Sprut på syrran..

MO_Ville

Ny medlem
Kön
Man
Jag har också sprutat på min syrra, fast det var hennes eget fel.
Jag var 14 och hon 13 år. Vi delade rum när vi var små och båda två var lika kåta i den åldern (nu för tiden också, hoppas jag).
Jag brukade låtsas sova för att få höra henne onanera. Det gjorde hon alltid nästan då.

Den här gången låtades jag att jag vaknade av hennes ljud.
- Vad gör du, sa jag.
- Ingenting, sa hon.
- Jag vet att du ligger och pullar dig, sa jag.
- Jag blir kåt när du gör det.
- Syrran! kan inte du runka åt mig, så får jag pulla din fitta lite, sa jag.
- Okej då brorsan, sa hon.
-Jag vill runka din kuk först.

Sagt och gjort så smög hon försiktigt upp ur sin säng och kom till min. jag drog av mig täcket och visade min styva kuk.

- Jag ska visa hur du ska dra, sa jag.

Hon började ovant att runka kuken och det dröjde inte länge innan jag kände att jag skulle spruta satsen.
Hon stod på knä mellan mina ben och lutade sig över kuken med ansiktet. Jag tänkte att hon kommer nog att få hela satsen mitt i ansiktet, men jag sa inget för att varna henne.
Efter några runk till så sprutade jag min vid den tiden största sats som jag någonsin sprutat, rakt i ansiktet på lillsyrran!!!

-Ojdå, vad mycket det kom, sa hon, när hon stod där med ansiktet alldeles kladdigt av sperma.

Jag gav henne några pappersnäsdukar att torka av sig med, och sen fick jag pulla hennes fitta. Den var alldeles plaskvåt och hon kom i en orgasm ganska snabbt.

Sen har vi hjälpt varandra att bli av våran kåthet massor av gånger.

Pelle

Uhm incest är inte nånting normalt enligt mig iaf... Skulle aldrig ens tänka på tanken att göra nåt sånt.. aja men det är jag :):D
 

erka10

Medlem
Kön
Man
Alltså jag vet inte om jag tror på det...men ja blev lite småkåt ava tt läsa det vill jag lova ;)




håller med, kan vara upphetsande att läsa om andras incest-upplevelser men en helt annan sak att göra nåt själv
 
D

Deleted member 26814

Gäst
Om det är något som jag skäms för i mitt brokiga sexliv, så är det ovan nämda incident.
Nä, fy fan för att ens fantisera om det...:eek:
Står annars stolt för allt jag provat på genom åren, men detta ville jag ha ogjort...
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
min syster kom på mig med att runka en gång men det kändes bara pinsamt,inte upphetsande på något sätt:eek:
 

kåt112

Medlem
Ålder
35
Kön
Man
Jävlar vilka heta berättelser! Ryckte till i kuken och nu är jag frustrerad att man inte haft någon lillsyrra utan en brorsa blev det. Men inget runkande bland oss tillsammans.
 
O

Orustman

Gäst
Jag har också sprutat på min syrra, fast det var hennes eget fel.
Jag var 14 och hon 13 år. Vi delade rum när vi var små och båda två var lika kåta i den åldern (nu för tiden också, hoppas jag).
Jag brukade låtsas sova för att få höra henne onanera. Det gjorde hon alltid nästan då.

Den här gången låtades jag att jag vaknade av hennes ljud.
- Vad gör du, sa jag.
- Ingenting, sa hon.
- Jag vet att du ligger och pullar dig, sa jag.
- Jag blir kåt när du gör det.
- Syrran! kan inte du runka åt mig, så får jag pulla din fitta lite, sa jag.
- Okej då brorsan, sa hon.
-Jag vill runka din kuk först.

Sagt och gjort så smög hon försiktigt upp ur sin säng och kom till min. jag drog av mig täcket och visade min styva kuk.

- Jag ska visa hur du ska dra, sa jag.

Hon började ovant att runka kuken och det dröjde inte länge innan jag kände att jag skulle spruta satsen.
Hon stod på knä mellan mina ben och lutade sig över kuken med ansiktet. Jag tänkte att hon kommer nog att få hela satsen mitt i ansiktet, men jag sa inget för att varna henne.
Efter några runk till så sprutade jag min vid den tiden största sats som jag någonsin sprutat, rakt i ansiktet på lillsyrran!!!

-Ojdå, vad mycket det kom, sa hon, när hon stod där med ansiktet alldeles kladdigt av sperma.

Jag gav henne några pappersnäsdukar att torka av sig med, och sen fick jag pulla hennes fitta. Den var alldeles plaskvåt och hon kom i en orgasm ganska snabbt.

Sen har vi hjälpt varandra att bli av våran kåthet massor av gånger.

Pelle
Mmmm vad gött!
Vad kåt jag blev nu då...
Bara ta fram den direkt.......
 

Satscha

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Inte direkt tillsammans men när vi båda bodde hemma så hände det en grej. Jag hade tittat på porr och va kåt, så jag satte mig på sängkanten, drog upp min t-shirt över mina bröst, särade rejält och började smeka mig medans jag tittade på porr i mobilen. Jag fortsatte så tills jag fick min första orgasm och började jobba på mina andra. När den kom till mig och mitt i vågen tittade jag upp och på utsidan fönstret av mitt rum står syrran och tittar rakt på mig med ett flin. Jag skämdes som fan men hon bara skrattade bort det och tyckte att det va lugnt, alla gör det och så vidare. Vi har en rätt avslappnad attityd kring sex från och med den dagen...
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Jag och min syster onanerade ihop när vi var i början av tonåren. Fast hon smekte sig själv och jag mig. Det ända jag gjorde var att kyssa hennes bröst det blev större och större. Men det är länge sedan vi slutade när hon skaffade pojkvän och jag flickvän.
Vi är båda ensamstående nu okey barnen finns men man onanerar inte med sin syster när man är 50år.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Som jag skrev har jag onanerat med min syster men vi ville aldrig ha samlag med varandra. Kyssa hennes bröst men vi rörde aldrig varandras kön även det även ändrades lite i början av tonåren.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Ett förtydligande min lillasyster är min styvsyster så vi har inga blodsband. Hade de varit min biologiska syster hade jag nog inte gott med på det. Men som min syster sade pappa kallar min pappa för pappa även om det är hennes biologiska pappa. Anna min lillasyster sade pappa spänner på mamma du kan vi också hade skönt, men jag vill inte pippa.
Det ville inte jag heller vi var båda under femtonår och där drog jag gränsen. Även om Anna såg bra ut och började utvecklas till en ung kvinna. Min polare tyckte jag var galen som inte hade sex med Anna, det var flera som hade henne som runk objekt. Min hon var fortfarande min lillasyster så såg henne inte som ett sexobjekt. Älskade henne som man älskar sin syster men inte mer. Vi nämner nästan aldrig det som hände men Anna har påpekat att hon inte ångrar det.
 
Toppen