Sommarkärlek.

SOLO

Medlem
Detta är en sann och kärleksfull sexnovell, skriven av en mkt fin kvinna.:love:

Jag skulle vilja beskriva en upplevelse som jag hade häromdagen. Det är varmt och skönt. Jag sitter i vilstolen helt naken för att riktigt ta vara på alla solstrålar, som värmer så härligt. Det är länge sedan jag kunde sitta ute i solen och njuta av värmen och min nakna kropp.

Det pirrar skönt i underlivet och jag smeker in ett finger i fittskåran, som redan börjat bli fuktig. Min hand ligger alldeles stilla och känner pulsen under hårbusken. Jag är avslappnad och det är så skönt. Sakta, sakta rör sig fingret upp mot klitoris, ner mot fittöppningen för att få mera saft. Det är verkligen ljuvligt. Fingret går upp och ner i långsamma, hetsande rörelser.

Plötsligt känner jag hur någon kysser mina fötter. Det är min kille och hans kyssande mun som förflyttar sig i riktning mot mitt finger i fittan. Det värker till i mig när jag ligger och ser på detta. Snart är hans tungspets framme och jag tar bort fingret för att få känna hans sköna tunga istället. Tungspetsen rör sig fjäderlätt över klitoris samtidigt som han kör in två fingrar långt, långt in.

Nu är jag alldeles genomvåt och det kommer att gå för mig snart. Han börjar kyssa mig på magen och händerna smeker mina bröstvårtor som är styva och känsliga av kåthet. Jag gnider mitt dyblöta sköte mot hans fasta bringa för jag är så kåt, så kåt.

Då reser han sig upp tar min hand och vi går in i sovrummet. Hans underbara behandling fortsätter med att tungan söker sig till en plats i fittan. Tungspetsen leker runt i hårbusken flera gånger innan den till slut når själva klitoris. Så mjukt och lätt så att jag nästan blir tokig av vällustkänslorna. Nu slickar han på klitoris med korta drag.

Åh, gud så skönt.

Sakta kommer ett finger smekande runt fittöppningen och jag känner mig alldeles utmattad av upphetsningen. Safterna rinner sakta och han slickar i sig allt vad han förmår.

Åh, åh, han kör in två fingrar i fittan samtidigt som han slickar klitoris.

Nej, nu går det snart för mig. Men jag vill inte det. Jag vill ha kvar den där sköna, värkande, längtande känslan så länge som möjligt. Jag smeker honom på hans håriga bröst, mage och lår... tillbaka till magen. Nu visar staken tydligt sin uppskattning av behandlingen och jag sjunker sakta ner över den, utan att föra in den. Sakta rör jag mig fram och tillbaka några gånger, så att staken blir ordentligt våt av mina safter. Då är det så härligt upphetsande att ta den i munnen och suga.

Det går som en våg av vibrationer genom våra kroppar och med tungspetsen känner jag hur det pulserar i kuken när jag suger den långt, långt in i munnen. Medan jag suger och slickar hans kuk och ollon smeker jag runt roten ner till pungen, först lugnt sedan allt häftigare.

Hans andetag blir häftigare, snabbare och flämtande korta. Nu är orgasmen på väg, den kommer, det går för honom och han sprutar sin varma säd i min mun. Åh, så skönt, han skakar i hela kroppen och stönar högt när jag suger ut det sista. Då lägger jag mig framför honom och tar den lite trötta kuken mellan mina lår, bakifrån. Hans händer kommer smekande mot brösten och rullar bröstvårtorna mellan fingrarna.

Sakta kommer den smygande. Lite trångt är det, men allt eftersom smekningarna på klitoris ökar, släpper musklerna efter och kuken sjunker in. Mjukt och varsamt rör den sig ut och in samtidigt som klitorisområdet behandlas av två arbetande fingrar. I mitt öra leker en varm och våt tunga ackompanjerad av snabba, kåta andetag. Allt är så fulländat, så härligt...

Åh, så ljuvligt underbart när orgasmen väller över mig. Jag känner hur han också är på väg. Kuken sväller bultande.

Snart kan han inte hålla sig längre utan trycker till så att hela kuken är inne till roten, när det sprutar, sprutar sperma ur honom, djupt in i mig.

När vi haft det så skönt tillsammans, somnar vi en stund tätt sammanslingrade, vi, två älskande.

/En lycklig tjej
 

SOLO

Medlem
Trevligt att man kan hjälpa till :cool: Brukar inte få in noveller, detta var något speciellt ;) Fast nu blev man ju nästan sporrad att fixa en.:p

Master Bate!
 
Toppen