Telefonen

MrJustinCase

Medlem
Kön
Man
Satt och pratade med en tjejkompis i telefonen för nåt år sedan och vi hade pratat rejält länge när jag tyckte att hon började låta lite konstig på rösten. Tänkte inte så värst mycket på det utan vi fortsatte att prata. En stund senare tycker jag mig höra det där lilla konstiga på rösten igen, men kan inte sätta fingret på vad som är fel. Vi pratar på och så hör jag en liten förändring i hennes andning och nu börjar jag ana vad som e på G. Eftersom jag visste sedan tidigare att hon är rätt kåt av sig (vi hade aldrig gjort något med varandra, men det är ju alltid kul å snacka sex) började jag misstänka att hon satt å pillade på fittan. Jag frågade henne om det var nåt som va fel? Och hon lät lite skyldig och svarade - Nej, varför frågar du? - Du lät lite konstig på rösten bara svarar jag. - Nej då de e inget. Oki vi snackar vidare och jag känner mig lite dum som trodde att hon satt hemma hos sig å onanerade med mig i luren, men sen kommer det där lilla igen och jag som egentligen va på väg in i duschen när hon ringde kunde inte motstå frestelsen att sticka in handen under badrocken å fingra lite på ollonet. Jag lyssnade mer uppmärksamt på henne och blev mer å mer övertygad om att hon onanerade och jag var inte sen att reagera, jag blev kåtare å kåtare. Till slut frågade jag henne rent ut om hon inte satt å fingrade med något och då svarade hon förläget att hon gjorde det eftersom hon blivit så kåt av min röst. Jag frågade helt enkelt om hon ville lägga på å fortsätta ifred eller om jag fick vara med eftersom jag oxå blivit råkåt :) Sagt å gjort vi onanerade ihop och efter en 10 minuter eller så kom vi båda två i varsin underbar orgasm. Sedan fortsatte vi å snacka som om inget hade hänt. Efter den gången blev det många sena telefonsamtal och nästan alla började med... - Är du kåt?

Slicka... javisst, när, hur och framförallt... hur länge får jag hålla på? ;)
 

Occy

Medlem
Kön
Man
... alltid härligt med lite telefon sex.....




Some play hard to get , I play hard to want
 
Toppen