Syrran Naken

Scorpio

Medlem
Kön
Man
Det finns många som talar om hur det är sjukt och onormalt att tända på sin syster eller annan familje medlem, men ingen av dessa har motiverat sin åsikt. Mer intressant vore att höra varför det är fel och sjukt.

Personligen ser jag inget fel på det. Syrran är ju trotts allt en annan människa, precis som vem som helst. Om någon utanför släkten såg ut som din sexiga syrra så skulle du tända på, så jag ser inte varför familje saken skulle stoppa denna reaktion.
Men som andra sagt tidigare så betyder det inte att man möjligen vill hoppa isäng med henne, även om jag inte ser något fel på det heller så länge båda känner för det.
 

Gewshit

Medlem
Kön
Man
Jag tycker det här var hyfsat skruvat. Nåja jag är medveten om att det finns saker som många ratar "in public" men i själva verket går o sysslar med själva (i smyg då såklart). Jag kan nog med bestämdhet konstatera att detta inte är ett sådant fall :cool:
 
K

KallaFakta - spärrad ej 18

Gäst
det är fel om du är kåt i henne.. vacker får du väll tycka att hon är.
 

Lundalife

Aktiv medlem
Kön
Man
Nu kommer jag inte riktigt ihåg varför men i psykologin hette det incestförbud och finns ju förrersten beskrivet i myten om Kung Oidipus. Han som förutspåddes ha ihjäl sin far o ha sex med sin mor (de gifte väl sig med?). Och den myten e ju gammal o lever kvar än i vår kultur.
Visst stack morsan ut sina ögon när hon fattade…

Well, lite lättare är att beskriva "felet" med att t.ex. i Sverige ha sex med sin syster ( o andra varianter). Förklaringen är biologisk och går ut på att bror o syster har för många gener gemensamma vilket kan ge upphov till förvärrande av missbildningar o andra fel som finns i arvsmassan. Tydligen är faran över på kusinsidan. Man får ju både ha sex o gifta sig med sin kusin ävev om jag tycker det är lite äckligt.

Men fantisera den som önskar :)
 

Boss

Medlem
Kön
Man
Alltså, jag kan nog tycka att man i all mening kan bli kåt på snygga kroppar oberoende vem de tilhör, sen kanske man inte har en sexuell dragelse till sin bror eller syster.

Men för att något tänder mig, betyder det inte att jag vill hoppa på och knulla det objektet/den personen.

Just do it baby!
Just do it ! Bra svar.
 

asplund

Ny medlem
Kön
Man
Tycker inte man är sjuk om man tänder på sin syrra, men jag har inga såna tankar om min syrra, svårt att förstå de känslorna men vi r alla olika och tur är väl det:)
 

Fittsork

Medlem
Ålder
34
Kön
Man
Alla som har en syster vet ätt detta inte är normalt.. Och ni som inte har en syster kan ju tänka er moder naken istället.
Säg det till våra fåglar... En av de yngre har varit på väg att kliva upp på sin morsas rygg...

Själv så skulle jag inte vilja ha sex med mamma.
Men jag tänder på en syssling och det är ju lite längre bort i släktträdet. Jag skriver som någon annan skrev. Om jag fick schansen så skulle jag hoppa i säng med henne.
Sen att många tycker det är fel att antingen tända på släktingar eller ha sex med någon av dom, beror nog helt enkelt på att dom inte tänder på någon släkting själva eller så beror det på att det är lite av tabu nu för tiden.
 
Toppen