Styvsonen snor syrrans och mina trosor..

KateUK

Välbekant medlem
Ålder
49
Kön
Kvinna
Hej alla kåta!

Som rubriken lyder... Styvsonen är vuxen men bor hemma. Precis som storasyster. I många år har grabben tjuvkikat på mig och systern på några åräldre. Till en början slutade jag låsa efter mig i badrummet. Och dörren mer än på glänt. Samma om jag byter om. Eller onanerar, fast det gör jag lite överallt ... roligare när grannarna ser!

Och grabben kommer med detsamma,jag hinner oftast inte ens tvåla in mig innan han flåsande ställt sig för att se på. Jag vet hur han står där (syns och hörs), men helt ärligt tänder jag riktig mycket på att blotta min kropp. Sedan trodde jag inte han skulle fortsätta glo på syrran jennifer, men jodå.

Nu stjäl han använda trosor.mina och storasyster jennifer. Och hennes kompisar. Min syster som var på besök. Jennifer är van vid smygtittandet, men blev rasande över trosorna. Styvsonen och klasskompisar satt och luktade på dem. Jennifer sa att de tittade på en video där jag onanerade i köket. Jag gick och spg efter själv, med tanken att vi nog. Hon såg dem sno trosorna från golvet och gick - helnäck - efter dem och skrek att de var pervon. Sedan, fortfarande naken, vilket min man inte kunde hålla ögonen ifrån. Jag gick in och visste inte vad jag skulle säga. Tittade på skärmen hur jag blev påsatt i röven medan min man pratade snuskigt. Riktigt snuskigt. Runt om satt hans kompisar och storasyster. Systern onanerade oblygt med handen i byxorna.
Efter ett försök att få deras uppmärksamhet, så gav jag upp. Min man säger bara att det är naturligt... men är han inte liten för nyfiken. Titta är ju helt okej! Men lukta... Och filma för att runkade till med kompisar (de slutade inte ens ta på sig själva när ens de tittade åt mitt skrev, dåligt planerat med trasiga jeans och inga trosor. Jennifer påpekade det när jag kom tillbaka. Helvete, murran tittade fram ordentligt, vilket grabbarna högljudda flåsade om...

Nästa gång hela byxor.... vad mer bör jag ta upp?

På senare tid har ha
 

Mats_Urbera

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag tycker du ska ta upp en diskussion om vad det innebär att stjäla från andra. Inte bara rent juridiskt men också etiskt. Att bo tillsammans med en kriminell person ställer höga krav på hanterandet. Lycka till!
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Jag luktade på min styvsyster som var två år yngre än mig när jag var i tonåren men sedan slutade jag. Att ta någon annans trosor eller filma mina kompisar runkar luktar på min syster trosor finns inte. Det han gör är inte normalt vad din man än säger. Några av mina vänner har erkänt att min lillasyster varit deras runk fantasi hon har även varit min. Men ha sex med henne det vill jag inte när vi var början av tonåren kunde vi onanera tillsammans men vi smekte aldrig varandra jag kunde smeka och kyssa hennes bröst men inget mer.
 
Toppen