Sprut på syrran..

GladPack

Medlem
Kön
Man
ja vad sa syrran?
Blev hon arg?
Eller tyckte hon det var rätt så roligt?

dock så måste det ha varit väldigt pisamt ;)

//Masterbate 4 Life!\\
 

pellemas

Ny medlem
Kön
Man
Ha Ha! Det var faktiskt roligt... (ursäkta - kunde inte låta bli...)

Stackare - antar att du och syrran aldrig berört det närmare, eller skrattar ni åt det tillsammans nu efteråt?

Sthlm
 
G

Guest

Gäst
Jaa, på tal om syrror. Hmm, undrar hur dä skulla vara om morsan eller farsan gifte sig mä nån ny som har en as sexig dotter som ä i samma ålder som än själv. Dä skulle nog inte vara lätt:p
 
G

Guest

Gäst
Jag har också sprutat på min syrra, fast det var hennes eget fel.
Jag var 14 och hon 13 år. Vi delade rum när vi var små och båda två var lika kåta i den åldern (nu för tiden också, hoppas jag).
Jag brukade låtsas sova för att få höra henne onanera. Det gjorde hon alltid nästan då.

Den här gången låtades jag att jag vaknade av hennes ljud.
- Vad gör du, sa jag.
- Ingenting, sa hon.
- Jag vet att du ligger och pullar dig, sa jag.
- Jag blir kåt när du gör det.
- Syrran! kan inte du runka åt mig, så får jag pulla din fitta lite, sa jag.
- Okej då brorsan, sa hon.
-Jag vill runka din kuk först.

Sagt och gjort så smög hon försiktigt upp ur sin säng och kom till min. jag drog av mig täcket och visade min styva kuk.

- Jag ska visa hur du ska dra, sa jag.

Hon började ovant att runka kuken och det dröjde inte länge innan jag kände att jag skulle spruta satsen.
Hon stod på knä mellan mina ben och lutade sig över kuken med ansiktet. Jag tänkte att hon kommer nog att få hela satsen mitt i ansiktet, men jag sa inget för att varna henne.
Efter några runk till så sprutade jag min vid den tiden största sats som jag någonsin sprutat, rakt i ansiktet på lillsyrran!!!

-Ojdå, vad mycket det kom, sa hon, när hon stod där med ansiktet alldeles kladdigt av sperma.

Jag gav henne några pappersnäsdukar att torka av sig med, och sen fick jag pulla hennes fitta. Den var alldeles plaskvåt och hon kom i en orgasm ganska snabbt.

Sen har vi hjälpt varandra att bli av våran kåthet massor av gånger.

Pelle
 

Mjukvara

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by Pelle

Jag har också sprutat på min syrra, fast det var hennes eget fel.
Jag var 14 och hon 13 år. Vi delade rum när vi var små och båda två var lika kåta i den åldern (nu för tiden också, hoppas jag).
Jag brukade låtsas sova för att få höra henne onanera. Det gjorde hon alltid nästan då.

Den här gången låtades jag att jag vaknade av hennes ljud.
- Vad gör du, sa jag.
- Ingenting, sa hon.
- Jag vet att du ligger och pullar dig, sa jag.
- Jag blir kåt när du gör det.
- Syrran! kan inte du runka åt mig, så får jag pulla din fitta lite, sa jag.
- Okej då brorsan, sa hon.
-Jag vill runka din kuk först.

Sagt och gjort så smög hon försiktigt upp ur sin säng och kom till min. jag drog av mig täcket och visade min styva kuk.

- Jag ska visa hur du ska dra, sa jag.

Hon började ovant att runka kuken och det dröjde inte länge innan jag kände att jag skulle spruta satsen.
Hon stod på knä mellan mina ben och lutade sig över kuken med ansiktet. Jag tänkte att hon kommer nog att få hela satsen mitt i ansiktet, men jag sa inget för att varna henne.
Efter några runk till så sprutade jag min vid den tiden största sats som jag någonsin sprutat, rakt i ansiktet på lillsyrran!!!

-Ojdå, vad mycket det kom, sa hon, när hon stod där med ansiktet alldeles kladdigt av sperma.

Jag gav henne några pappersnäsdukar att torka av sig med, och sen fick jag pulla hennes fitta. Den var alldeles plaskvåt och hon kom i en orgasm ganska snabbt.

Sen har vi hjälpt varandra att bli av våran kåthet massor av gånger.

Pelle


Hur gammal är du och din syrra nu då?
 

Stagger Lee

Ny medlem
Kön
Man
Haha :D Det var faktiskt ganska kalasroligt det där :D Shit, jag skulle inte klara av att titta in i syrrans ögon efter det...

---
He said "Mr Motherfucker, you know who I am"
The barkeeper said, "No, and I don't give a good goddamn"
To Stagger Lee
 
G

Guest

Gäst
Nej! Det gör vi inte. Det avtog när hon skaffade kille som fick knulla henne, så hon blev väl tillfredsställd så det räckte ändå.
 

Runknisse

Medlem
Kön
Man
Det där passar ju nästan bättre som en novel fast den var lite kort. Men jag blev lite kåt:p.Och som ett tidigare inlägg... Va gutt dä vore om farsan lr morsan blev ihop med en som har ett sexigt pök.
 

MONSTER 1

Ny medlem
Kön
Man
Har också onanerat till sammans med min syster när jag var 13 år & hon var 16 år.
Det börja i bastun med att hon ville att jag skulle klia hon på ryggen & hips vips så vände on sig.
Hon ville att jag skulle smeka hennse bröst & det gjorde jag.
Hmm 13 år...... = ståkuk bara av tanken att få ta på brösten.
När hon såg min kuk stå sa hon -ska jag göra det skönt för dig?
- Jo tyckte jag.
Hon runga av mig & lät min satts komma på hennes bröst.
Sen fick jag lära mig hur man smeker en fitta tills det kommer.....
Detta hände några gånger + lite annat :)

Big Big!
 
Toppen