Sqweel, någon här som prövat den?

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
Hej
jag blev rätt nyfiken på nedanstående sxeleksak till sambon när jag läste om den.
någon kvinna här som prövat den eller vad tror ni om den??
bli slickad i evighet
 
Last edited by a moderator:

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Har inte testat Sqweel, men det kan nog kanske va bra. Bara inte "tungorna" är för hårda. Har du tipsat henne om roll-on flaska med olja i annars? Det finns nån tråd om det här på forumet och det är hur mysigt som helst. Den enda nackdelen är att det blir lite väl kladdigt efter en stund, men det får man ta :)
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
Mmm ang tungorna så kan jag nog tänka mig dom borde vara i samma material som en fleshlight:p

Ang det där med en roll-on flaska har jag läst om förr men aldrig riktigt funderat mer över det men nu blev jag intresserad,lite av den anledningen också att sambon precis gjort slut på en flaska roll-on som skulle slängas , (den snodde jag undan:D)

MEN är det någon som har ett bra knep på hur man tar ut kulan i en sån utan att förstöra flaskan, man behöver ju göra rent den och sen vill man ju inte ha nåt strot jack i kanten så oljan bokstavligen rinner ur.

Någon??+ tips??:)
 

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
Hmm, jag gjorde det där för ett tag sen...men jag minns tusan inte hur jag fick ut kulan... Men jag vet det var nått smidigt sätt å det var bara lägga tillbaka den... Uj, typiskt att man ska ha så dåligt minne... :(
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
Hmm, jag gjorde det där för ett tag sen...men jag minns tusan inte hur jag fick ut kulan... Men jag vet det var nått smidigt sätt å det var bara lägga tillbaka den... Uj, typiskt att man ska ha så dåligt minne... :(

Haha ja väldigt typiskt nu när jag är så sugen på att göra en sådan åt sambon o överaska med vi nästa "holmgång":)

tips tack...:p
 

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
haha, fast jag har kommit på det. Jag gick å titta på deon jag har,då är det bara att skruva av eller rycka loss hela plasthållaren som kulan liksom är fästad i... Vet inte om du förstod, men om "flaskan" är vit och kulan är som genomskinlig, så sitter den fast i en genomskinlig plastgrej i den separata vita "flaskan", och det ska bara vara att skruva eller rycka loss, möjligen benda loss med en sax eller kniv :)

Hoppas det hjälpte lite... är jättedålig på att förklara :)
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
Tack Issa:)
jag förstod hur du menade o kollade närmare på "flaskan" , lyckades dock inte skruva av den, (var lite för litet grepp) men så fick jag iden om att behållarn är ju inte stenhård så om jag pressar på behållaren hårt kanske den ploppar ut, och det gjorde den...
PANG o iväg så nu håller jag på o rengör den med parfymfri tvål innan jag ska fylla på olja o hoppas den håller tätt sen
Tack igen Issa:love:
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Jag har inte testat...

Jag tror att de där tungorna måste vara extremt mjuka för att de inte skall göra ont. Men det skulle vara intressenat att läsa om någon som faktiskt har testat och inte bara tror:)
 

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
Är det nån tjej som har testat Sqweel? I så fall, vad tycker ni om den?
 

sprutkillen

Medlem
Kön
Man
Oohhhlalaaa:cool:
Den såg ju inte alls dum ut måste jag erkänna, är det bara rätt mjukhet i tungorna så kan den nog vara väldigt skön

den ska nog inhandlas
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Oohhhlalaaa:cool:
Den såg ju inte alls dum ut måste jag erkänna, är det bara rätt mjukhet i tungorna så kan den nog vara väldigt skön

den ska nog inhandlas


Om du köper en måste vi andra få veta hur den var sen! Ser fram emot en recension ;)
 

mina

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna
Jag fick hem min idag och kör den just nu...och efter bara ett par minuter höll jag på att komma rejält! Fick hejda mig! Den är (ursäkta språket) HELT JÄVLA UNDERBAR!!! :D Jag som i vanliga fall gillar rätt hårda tag trodde att den skulle vara för snäll mot klittan eftersom den inte ska tryckas emot utan bara lätt snudda klittan för orgasm och jäklar vad jag bedrog mig! Den gör under med mig! :D

Så, mitt tips är (inte helt otippat) att ni alla ska gå och köpa er en egen! Kan såklart inte uttala mig om den funkar även på killar, men det känns inte alls som en omöjlighet! Så ni som köper och har kille hemma kan väl låta honom prova och sen tipsa vidare! ;)
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
Tack mina för din härliga beskrivning, hade liksom glömt denna leksak till sambon då jag fick känslan av att nä det är nog inget att ha men du fick mig på helt andra tankar nu igen

är ljudvolymen låg eller låter den mycket?
 

mina

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna
Tack mina för din härliga beskrivning, hade liksom glömt denna leksak till sambon då jag fick känslan av att nä det är nog inget att ha men du fick mig på helt andra tankar nu igen

är ljudvolymen låg eller låter den mycket?

Sååå lite så! :D

Den hörs, men det är absolut inget distraherande eller störande ljud. Däremot kommer den höras om man får för sig att t.ex. smyga ner den under täcket nån gång ;) Den har tre hastigheter och den snabbaste låter rätt bra. Men jag brukar oftast köra på hastighet ett eller två.
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
Äntligen fått ur tummer ur r.... och beställt en nu, väntar med spänning, hoppas hon kommer uppskatta den , ska överaska med den under akten och bara smyga fram den o säga, bara blunda o njut här kommer en överaskning....
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
Det blev ganska lyckat, jag smög fram den mitt i sexakten senast och hon undrade vad jag gjorde, en liten överaskning sa jag o när hon såg den blev hon väl inte överväldigad direkt.
Snarare, men varför har du köpt en sån? Tyckte den verkade lite kul svarade jag,
när jag väl startat den och valt hastighet (finns 3 lägen) och hält på glidmedel och satte den försiktigt mot klittan tystnade hon en stund och så utbrast hon,
Mmm den var inte alls dum fortsätt:p
Minuset med den är att motorn är något klen och ett ganska störande och lite väl högt motorljud.

Plusset är hon var nöjd iallafall;) och den var ganska lätt att hålla förutom efter ett tag med alla safter och glidmedel då;)

Hon föredrog hastighet 1 o även 2 men inte högsta, man kan ändra rotationshåll på tungorna också
 
Toppen