Stånd då jag blev piercad

tjackrunkarn

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag gjorde min ollonpiercing på en drop-in kväll på en krog i stan jag bodde i tidigare. Min kompis var bartender och han slog vad om att jag inte vågade och om jag gjorde det så skulle han betala!
Sagt och gjort jag frågade tjejen som var piercare om hon hade erfarenhet av kukpiercingar och kände sig bekväm med att göra en på mig :)
inga problem alls men kunde inte klä av mig mitt bland alla så vi gick in på tjejtoan och två av mina killkompisar följde med för att de bara var tvungna att se det haha. Hon fixade med alla grejer och jag tog av mig byxorna och kalsongerna och satte mig lutandes mot vasken och så tog hon tag i min kuk.
Kunde inte hejda det för inte nog med att hon hade min kuk i handen framför två killar som kollade utan hon var dessutom så jävla snygg! Nästan direkt hon rörde den växte den och blev halvhård i hennes hand och hon bara fnissade och log mot mig. Sen körde hon nålen rakt genom ollonet på mig haha!
Det var upphetsande som fan samtidigt som det var läskigt! Bara ett par dagar senare skjutsade samma tjej mig och min bartenderkompis hem men innan hon släppte av oss sa hon bestämt och dominant till mig ”du hänger med hem till mig för jag behöver knulla!”
Blev så jävla kåt av hur rak hon var med det så jag följde med. Då vi kom in i lägenheten började vi hångla intensivt och ta på varandra och så drog jag av henne kläderna och la henne på rygg i sängen och slickade och kysste hennes hals, bröst, mage, insidan av låren och kände hur våt hon blev genom trosorna!
Jag drog av dem och slängde dom på golvet och bara tryckte ansiktet mellan benen på henne och slickade hennes våta rakade, piercade fitta i en kvart ungefär och samtidigt körde jag in ett finger i fittan och ett i röven på henne och hon skrek av njutning.. jag älskade varje sekund av det!
FÖRUTOM att min kuk såklart blev stenhård vilket inte var optimalt med en ny piercing men vi var båda så kåta att vi inte kunde tänka klart så hon tog fram sina grejer och bytte till en kortare stav så att jag kunde knulla henne! Det var så jävla hett och jag kom över hennes mage men satan vad ont det gjorde samtidigt haha.
Vi fortsatte att knulla varje dag den veckan som de jävla kåta idioter vi var utan att tänka på infektionsrisken! Men svårt att tänka klart då man har en våt rakad fitta i ansiktet…

Ingen infektion blev det iallafall och då den hade läkt så knullade vi mer än någonsin och även om jag flyttade iväg och kom hem på besök ett år senare och sen 2 år senare så räckte det med att vi såg varandra för att vi en stund senare var nakna någonstans i någon kompis lägenhet eller varsomhelst och hon tog min kuk långt ner i halsen och sen fittan och röven om och om igen tills vi inte hade mer att ge och jag var helt tömd.

Sån sjuk sexuell spänning mellan mig och den kvinnan alltså! Har inte träffat henne på flera år nu men jag har faktiskt ingen aning om jag hade kunnat låta bli att slita av henne allt och köra ansikten mellan benen på henne och klämma på hennes rumpa och sen bara böja henne över/mot något och knulla skiten ur henne. Jag har aldrig varit den som är otrogen och har inget intresse av att slänga bort allt jag har för ett eller några knull men om någon någonsin hade fått mig att fucka upp livet så är det den sexiga jävla kvinnan utan tvekan!
Hoppas att det aldrig blir så dock! Stenhård av att bara skriva ner allt detta haha!
 
Toppen