Tjejer i grupp?

LindaEP

Välbekant medlem
Är det bara killar som onanerar i grupp? Det verkar så om man läser i denna avdelning.
Finns det intresse av en tjejträff i Stockholmstrakten? Inga killar och inte tjejsex utan bara onanera tillsammans. Dricks lite vin, prata, fnissa och klittra tillsammans. Kanske titta på lite porr men hellre högläsning av erotiska noveller.
Eventuell lokal kan vi fundera på senare när vi ser om det finns något intresse för en träff över huvudtaget.
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Är det bara killar som onanerar i grupp? Det verkar så om man läser i denna avdelning.
Finns det intresse av en tjejträff i Stockholmstrakten? Inga killar och inte tjejsex utan bara onanera tillsammans. Dricks lite vin, prata, fnissa och klittra tillsammans. Kanske titta på lite porr men hellre högläsning av erotiska noveller.
Eventuell lokal kan vi fundera på senare när vi ser om det finns något intresse för en träff över huvudtaget.

Är väl en jättebra idé! Får vi se om ni tjejer är lite modigare vi killar...... så många "snackepellar" på vår sida.

Berätta gärna, med rikligt med detaljer, hur det gick.
 

bengt nilsson

Välbekant medlem
Kön
Man
tror ni tjejer kan ha trevligare en lång kväll.
för killar kan allt kul va över efter 2 minuter om man har otur.
men ni har förmågan att komma fler gånger på kort tid.
tyvärr lite orättvist i människans skapelse.

mina tankar.
 

LindaEP

Välbekant medlem
tror ni tjejer kan ha trevligare en lång kväll.
för killar kan allt kul va över efter 2 minuter om man har otur.
men ni har förmågan att komma fler gånger på kort tid.
tyvärr lite orättvist i människans skapelse.

mina tankar.

Den mansvärld vi lever i missgynnar kvinnor på så många sätt. Jag tycker därför inte det är orättvist att vi kvinnor på åtminstone ett område har fått en fördel. Förmågan att kunna få flera orgasmer på rad.
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Den mansvärld vi lever i missgynnar kvinnor på så många sätt. Jag tycker därför inte det är orättvist att vi kvinnor på åtminstone ett område har fått en fördel. Förmågan att kunna få flera orgasmer på rad.
Som man gillar jag att dra ut på njutningen. "Långrunk" är ett ord man ser här lite då och då. Att spara på utlösningen ger många sköna fördelar.
 
G

Girlsgirlsgirls

Gäst
Hade gärna slickat många tjejer i grupp. Gärna med fontän
 

Cissi99

Aktiv medlem
Ålder
25
Kön
Kvinna
Är det bara killar som onanerar i grupp? Det verkar så om man läser i denna avdelning.
Finns det intresse av en tjejträff i Stockholmstrakten? Inga killar och inte tjejsex utan bara onanera tillsammans. Dricks lite vin, prata, fnissa och klittra tillsammans. Kanske titta på lite porr men hellre högläsning av erotiska noveller.
Eventuell lokal kan vi fundera på senare när vi ser om det finns något intresse för en träff över huvudtaget.

Jag skulle gärna också vara med :)
 
Toppen