Tant Ulla

D

Deleted member 26814

Gäst
Jag var 14 år och kroppen pockade på uppmärksamhet varje dag.
Jämt och ständigt reste sig Vilde Ville i stram givakt, så snart tankarna hamnade i sexdrömmarnas land... Vilket var väldans ofta...
I samma hus som vi, bodde en tant ( hon var lika gammal som jag är nu.. ☺)som hette Ulla.
Hon hade de vackraste bröst jag någonsin sett.
Dessutom älskade hon att vara fräck i munnen, så pass att ansiktsfärgen steg i samma takt som ståndet i mina byxor.

Vid detta speciella tillfälle, försökte jag vara lite fräck tillbaka genom att säga något om hennes enorma bröst...
Hon log speciellt, smekte båda brösten och sa:"Du längtar efter sådana här va...? "
Det räckte för mig.
Illade röd i nian flydde jag ner till den lilla toaletten vid husets tvättstuga.
Där hade jag avnjutit många sköna stunder.
Snabbt av med brallorna!
Handen gick som pistongen på ett ånglok och precis då jag ska komma, slits dörren upp!
Där stod Ulla!
Med uppspärrade ögon, fastnaglade på min glatt sprutande ståndare, såg jag i hastigheten att hennes ansikte blev lika hög rött som mitt...
Bang! Dörren slogs igen och utanför hörde jag hennes uppmaning:"Lås dörren nästa gång du runkar , pojkjävel! "
Det dröjde länge innan jag ens vågade hälsa på tant Ulla...
 
Last edited by a moderator:
D

Deleted member 26814

Gäst
Ja. Jag tror (och hoppas) än idag att hon gick in till sig och pillade till en riktigt härlig orgasm...
 
Toppen