stånd vid dans

Kawaman

Välbekant medlem
Kön
Man
Har hänt mig också vid flera tillfällen på olika personalfester o dyl.
Fast då har jag bara fortsatt att dansa och försökt att låtsas som ingenting men ändå försiktigt gnida ståndet mot min danspartner. Vid några tillfällen så har det slutat i hennes eller min säng :p
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Det hade jag också gjort, hade känts pinsamt
Beror väl lite på hur man dansar. Man behöver inte trycka könet mot henne. Jag har aldrig varit med om det, men om det skulle hända skulle jag njuta av känslan och händelsen. Kanske skulle hon nudda och känna ståndet, men om man som man är diskret så skulle hon antagligen inte ta illa upp. Dansar man tryckare så är det lite som en del av dansen.
Vad tycker ni kvinnor som är här på forumet? Vore intressant att höra er åsikt/erfarenhet.
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag personligen bryr mig inte så mycket så länge det sköts diskret, dans är ju många gånger kropp mot kropp. Kan till och med vara lite smickrande och sexigt. Med diskret menar jag att ni inte leder med kuken och uppenbart gnuggar som en kåt hund, för det är inte sexigt bara creepy.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag personligen bryr mig inte så mycket så länge det sköts diskret, dans är ju många gånger kropp mot kropp. Kan till och med vara lite smickrande och sexigt. Med diskret menar jag att ni inte leder med kuken och uppenbart gnuggar som en kåt hund, för det är inte sexigt bara creepy.
Precis så jag menade. För oss män kan det vara väldigt upphetsande att bara vara så nära en annan kvinna och ha stånd, och för kvinnan att kanske känna och ana utan att bli påtvingad något...
 

Yokie82

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag personligen bryr mig inte så mycket så länge det sköts diskret, dans är ju många gånger kropp mot kropp. Kan till och med vara lite smickrande och sexigt. Med diskret menar jag att ni inte leder med kuken och uppenbart gnuggar som en kåt hund, för det är inte sexigt bara creepy.
Hände mig för några år sedan. Bad om ursäkt efter dansen då jag kände mig lite generad. Hon bara smålog och sa att det kändes okej ;)
 

netflix4

Ny medlem
Kön
Man
Jag personligen bryr mig inte så mycket så länge det sköts diskret, dans är ju många gånger kropp mot kropp. Kan till och med vara lite smickrande och sexigt. Med diskret menar jag att ni inte leder med kuken och uppenbart gnuggar som en kåt hund, för det är inte sexigt bara creepy.
tack för svaret. känns ju lite bättre med ett svar från en tjej.
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Det finns ett lika gammalt som känt ordstäv som lyder - DU SKA ICKE BEGÅ HOR DÄR DU JOBBAR OCH BOR - Detta gäller alltid, på alla plan och i alla delar av förekommande sexsituationer som har med din arbetsplats och arbetskamrater att göra.
 
Toppen