Tänder ni på att se ngn onna ute?

kram69

Ny medlem
Kön
Man
Jag älskar att ligga naken i solen och njuta. Blir nästan alltid lite sugen och kan oftast inte låta bli att onanera lite. Fantiserar om att det ska komma en tjej som av "misstag" råkar se mig och gillar vad hon ser så att hon står kvar och tittar på mig så att jag kan se henne.
Undrar om det bara är jag som tänder på detta eller om det kanske också finns tjejer som skulle vilja vara den som ser? ;)
 

Boobsgirl

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Kvinna
Jag älskar att ligga naken i solen och njuta. Blir nästan alltid lite sugen och kan oftast inte låta bli att onanera lite. Fantiserar om att det ska komma en tjej som av "misstag" råkar se mig och gillar vad hon ser så att hon står kvar och tittar på mig så att jag kan se henne.
Undrar om det bara är jag som tänder på detta eller om det kanske också finns tjejer som skulle vilja vara den som ser? ;)
Beror lite på man och tillfälle, men jag skulle absolut vilja titta på
 

kram69

Ny medlem
Kön
Man
Den där känslan av att ngn tittar kittlar mest hela tiden. Måste vara väldigt exibitionistisk av mig tror jag ;)
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Skulle gärna se ngn dam onanera ute... särskilt om jag förstått att hon gillar åskådare.. Om hon sökt sig undan och inte vill ha åskådare..då skulle jag genast be om ursäkt att jag stört...till önska en skön stund ..och avlägsnat mig..
 

Skojjigt

Medlem
Jag har faktiskt sett några stycken vid olika tillfällen som onanerat ute, det är roligt å se och man vet ju hur skönt det är. Har ofta slutat med att jag onnat innan jag gått därifrån.
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Nu till sommaren ska jag och min man för första gången söka upp ett nakenbad:)
Hoppas att vi ser någon som njuter lite. Kanske vi kan onanera om vi lägger oss så att ingen ser. Vi hoppas få se många nakna kroppar, längtar:)
Hoppas ni får det skönt och spännande. Att bara ligga bredvid varann. Du kan hålla om hans penis känna hur den fylls och styvnar i din hand. Allt från att hetsa och kåta upp varann...till skön samvaro..
Några av mina skönaste minnen har jag från just nakenbad...
 

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Risken att kunna bli upptäckt är nog den som eggar mest, men ändå inte skulle jag tro.

har blivit att man stannat bilen vid nått ställe och gått in i buskage eller nån dunge och runkat av
 
Toppen