Syrran dominerar - del 1

Fittsork

Medlem
Ålder
34
Kön
Man
Detta är mitt första försök till en novell och jag vill bara säga det att jag inte är så bra på att få en bra inlevelse när jag skriver. Kritisera gjärna så jag vet vad som är dåligt.

Syrran dominerar

Vad var det för ljud? Det lät som om någon stönade. Det är nog bara min syster Emma och hennes kompis Linda som tittar på någon skräckfilm. Det brukar låta som om Emma stönar när hon blir rädd av något i en film. För hon försöker hålla igen skriket så ingen ska tro att hon blev rädd.
Jag bestämmer mig för att se efter vad de tittar på. Jag går mot syrrans rum.
När jag är precis utanför hörs ett till stön, men nu var det längre och högre.
Tanken slår mig:
- Har de sex där inne? Nä, det kan de inte ha. För Emma hade ju nyss ett förhållande med en kille.
Så jag öppnar dörren för att kliva in på hennes rum. Jag ska precis fråga vad de tittar på, men stoppas av vad jag ser. Där ligger de i Emmas säng helt totalt nakna.
Jag bemöts av två först väldigt överrskade blickar som inom sekunder går över till arga.
Emma ryter till och frågar:
- Vad gör du här? Du ska inte vara hemma. Vi hörde dig inte.
Jag hinner bara få fram:
- J...Jag. Och så abryter de mig med:
- Ska du berätta vad du ville eller ska du gå så vi får vara ifred?
- Jo... Jo jag trodde ni tittade på en film och ville veta vad det var för film. Men nu vet jag att ni inte tittade på någon film och det är nog best jag går.
- Nej. Du har redan sett vad vi gör så det är väl lika bra att du är med om du nu inte fegar ur förstår, säger Emma.
Kåt som jag var vid det ögonblicket så väljer jag att stanna kvar. Jag går nu och ställer mig vid sängen.
- Nå, ska du ta av dig kläderna? hör jag Linda säga.
Blygsamt och sammtidigt lite motvilligt tar jag av mig plagg efter plagg.
När jag väl har fått av mig kläderna ber Emma mig att jag ska komma upp i sängen och lägga mig mellan dem.
Ååh så sjönt det var att lägga sig mellan dem. Sängen är varm och sjön. Både Min syrra och Linda har sjöna kroppar. De är så mjuka men ändå fasta.
Linda kliver upp på mig och lägger sig över mig. Vi ser varandra i ögonen ett slag och börjar sedan små kyssas.
Jag är så väl insatt i vad jag och Linda gör så jag märker inte vad Emma gör med mig. Jag tänker inte ens på vad hon gör när hon tar tag i mina händer.
Men rätt som det är så kliver Linda av mig igen och säger lite elakt:
- Så lätt lurad. Vi har dig precis där vi vill.
- Neeej, släpp loss mig. Jag vill inte sitta fasst här.
Nu kände jag vad som hadde hänt. Emma hade spänt fast mig i sängens alla hörn.
- Tyst, du ska endast vara tyst. Sätt på honom gagballen så vi slipper hans tjat, säger Linda
Emma tar fram den och spänner fasst den runt mitt huvud.
Jag känner att den fortfarande är lite blöt efter deras lekar.
Nu får Linde ännu en idé.
- Räck mig Dildon.
Emma ger den till henne och Linda trär den över min kuk och spänner fasst bältet så den inte ska trilla av.
- Vi vill ju inte att han ska få någon onödig orgasm hör jag Linda säga.
Emma håller med fullständigt.
Jag håller inte med ett dugg och försöker be dem ta bort den. Men det blir bara en massa mummel när jag försöker prata.
Linda hör det och böjer sig ner över mig och säger retsamt:
- Där ser du hur bra det var med gagballen. Nu slipper vi höra ditt lilla tjat.


SLUT på del 1
Det kommer någon mer. Den måste bli mycket bättre.
 

Wizz

Ny medlem
Ålder
67
Kön
Man
ser fram emot fortsättningen, en bra start för att vara premiär novell :)
 

Fittsork

Medlem
Ålder
34
Kön
Man
Förlåt, men jag orkar inte skriva nästa del...
Den som vill får skriva den och få en bättre inlevelse i den...
"Gudd Lack" till den som gör det
 
Toppen