Tips på bra sexbutiker.

Sandra77

Ny medlem
Kön
Kvinna
Kan nån tipsa mig om nån bra sexbutik där jag kan köpa mig en stav anonymt. Jag bor utanför Göteborg. Jag vill helst inte handla på nätet eftersom jag bor hemma.

Mvh S
 

ninni

Ny medlem
Kön
Kvinna
Kan rekommendera Kondomeriet i Göteborg. Man känner sig inte skämmig där, lite pinsamt när man går därifrån med en kasse bara, men man får hoppas att man inte träffar nån man känner å vägen ut...

På egen hand -Ja tack!
 

rumpa01

Ny medlem
Kön
Man
Hej
Gå in på www.lustjakt.se, de har Sveriges absolut bästa webbshop.
När du bestämt vad du vill ha så ringer du upp dem och lämnar din beställning.
Be dem skicka paketet "poste restante", då får du hämta ut paketet på ditt närmaste postkontor. Du får altså ingen lapp hem.
Bra va?:)
 

ninni

Ny medlem
Kön
Kvinna
För mig finns bara ett alterntiv vad det gäller webbutik och det är www.lastbryggan.se som har ett otroligt sortiment och supersnabba leveranser. Fick en uderbar Rabbit i fredags som jag beställde i torsdags. (1 dags leveranstid)

På egen hand -Ja tack!
 
L

Lastbryggan

Gäst
Tack Ninni, det blir "en stjärna i kanten" vid nästa order :)

//Mats - Lastbryggan
 

Mr Nice

Ny medlem
Kön
Man
Jag säger bara www.dreamcollection.se som ägs av kvinnor...!

Jag har handlat alla våra leksaker och kläder där, dessutom är dom trevliga att prata med. Deras siden kollektioner är fantastiska...always makes me hard as a rock ;o)

Enjoy life, PLENTY OF SEX!!!
 

iggy pop

Ny medlem
Kön
Man
kan någon hjälpa mig jag ska handla en halv snuskig present till en kvinnlig bekant --förtvivlad--


väldigt ensam och lite förvirrad men delar gärna kunnskaper och frågor
livsnjutare
 

CarmeN

Ny medlem
Kön
Man
kondomeriet ligger vid NK huset typ! gå igenom kompassen

Hej alla glada sommar pojkar...*ler*..njut av den sista sommaren...snart är den slut.....vill du följa med mig in i himmelriket? *Kyss*
 

Marre

Ny medlem
Kön
Man
jag rekommenderar sensuellt.com . dom har bra priser,stort sortiment och du kan hämta ut grejerna på macken(det står inte vad eller var det kommer ifrån) beställde mitt eget där..en rosaglittrig dildo.riktigt girlygirl va!:p good luck!

Jag:långt svart hår,piercad i navel,läpp och näsvinge.väldigt söt.massor av humor.bosatt i skåne.har bilder.
 

gargas

Ny medlem
Kön
Man
hmm ni verkar ganska haj på butiker mm. någon som har någon koll om det finns "kuk-piller" som gör att den växer o stannar i växten...har testat vakum pump..ingen hit direkt
 

GustavG

Ny medlem
Kön
Man
Om ni vill ha en butik med bara leksaker så kan ni titta på www.passionofsweden.se . Bara leksaker för tjejer, ingen porr. Vill ni ha både porr och leksaker så kan jag rekommendera www.lastbryggan.se . Även www.lustjakt.se har en bra site, men dom har jag aldrig själv beställt ifrån, så jag vet inte hur det funkar i praktiken. Det finns många bra butiker på nätet och de flesta är seriösa. Det är ganska lätt att avgöra på sidans utseende om det är en bra och seriös butik man har att göra med.
 

MrX

Ny medlem
Kön
Man
Jag skulle vilja rekommendera www.erotikum.se där du hittar mycket sexleksaker med stil, mycket ovanliga häftiga grejor som du inte hittar någon annanstans! Ett brett utbud av leksaker, underkläder m.m...
 

ossan_20

Ny medlem
Kön
Man
Kan inte göra annat än att hålla med de människor som
rekommenderar Lastbryggan och samtidigt smörja Mats lite :D

Grym service, bra sida, alla produkter mellan himmel och jord
känns det som... Vad mer kan man önska sig? :cool:
 

smotany

Ny medlem
Kön
Man
Samma här, Lastbryggan rockar fett, beställt av Martinshop innan.. efter 3 veckor fick jag skicka ett mail och fråga var sakerna blev av..Tog lastbryggan istället och hade grejorna hemma inom 3dgr... Hade jobbat 16timmar i rad men kunde ändå inte hålla oss... Hämtade ut det och hade en helt underbar stund!! Big Up för lastbryggan... Dessutom har de bra pris och sjysst sortiment.. Inte bara en massa porrfilmer och tråkiga stavar.


//Daniel
 
Toppen