Sprut på syrran..

anal_freak

Ny medlem
Kön
Man
Det där passar ju nästan bättre som en novel fast den var lite kort. Men jag blev lite kåt:p.Och som ett tidigare inlägg... Va gutt dä vore om farsan lr morsan blev ihop med en som har ett sexigt pök.


morsan bor ihop med en som har en snygg dotter som är lika gammal som jag... "moppegammal..." hon är jävligt snygg.. har "råkat" sett henne när hon är naken några ggr... men jag är rädd att det inte kmr bli nån sexuell relation... vet inte hur jag ska lägga in "stöten" =/
 
N

nickespecial (slutar på egen begäran)

Gäst
Ja men Manis är du dum i huvudet eller? Om två männsikor är med på det och inte gör någon illa så är det fan inget fel i huvudet på dem. Trångsynta männsikor som du gör mej förbannad. fast mest av allt tycker jag synd om dej.

När tycker du att något skulle vara fel emellan två människor som är släkt ?

Så du menar allt är tillåtet bara ingen kommer tillskada fysiskt eller psysiskt?
 

Benster112

Medlem
Kön
Man
Har själv lite svårt att fatta hur man kan vara kåt och ha sex med ett syskon.
Skulle aldrig själv kunna ha det. Bara tanken på det ger avsmak.

Men det klart, öppensinnghet är viktigt. Det finns många som inte kan fatta hur man som man (typ jag) kan ha sex med andra män.

En hypotetisk fråga:
Jag minns att jag själv som 7åring många gånger var vrålkåt. Tidigaste ståndet som jag minns hade jag när jag var 5 år, men hade ingen aning om vad kåtheten, orgasmbegäret var för något, eller hur jag skulle stilla det. Det kändes bara jävligt skönt att ta och klämma på sig själv. Med andra ord var jag i teorin väldigt sårbar för tex om en pedofil skulle ta tillfället i akt att "visa" mig... (bara så alla vet, jag har aldrig blivit sexuellt antastad som barn, tycker pedofili är avskyvärt) ...i den värsta kåtheten skulle jag som barn mycket väl kunna lockas till sex med en äldre person.

Jag undrar då hur långt denna öppensinnighet till sex egentligen "får" sträcka sig?

Om ett litet barn tex är villigt att ha sex med en vuxen - så här på tal om incest, tex en förälder, är det då lika självklart ok?? Visst kan barnet ångra sig efteråt och få otroliga trauma för att det inte är mentalt moget för sex ännu, men faktum kvarstår att barnet var villigt...

Det är nämnligen precis vad "NAMBLA" (North American Man-Boy Love Association) propagerar för. Pedofilers rätt till samma öppenhet som vi ser här. Samma öppenhet som homosexuella kräver.

Bara en tanke... :sleep:
 
G

Guest

Gäst
Har själv lite svårt att fatta hur man kan vara kåt och ha sex med ett syskon.
Skulle aldrig själv kunna ha det. Bara tanken på det ger avsmak.

Men det klart, öppensinnghet är viktigt. Det finns många som inte kan fatta hur man som man (typ jag) kan ha sex med andra män.

En hypotetisk fråga:
Jag minns att jag själv som 7åring många gånger var vrålkåt. Tidigaste ståndet som jag minns hade jag när jag var 5 år, men hade ingen aning om vad kåtheten, orgasmbegäret var för något, eller hur jag skulle stilla det. Det kändes bara jävligt skönt att ta och klämma på sig själv. Med andra ord var jag i teorin väldigt sårbar för tex om en pedofil skulle ta tillfället i akt att "visa" mig... (bara så alla vet, jag har aldrig blivit sexuellt antastad som barn, tycker pedofili är avskyvärt) ...i den värsta kåtheten skulle jag som barn mycket väl kunna lockas till sex med en äldre person.

Jag undrar då hur långt denna öppensinnighet till sex egentligen "får" sträcka sig?

Om ett litet barn tex är villigt att ha sex med en vuxen - så här på tal om incest, tex en förälder, är det då lika självklart ok?? Visst kan barnet ångra sig efteråt och få otroliga trauma för att det inte är mentalt moget för sex ännu, men faktum kvarstår att barnet var villigt...

Det är nämnligen precis vad "NAMBLA" (North American Man-Boy Love Association) propagerar för. Pedofilers rätt till samma öppenhet som vi ser här. Samma öppenhet som homosexuella kräver.

Bara en tanke... :sleep:


Pedofili är oerhört fel eftersom att det är att utnyttja små barn, som egentligen inte vet vad de vill och inte vet nånting om sex.
Att som tonåring ha sex med en familjemedlem (i samma ålder eller äldre menar jag då) är en annan sak eftersom man i tonåren har kommit underfund med vad sex är osv, men om båda inte är med på det, så är det enligt mig lika sjukt som pedofili.
Och enligt vad jag uppfattar det som, så kan NAMBLA dra åt skogen. Pedofili ska inte jämföras med homosexualitet.
 
D

Deleted member 26814

Gäst
Har också det tvivelaktiga nöjet av att ha utövat petting med min syrra.
Vi skulle dela på det lilla varmvatten som fanns kvar i sommarstugan en morgon.
Jag var 16 och hon 14.
Oavsiktligt råkade jag snudda vid hennes bröst. kuken ställde sig och det ena ledde till det andra (som väl är INTE till samlag).
Pinsamheten ligger i att det hände över huvud taget.:oops:
 

fanatico

Ny medlem
Kön
Man
Heh :p Pinsamt värre! Men märkte hon något eller? Jag menar, om hon märkte att du fick stånd?

till master_runka: Kan du inte testa att fånga din syrra igen? XD De är så otroligt roligt att läsa dina små historier!
 
