Texas sauna

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Tyvärr har jag ingen erfarenhet heller, men skulle vara kul att veta från någon som varit där.
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Nu har det dykt upp en klubb till på Barnängsgatan, vid Bondegatans östra ände.

Bronx kompletterar Texas och att döma av annonserna i Qx är det hardcore-klubbar.

Jag är mer lite nyfiken på killsex, kuklekar och lite light-aktiviteter. Frågan är då om detta är för avancerade ställen??

Ngn som varit där??
 

Slät&omskuren

Aktiv medlem
Ålder
64
Kön
Man
Jag tycker att det ser ut som om Texas bytt namn bara. Jag har varit på Texas nakenkvällar några gånger och funnit det rätt OK. Jag har inte varit där efter namnändringen, men av bilderna på FB ser det ut som samma rekvisita, alltså i stort sett samma klubb, konceptet är detsamma, nakenkvällar onsdagar och fredagar. Stället ligger i ett kvarter som snart ska rivas, det syns att det varit en verkstadslokal. Möts gärna där om någon är intresserad.
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Jo Slät&omskuren, du får gärna beskriva ett besök lite noggrannare. Hur går ett besök till? Omklädningsrum? Finns det olika lokaler för olika aktiviteter? Hur mycket folk är där? Vilka olika aktiviteter kan man räkna med där? Osv osv.... :)
 

Slät&omskuren

Aktiv medlem
Ålder
64
Kön
Man
Man betalar i kassan, de tar kort. Därefter fortsätter man till omklädningsrummet, det finns många skåp, kolla att låsanordningen fungerar innan du väljer ett skåp, självklart har du tagit med ett eget hänglås med gummisnodd eller nyckelband. Klä av dig, lås in allt noga. Det finns Croc-tofflor att låna, eller går du barfota. Är det nakenkväll har du fått låna en liten handduk som du kan sitta på i bastun. I lokalen finner du att belysningen är dämpad, det finns gott om sittmöbler, fåtöljer, soffor, du finner bastuavdelningen med duschar, avslappningsrum, toa, sling, mörkrum, längre in i lokalen finner soffor, lädergungor, ett par slings, gymredskap som ingen verkar använda, kondomer och glid finns tillgängligt, några låsbara kammare för de som vill vara i fred, ett rymligt rökrum, toaletter, kabiner utan TV men med gloryholes. Rummen är dekorerade, men det är ingen hemlighet att det är en industrilokal från början. Musik hela tiden från flera högtalare, det finns ett par värmefläktar, så du fryser inte. Kaffe kan hämtas i receptionen, de säljer även andra drycker. De som jobbar där leende, trevliga, mottagande. Aktivitet kan pågå varsomhelst, närsomhelst, hursomhelst, öppet eller i något av de låsbara rummen. Ingen film, alls, bättre att prata med varandra, vilket gör stället trevligt. Publiken kan vara 10-30 pers, alla bögar eller bi, många lite äldre men en del yngre. Vad vill du mer veta?
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Man betalar i kassan, de tar kort. Därefter fortsätter man till omklädningsrummet, det finns många skåp, kolla att låsanordningen fungerar innan du väljer ett skåp, självklart har du tagit med ett eget hänglås med gummisnodd eller nyckelband. Klä av dig, lås in allt noga. Det finns Croc-tofflor att låna, eller går du barfota. Är det nakenkväll har du fått låna en liten handduk som du kan sitta på i bastun. I lokalen finner du att belysningen är dämpad, det finns gott om sittmöbler, fåtöljer, soffor, du finner bastuavdelningen med duschar, avslappningsrum, toa, sling, mörkrum, längre in i lokalen finner soffor, lädergungor, ett par slings, gymredskap som ingen verkar använda, kondomer och glid finns tillgängligt, några låsbara kammare för de som vill vara i fred, ett rymligt rökrum, toaletter, kabiner utan TV men med gloryholes. Rummen är dekorerade, men det är ingen hemlighet att det är en industrilokal från början. Musik hela tiden från flera högtalare, det finns ett par värmefläktar, så du fryser inte. Kaffe kan hämtas i receptionen, de säljer även andra drycker. De som jobbar där leende, trevliga, mottagande. Aktivitet kan pågå varsomhelst, närsomhelst, hursomhelst, öppet eller i något av de låsbara rummen. Ingen film, alls, bättre att prata med varandra, vilket gör stället trevligt. Publiken kan vara 10-30 pers, alla bögar eller bi, många lite äldre men en del yngre. Vad vill du mer veta?

Tack för en utförlig rapport. Återkommer vid behov.

Spontant verkar dessa båda ställen vara Hard-core, och kanske vi som bara är bi-nyfikna är ute på lite djupt vatten!?
 

Slät&omskuren

Aktiv medlem
Ålder
64
Kön
Man
Det verkar som om Texas lagt ner, som det verkar efter inspektion av Räddningskåren. Lokalen är på rivningskontrakt, den gamla industrilokalen ska rivas, så det var inte totalt oväntat. Fast jag gillade att basta lite där och titta på penisar.
 

Slät&omskuren

Aktiv medlem
Ålder
64
Kön
Man
Jag har fått veta att Texas funnit nya lokaler sedan de gamla stängts av Räddningskåren. Ännu oklart var de hamnar, ännu oklart om de kommer att fortsätta med de trevliga nakenkvällarna. De försöker att åstadkomma en stor och rejäl bastu, troligen lika stor som på det gamla stället. Givetvis kommer jag att rapportera här så fort jag vet något. Än så länge får vi hålla till godo med Manhattans nakenkvällar.
 

Slät&omskuren

Aktiv medlem
Ålder
64
Kön
Man
Det finns rykten om ett ställe i Midsommarkransen eller därikring. Inget som jag funnit annonserat eller marknadsfört. Skulle se fram emot nakenkvällar, särskilt som MH inte riktigt har funnit sin publik. De gånger jag varit där har det varit OK, men inte mer, åtminstone snyggt och städat, bra filmer, många småkåta transor.
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Sedan i vintras hyr Texas/Bronx in sej hos ett annat gaynätverk på Studentbacken 17.

Ngn som varit där??
 
Toppen