Sprut på syrran..

master_runka

Ny medlem
Kön
Man
Igår efter att ha läst att ni gillar mina historier så bestämde jag mig för att köra hårt direkt, så jag gick in till syrran. Det här är vad som hände:

Jag gick då in till syrran, som satt i sitt rum och kollade på nån rulle. Hon frågade direkt vad jag ville (syskonkärlek). Jag sa att jag var kåt och ville runka med henne, hjärtat började dunka för det där var ju inte särskilt genomtänkt... Hon sa okej och vilken lättnad alltså! Jag trodde hon skulle bli förbannad. Sen sa hon:
- Vi får ha musik på så att inte farsan hör.
Okej svarar jag och hon trycker på en fjärrkontroll och tre sekunder senare börjar min Iron maiden skiva, Brave new world, med The wicker man, kanske verkar ointressant men jag återkommer till det.
Sen sitter vi båda i soffan och runkar oss själva i högst en halvminut. Sen säger hon att hon vill runka mig, hon väntar dock inte på något svar och tar tag i min kuk och börjar runka. Och det är inte lite skönt! Min syrra kan verkligen runka. När jag känner att jag håller på att spruta säger jag:
- Nej nu ska jag pulla dig.
Sen trycker jag lätt med handen över hennes bröst (alltså jag tänder definitivt inte på henne, men kuken blev stenhård när jag kände på brösten) så att hon ligger ner. Sen börjar jag först att smeka och sen pullar jag. Då säger hon:
- Slicka.
Jag slutar pulla för en sekund eller två. Hörde jag det där? Jag tänker efter lite medan jag pullar henne mer och sen bestämmer jag mig för att slicka, bara ett slick, inte mer. När jag gör det så kommer hon direkt. Fittsaft på tungan, smakar inte så äckligt faktiskt. Sen sätter hon sig upp och jag säger:
- Då får jag spruta på dina bröst bara för det.
- Nej men du får spruta i mitt ansikte, svarar hon och ler.
Fan, hon är ju kåt. Tänker jag. Men jag låter henne sätta sig på knä och jag börjar runka framför hennes ansikte. (Nu kommer mer om musiken) När Dickinson sen sjunger "Your time will come" så sprutar jag över min syrras ansikte.
Sen hjälps vi åt att torka bort det och därefter går vi åter till våra ordinarie sysslor, hon glor på film och jag sover.

Innan jag somnade minns jag att jag tänkte fan vilken tur jag har som har en så kåt syrra.

Inte lika bra som sist kanske men ni får klara er ;)

Kåt 24/7
 

Jkpg86

Ny medlem
Kön
Man
Jag vet inte vad som hände iförgår, men jag stog och tog disken och hade mobiltelefonen i framfickan. Syrran kommer in i köket och säger att hon vill låna mobiltelefonen.
Du får vänta säger jag. Säg var den är så går jag säger syrran.
Bara för att reta henne säger jag att den är i framfickan.
Kan jag få den så går jag, säger hon igen.
Nej jag tänker inte ta upp den med mina blöta händer, säger jag.
Men då tar jag upp den säger hon, säkerligen för att reta mig...
Visst sa jag, för jag trode inte hon skulle göra det, men det gjorde hon :O
Så hon körde ner handen i fickan och började rota efter telefonen, efter någon sec så tog hon tag i den (Telefonen) och drog upp den sakta.
Och det var den mest konstiga känslan, lite "pirrigt" var det.

Men vad ska man säga om denna situvation?


// Proj Find A Gilr Frend!
 

PHYZ

Medlem
Ålder
36
Kön
Man
På något sätt gillar jag syskonberättelser, fast jag tycker det är sjukt. Skulle inte få för mig att hålla på så själv.

Onani, onani, det är min livsfilosofi
 

Playboy

Medlem
Kön
Man
Kan det möjligtvis förhålla sig så, att de som skriver här i själva verket är ett resultat av att deras far en gång i tiden har "sprutat" i SIN syster, dvs deras MOR???

När syskon får barn tillsamman kan det bli lite fel.

Bara så vi slipper roliga svar så, nej jag talar inte av egen erfarenhet osv.
 

jonte82

Ny medlem
Kön
Man
Till Jkpg 86: Du får göra lite diskreta flörtar eller ge henne en hint om att du vill.

Mer historier från alla förresten...
 

adde77

Ny medlem
Kön
Man
haha låter ju najs d där....hade säkert gjort likadant om ja varit i den situationen

Glad prick som säker nåt som kan förgylla tillvaron. Gör inte du??
 

ossan_20

Ny medlem
Kön
Man
Kan inte göra annat än att hålla med de som är "emot" denna tråd....

Sex med sina syskon är samma sak som sex med ens föräldrar...---> INCEST!
Svea Rikes Lag....

Kan inte göra annat än att citera "Idol"-juryn 2005 angående
er som skriver minnen och händelser i denna tråd...
"1 miljon spermier... och DU var snabbast fram? Oj..."
 

bobbo_911

Ny medlem
Kön
Man
Hej jag ska berätta en historia som jag var med om när jag var 14. Jag satt och runkade när min get kom in i rummet den slickade på min penis jag sprutade den i ansiktet då plötsligt min morfar kom in i rummet!!.. Han ställde sig framför mig och började runka! Då han sa så här stor penis kommer du få och pekade på sin egen. geten spottade och fräste för han fick sperma i ansiktet!!! Min morfar satt och sagge jämte mig i soffan! Trot eller ej??
 

Poppeg

Medlem
Kön
Man
Jag tror de ttär svårare för de som inten har syskon eller har fula syskon att förståa att man fkatiskt kan bli kåt av sitt syskon, själv har jag en het syrra som jag blir kåt av..
 

Medz

Ny medlem
Kön
Man
Hoppas bara ni inte knullar era syskon och gör inavel:S ps skulle inte ha oralsex med min sysster iaf
 
Toppen