Stånd på läkarundersökning?

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
Det har hänt mig. Jag hade tidigare trång förhud, och var på ett läkarbesök. Det var en kvinnlig läkare, och när jag ligger på britsen och hon börjar undersöka kuken är jag slak. Hon kan då dra bakåt förhuden. Jag säger att det är när jag har stånd som jag har problem. Hon håller i roten och börjar svänga den fram och tillbaka, och jag känner hur den börjar växa. Det dröjde inte länge förrän den var stenhård. När jag hade stånd såg hon att jag hade problem att dra bakåt förhuden. Hon skrev en remiss till operation. Jag blev inte omskuren, utan förhuden vidgades med ett snitt och syddes. Nu funkar den hur bra som helst, det är inga problem alls att dra bakåt förhuden när jag har stånd.
 

zonar

Medlem
Kön
Man
Jag har inte fått, men jag höll på att få när en ung, kvinnlig läkare började känna på pungkulorna vid en undersökning
 

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
visst har det hänt att jag har fått stånd under en läkarundersökning (kvinnlig läkare), och det var ganska pinligt vill jag lova.

Låg inlagd på sjukhus i 5 veckor och var gång jag skulle bli undersökt, så blev jag påmind om den händelsen med ståkuk. Tror hon hadde glädje av detta hela tiden jag var inlagd, det märktes iallafall på henne.

:p:):p
 

oscarboy

Medlem
Kön
Man
[green]Konstigt nog kan jag skärpa mig i dom lägena [:cool:]

Menar fick allt hår bortrakat då jag tog bort förhuden :eek:

Men fick inte stånd för det...va väl för skärrad ..? [:0]


[/size=3][/green]
 

Agent47

Medlem
Kön
Man
Hände väl mig en gång... Var på vårdcentralen och skulle bli undersökt av en sköterska, 25- til 30 år. Hon började klämma och ta på mig lite överallt... Resten säger nog sig självt
 

Jerkoff

Medlem
Kön
Man
Skulle operera blindtarmen när jag var 13 år och hade fått en del hår på kuken
och de skulle raka mig när jag blev badad för operation, ni kan ju ana hur det sluatde jag fick jätte stånd när sköterskorna skulle fixa det, de var så där 25-30
 

Baller

Aktiv medlem
Kön
Man
I högstadiet skulle alla pojkar på några undersökningar. Kändes extra spännande när läkaren alltid skulle undersöka pungen och kuken. Själv fick jag bara halvstånd. Men det var alltid ett frågande och skämtande i väntrummet när man kom ut. Några killar sade inte så mycket blev bara röda i ansiktet, så alla visste vd som hänt.
Läkaren var nog litet "mera än normalt" intresserad av våra grejer när man tänker på det efteråt.
 

jymmett

Ny medlem
Kön
Man
För några år sedan skulle jag förminska förhuden. Jag gick till en urolog och vi bestämde ett datum för ingreppet. Samma dag gick jag upp tidigt och tvättade mig där nere och rakade pungen.:p
Väl i rummet fick jag dra ner kalsongerna till knäna och lägga mig på brits. En sjuksköterska tog fram desinficerande svamp och gjorde rent runt snoppen. Sedan kom in doktorn och la bedövningen vid roten, vilket gjorde att min snorre blev större utan att bli erigerad. Efter ett tag började han klippa huden och det kändes väl inte. Men tanken på att en kille höll i min snopp och känslan av att han drog den fram och tillbaka... Jag försökte motstå... Men jag fick stånd. Snorren blev än grövre pga bedövningen. Han sa att jag fick lugna mig annars gick det inte att sy...
 

strumpa

Ny medlem
Kön
Man
har funderat att boka tid för en undersökning vill hellre ha en kvinnlig läkare än en manlig :) rädd att få stånd dock:( skulle vara jävligt pinsamt
 

Martinkiss

Välbekant medlem
Kön
Man
Var hos läkaren skulle kolla upp min prostata låg på sidan läkaren tog på handskar och glidslem på fingrarna och tryckte upp mig så skönt det var fick stånd med en gång och när han börja känna blev jag jätte kåt Gud vad skönt det var kände hur min kåtsaft rann ut från min hårda kuk han hade fingrarna på min prostata och tryckte tänkte och kännde håller han på länge till så sprutar jag hann inte mer än tänka så sprutade min kuk han måste ha känt min orgasm shit vad skönt det var pinsamt när jag la mig på ryggen och min kuk ryckte och det rann spermua från kuken han torkade av min kuk och mage
 
Last edited:

Vickeliten

Ny medlem
Ålder
68
Kön
Man
Jag fick stånd när jag var på NÄL i Trollhättan. En ung undersköterska hjälpte mig att duscha. Hon tvättade mig först på ryggen, men jag kände att hon snuddade vid min penis bakifrån, så jag vände mig om. Då lade hon sig på knä och tog den i munnen. Efter en stund knackade det på dörren. Det var den kvinnliga sjuksköterskan som ville kolla. Hon såg upprört på oss när vi öppnade. Vad gör ni? Har ni oralsex. Jag vill också vara med! Hon drog upp sin kjol och kommenderade mig att ta henne bakifrån. Vad skall man göra. man måste ju lyda.
 

Falconb

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Jag fick lite problem när jag skulle gå igenom endoskopi, jag tog hojen till sjukhuset (hade inte läst remissen ordentligt). När jag kommer till avdelningen så ser dom att jag har hojkläder på mig och dom säger: Du måste ställa hojen över natten för vi kommer att ge dig bedövande. Jag svarade att det var inget val. Så jag gick igenom endoskopin utan. Det gick bra när jag låg på sidan, men när dom bad mig ligga på rygg så kom dom åt prostatan, då började saken växa. Dock var läkaren och syrran helt lugna om det. Tror nog att det har hänt så ofta att dom inte bryr sig. Kände mig inte ett dugg pinsam.
 

Ilovesmoke

Aktiv medlem
Ålder
34
Kön
Man
Har varit på undersökningar 3 ggr men aldrig fått stånd som tur är . :)
Men är upphetsande faktiskt att få ta av sig byxorna och se läkaren titta och känna på paketet :) undra vad dom tänker när dom undersöker mig tänker man ju så klart
 
C

Clemme

Gäst
Inte på en läkar undersökning. Men på operationsbordet däremot. Låg på operationsbordet fullpumpap med morfin. Sköterskan som bistod läkaren som operarade kom åt "paketet" hela tiden med armbågen. Det tog inte 2 minuter så stod den som aldrig förr och höll sig stenhård genom hela operationen. Samt det där engångs skynket du hade fått på dig dolde inte ett shit.
 
Toppen