Styvmamma lär upp mig

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
När jag var åttaår flyttad pappa ihop med en kvinna jag fick en styvmamma och en styvsyster som var två år yngre än mig.
Jag heter Johan mamman hette Maria kallades för Mia min styvsyster hette Anna.
Det gick rätt bra Anna och jag trivdes tillsammans, när vi blev äldre började vi titta mer på varandra. Anna gick ofta utan topp så jag så hennes bröst började växa redan när hon var tioår. Annas men kom tvår senare Mia skaffade minipiller till Anna skulle hjälpa mensen.

Anna onanerade det märkte jag vi sov i samma rum men inte i samma säng.
Det luktade fitta i rummet och Anna kunde inte var helt tyst. Jag brukade runka varje dag det märkte Anna också. Så vi gjorde tillsammans några gånger men vi smekte aldrig varandra. När Anna var trettonår och jag femtonår hade vi båda fått könshår, Annas bröst var rätt stora och min penis hade växt till sig. Att vi skulle ha sex var nästan oundvikligt fast Anna var inte femtonår så vi tyckte båda vi kunde vänta.

Mia förstod vad som var på gång tror även Anna hade talat med sin mamma.
Mia talade med mig en dag när vi var ensamma hemma. Har du tänkta att ha samlag med min dotter. Vet inte vi har talat om det men inget bestämt. Vill du ha sex med Anna får du vänta tills hon är femtonår om två år. Men du är femtonår har åldern inne, är du oskuld Johan.
Ja har kysst en flicka men inget mer.
Du kan inte ha sex och inte veta hur man gör, du måste lära dig. Jag vet inte vem som skall lära mig. Jag är kvinna Johan jag kan nog lära dig en del.
Men Mia menar du att vi skall knulla?
Så kanske man kan uttrycka det, du runkar och sprutar i Annas och mina trosor det har jag märkt. Det var sant ett par använda trosor i tvättkorgen under näsan när jag runkade eller runt kuken gjorde att jag fick en kraftig orgasm.

Mia tog nu av dig allt utom sin trosor. Stora bröst men det hängde inte än. Jag fick genast ett kraftigt stånd. Din kuk är lång din pappas är grövre men din är nog längre.
Mia bad mig lägga mig på rygg i sängsen.
Vi lade oss i en 69a Mia började suga ta av mig trosorna och slicka mammas fitta.
Jag haft ju en riktig mamma men det tände tydligen Mia.
Jag kände lukten av fitta och började slicka.
Försökte gör som jag sett på video och läst i några tidningar. Dvd och internet fanns inte när detta hände.

Jag började med att smeka hennes blygdläppar särade på de yttre hon hade en väldigt hårig fitta men de inre blygdläpparna var ju utan hår. Mia du suger så skönt, din pappa har aldrig klagat replikerade Mia.
Jag körde in ett finger i Mias slida och koncentrerade mig på hennes klitoris.
Det är skönt Johan men kör in två fingrar till. Ifall du gör detta med Anna få du vara försiktig. Att Anna brukade köra in tre fingrar när hon onanerade höll jag tyst med.
Jag gjorde som Mia bad mig.
Jag kunde inte hålla mig mycket längre jag kommer snart Mia.
Fyll mammas fitta stönade Mia fram med munnen fylld med min kuk.
Jag kom kraftigt Mia gurglade till men svalde allt. Jag brukar inte ta satsen i munnen jag gillar att suga, men denna gången kändes det rätt men din pappa får ta ut den när han kommer. Sluta tala om pappa sade jag. Mia fortsatte att suga jag fick strax ett nytt stånd förde in ett långfinger i Mias bak, var tydligen uppskattat för Mia grimaserade och stönade till, Mia log tack Johan Anna kan nog få det skönt med dig.

Detta var förrätten nu forsätter vi.
Mia satte sig över försökte få in min kuk i Mia men ovan som jag var hittad jag inte rätt Mia hjälpte mig.
Nu skall jag rida dig Johan.
Mia började rida sakta jag koncentrera mig på Mia skumpade bröst och på att inte komma direkt. Mia ökade takten och började smeka sin klitoris. Efter fem minuter sa Mia nu är det nära, stönade till och när kände att Mias slida drog ihop sig kom jag också.

Vi böjande hångla i ca tjugo minuter, min kuk var forfarande inne i Mia. Jag fick stånd igen. Inte nu mer Johan jag orkar inte men du kan få runka och spruta på mina bröst.
Det gick strax för mig igen, nu måste jag duscha jag är kladdig jig Mia.

Mia och jag hade sex ett antal gånger till hon ville lära mig mer ställningar. Att jag skulle ta Annas oskuld var Mia nöjd med, du kommer att var försiktig och inte göra Anna illa. Natten efter det Anna fyllt femton hade vi sex och jag tog Annas oskuld. Anna kom tre gånger och jag två innan vi var klara.
Mia hörde för Anna hade svårt att hålla tyst.
Pappa sov som vanligt väcka honom när han hade somnar var inte lätt.
Detta hände för många år sedan Pappa och Mia är tyvärr döda, Anna är sambo med tvåbarn och en hund.

Barnen får aldrig veta att haft sex med mormor och mamma. Anna och jag talar aldrig om det vi har en bra bror och syster relation. Älskar Anna som en syster även ifall vi hade sex i ett halvår innan Anna fick en pojkvän. Har sett Anna naken några gånger hon är väldigt vacker med i fin kropp men har inga sexuella känslor för Anna längre, och Anna vi knappast ligga med sin bror igen.
 
Toppen