

Kapitel 2
 

glans

Välbekant medlem
Kön
Man
Kapitel 2

På morgonen lyser solen in så det blir snabbt varmt i vagnen, hoppar ut och låter morgonurinen rinna. Hasse kommer strax efter och pinkar han med.
Sover ett tag till, säger han.
Ok för mig med.
Vi går in i vagnen och lägger oss, det är så varmt så vi ligger ovanpå sovsäckarna.
Hasse somnar direkt, kikar på hans nu slaka kuk, den har ett bart ollon som även slappt ser stort ut. Pungen är stor så kuken pekar nästa rätt upp där han ligger. Ser att han styvnar lite där han ligger, en liten droppe tränger fram på ollonet.
Kan inte låta bli men runkar själv när jag ser att han får stånd, känner raskt den välbekanta känslan i underlivet, stönar högt när det går för mig. Det rinner utmed magen och ner mot sovsäcken och ska just torka bort det när Hasse tittar upp. Han bara ler och vänder sig om.

Går ut och torkar av mig, Hasse kommer straxt efter med kuken i vädret. Vi njuter av solen en stund lite för oss själva. Blir lite kåt igen där jag sitter.
Blir en frukost nakna med stånd båda två. Hjälpte inte att runka på morgonen.

Ligger en hästgård på andra sidan sjön, där är det två tjejer som bor, ska vi åka dit.
Ja, svara jag.
Då får vi klä oss, ska ut på stora vägen en bit.
Ok, säger jag och tar på mig mina byxor.


Vi cyklar ut till stora vägen och upp för en backe, var tvungen stanna på krönet. Helt utpumpade båda två sätter vi oss i slänten.
Där nere bor nakenolle. Säger Hasse
Nakenolle, varför då?
Han går ofta naken på tomten.
Är det han med gräsklippare?
Just det, naken så klart.
Oj, den var inte liten den.
Menar du klipparen eller kuken?
Kuken, haha.
Du skulle se den styv.
Har du gjort det.
Ja.
Vi sitter tysta en stund och kikar på Olle när han klipper. Ser fint ut att kunna gå naken hela dan.
När vi hämtat oss glider vi ner för backen mot en grusväg, Lindholmen står det på skylten. Stora sädesfält cyklar vi för bi och kommer fram till en stor lada.
Vi ställer cyklarna bakom ladan, säger Hasse.
Varför då?
Vill inte visa föräldrarna att vi är här.
Vi smyger bakom ladan och in genom loftet. Där finns en trappa ner, hör hur några fnittrar när vi kommer.

Hej, var tysta säger dom i kör och pekar på mamman i andra ändan på ladan.
Vem är du?
Jag heter Kjell och kommer från stan.

Jag är Ingis och detta är Lotta.
Lotta pekar på trappan upp till loftet. Smyger försiktigt upp så tyst vi kan.
Vi går ner till sjön, säger Lotta.
Det är en lerig stig ner men väl nere så finns en lite sandstrand.
Där bor vi säger jag och pekar över sjön.
I vad då? Säger Lotta.
Står en husvagn där men den syns inte.
Pappa har båten annars så kunde vi ro över.
Vi sitter alla och pratar lite medan jag tittar lite extra på tjejerna.
Lotta er lite mullig och har ljust rufsigt hår. Stora härliga bröst. Ingis är mörk och ganska stor till växten, även hon har stora bröst. Blir lite kåt på dom.
Mamma ropar, det är mat, sedan ska vi hjälpa till med mjölken.
Hoppas vi kan träffas mer, säger jag.
Så, klart vi gör, vi är ju grannar, säger Lotten.
Känner att kuken vill ut i det fria, spänner fin i byxan.
Blir en lite kram innan vi skils åt, Lotten tar mig på kuken när hon kramar mig.
Vi tar våra cyklar och trampar mot husvagnen. Stannar uppe på backkrönet och spanar in Olle, han går och pysslar lite på tomten.
Ska vi gå ner och hälsa på honom, säger Hasse.
Törs vi de?
Visst, han brukar bjuda på öl.
Ok.
Vi ställer våra cyklar vid vägkanten och går ner till Olle.
 

glans

Välbekant medlem
Kön
Man
Tänkte lägga in kapitel 3-4 men vill klargöra att "grabben" som förkommer är egentligen jag.
Så åldern på honom är tillräcklig, 15 år..
 
Toppen