Till Snäckan

G

Guest

Gäst
Min fantasi om Snäckan. Och till alla er andra som kan bli upphetsade.

Det börjar bli kväll och solen är på väg ner. Du står vid relingen på båten och lutar dig framåt, tittar ut mot havet. Du har solen mot dig och de strålar som är kvar gör att ditt hår glänser. Din tunna klänning smeker din stjärt och får den att framstå som otroligt inbjudande. Har du trosor på dig eller är det kanske en string?

Går fram mot dig och lägger händerna kring dina höfter. Du rycker till och vänder ansiktet mot mig. Jag bara ler och ser djupt in i dina ögon. Du tittar ut mot havet igen och jag trycker mig mot dig. Mitt hårda stånd trycker mot din stjärt och rygg och du känner hur mycket jag vill ha dig.

Kupar händerna kring dina bröst. Ah, du har inget under. De är så mjuka och sköna och jag kupar dem i mina händer. Går ner på knä och smeker dina lår, från knäna och uppåt. Kommer till kjolkanten men fortstätter. Du verkar tycka om detta för du skjuter fram höften, ungefär som "smek min fitta också". Fortsätter uppåt och känner könshåret kittla mina fingrar.

Tar ett steg bakåt och knäpper upp gylfen. Kuken kommer knappt ut för den är så hård och stor. Äntligen, den kommer ut och gungar tillbaka upp till magen. Drar tillbaka förhuden lite så mitt stora blanka ollon blottas. Lyfter lite på din kjol så den kommer in mellan dina lår och den lägger sig fast upp mot blygdläpparna. Börjar röra mig lite och känner hur den glider in mellan dina blöta läppar. Du är kåt, blygdläpparna är svullna och har särat sig.

Känner dina fingrar mot min kuk när du börjar onanera, samtidigt som min kuk smeker din fitta. Det gör mig så kåt. Älskar när en kvinna lever ut sin kåthet och inte är rädd för att smeka sig själv. För mitt underliv tillbaka 10 cm och för fram igen. Nu hittar kuken rätt in i dig, som om din fitta bara sög in den. Du är så blöt, jag är så hård och ännu är vi ensamma ute på båten. Men snart är det dags för middag, och vi vet att folk snart kommer att börja röra på sig. Kommer vi hinna med vår älskog här ute utan att någon ser oss, eller var det en siluett av en kvinna jag nyss såg i ögonvrån?

Ska det komma en fortsättning?
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Åååh såå underbart uphetsande:oops::oops:

Miljoner tack för den:oops: Jag önskar av hela mitt hjärta att det kommer en fortsättning:p

Det enda som är synd är att jag inte kan göra den här sköna novellen rättvisa just idag, eftersom jag är såå himla hostig och har feber...

Inte direkt någon upphetsande syn :unsure:

Massor med pussar och kramar i alla fall från den smickrade och pirriga Snäckan
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
…jag blir alldeles matt av kåthet! Du vet precis vad som tänder mig på alla cylindrar! Jag har kommit till en gräns nu att jag inte bryr mig om ifall det kommer folk…

Din kuk är underbar och du har rätt, min fitta fullkomligt suger in din härliga kuk! Stönande ber jag dig att fortsätta… fortsätt med ditt sköna bakifrånknull… jag putar med rumpan så mycket jag kan, du knullar så skönt medan jag låter handen glida fram och tillbaka över min kåtsvullna klitoris i allt snabbare takt…ååh jaaa fortsätt… jag ber dig fortsätt… jag är såå kååt nuuuu…
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Snäckan är verkligen värd att få noveller!

Bra jobbat! Ska försöka mig på en tillägnad henne också!:oops:
 
Toppen