D

Deleted member 26814

Gäst
Heh :p Pinsamt värre! Men märkte hon något eller? Jag menar, om hon märkte att du fick stånd?

till master_runka: Kan du inte testa att fånga din syrra igen? XD De är så otroligt roligt att läsa dina små historier!

Petting betyder ju att man har sex utan penetrering, så Ja, "fanatico", det blev jävligt pinsamt och inget jag är stolt över..
 

Emil84

Ny medlem
Kön
Man
Jag har också sprutat på min syrra, fast det var hennes eget fel.
Jag var 14 och hon 13 år. Vi delade rum när vi var små och båda två var lika kåta i den åldern (nu för tiden också, hoppas jag).
Jag brukade låtsas sova för att få höra henne onanera. Det gjorde hon alltid nästan då.

Den här gången låtades jag att jag vaknade av hennes ljud.
- Vad gör du, sa jag.
- Ingenting, sa hon.
- Jag vet att du ligger och pullar dig, sa jag.
- Jag blir kåt när du gör det.
- Syrran! kan inte du runka åt mig, så får jag pulla din fitta lite, sa jag.
- Okej då brorsan, sa hon.
-Jag vill runka din kuk först.

Sagt och gjort så smög hon försiktigt upp ur sin säng och kom till min. jag drog av mig täcket och visade min styva kuk.

- Jag ska visa hur du ska dra, sa jag.

Hon började ovant att runka kuken och det dröjde inte länge innan jag kände att jag skulle spruta satsen.
Hon stod på knä mellan mina ben och lutade sig över kuken med ansiktet. Jag tänkte att hon kommer nog att få hela satsen mitt i ansiktet, men jag sa inget för att varna henne.
Efter några runk till så sprutade jag min vid den tiden största sats som jag någonsin sprutat, rakt i ansiktet på lillsyrran!!!

-Ojdå, vad mycket det kom, sa hon, när hon stod där med ansiktet alldeles kladdigt av sperma.

Jag gav henne några pappersnäsdukar att torka av sig med, och sen fick jag pulla hennes fitta. Den var alldeles plaskvåt och hon kom i en orgasm ganska snabbt.

Sen har vi hjälpt varandra att bli av våran kåthet massor av gånger.

Pelle


Hmmm? Incest, incest, familjefest..!?
 

skapad1981

Ny medlem
Kön
Man
En lustig sak är att det bara är killar som gjort inlägg angående detta.
Vart är alla dessa kåta syrror?
Tror det är lite väl mycket fantasier i era storys...
Fast jag är samtidigt övertygad om att mycket av det har hänt...tyvärr...

Säg åt era syrror att bli medlemmar så kan vi får höra deras sida också...;)
 
G

Guest

Gäst
Man vänder sig inte om helt man vrider på huvudet som reflex när man hör något. Alltså är din historia inte sann såvida du inte har den värsta snekuken i världshistorien.

Förresten, ni kanske borde skapa en egen tråd för syskonkärlek?
 
Kön
Man
Jag har alltid tyckt incest varit helsjukt, och mellan barn o förälder tycker jag fortfarande det. Men mellan två rätt jämnåriga syskon? Det verkar inte vara särskillt ovanligt har jag förstått.... Jag spyr av tanken att själv vara inblandad i det , men så har jag ju heller aldrig haft en könsmogen syster (hade jag haft det hade det nog inte heller varit nån skillnad, men vem vet?). Efter att ha läst lite här kan jag iaf förstå folk som gör det...
 

Kåta_mate

Medlem
Kön
Man
Jag har också sprutat på min syrra, fast det var hennes eget fel.
Jag var 14 och hon 13 år. Vi delade rum när vi var små och båda två var lika kåta i den åldern (nu för tiden också, hoppas jag).
Jag brukade låtsas sova för att få höra henne onanera. Det gjorde hon alltid nästan då.

Den här gången låtades jag att jag vaknade av hennes ljud.
- Vad gör du, sa jag.
- Ingenting, sa hon.
- Jag vet att du ligger och pullar dig, sa jag.
- Jag blir kåt när du gör det.
- Syrran! kan inte du runka åt mig, så får jag pulla din fitta lite, sa jag.
- Okej då brorsan, sa hon.
-Jag vill runka din kuk först.

Sagt och gjort så smög hon försiktigt upp ur sin säng och kom till min. jag drog av mig täcket och visade min styva kuk.

- Jag ska visa hur du ska dra, sa jag.

Hon började ovant att runka kuken och det dröjde inte länge innan jag kände att jag skulle spruta satsen.
Hon stod på knä mellan mina ben och lutade sig över kuken med ansiktet. Jag tänkte att hon kommer nog att få hela satsen mitt i ansiktet, men jag sa inget för att varna henne.
Efter några runk till så sprutade jag min vid den tiden största sats som jag någonsin sprutat, rakt i ansiktet på lillsyrran!!!

-Ojdå, vad mycket det kom, sa hon, när hon stod där med ansiktet alldeles kladdigt av sperma.

Jag gav henne några pappersnäsdukar att torka av sig med, och sen fick jag pulla hennes fitta. Den var alldeles plaskvåt och hon kom i en orgasm ganska snabbt.

Sen har vi hjälpt varandra att bli av våran kåthet massor av gånger.

Pelle

Shit vad jag blev kåt av det :) Vill också pröva det men det kanske bara funkar när man är lite yngre..
 
Toppen