Tre, del 2

SatyricoUppsala

Aktiv medlem
Kön
Man
Flytta dig lite, nu vill jag prova, viskar Mia, och passar samtidigt på att slicka mig runt örat. Jag sniffar i mig av Karins underbara kön och lämnar lite plats åt Mia, som rödmosig och nyfiket storögt närmar sig Karins härliga fitta. Jag sticker ut min tunga och Mia närmar sig, vi slickar ömsom Karins hla, varma blygd, ömsom möter vi varandras läppar.

Jag lämnar plats för Mia att ensam ta hand om Karins fitta, och smeker Mias smala, mjuka kropp, lite svettklibbig och rodnande. Mia står på knä, svankar och putar med rumpan på ett nästan onaturligt sätt. Jag smeker hennes runda stjärt, delar henes skinkor och smeker lekfullt hennes utskjutande svullna, lie hängande inre blygdläppar. Det är hett och vått, och det låter kluckande när jag för in två fingrar i henne.

Karin vrider sig spänt och stönar kraftigt, nära orgasmen. Jag är som i ett töcken, förstår inte hur detta gick till, mina fingrar i Mias underbara fitta, hennes stora blonda kalufs mellan Karins lår. Karin skriker nu, jag känner att min kuk är explosiv, en beröring och jag spricker. Karin stannar upp i sin rörelse, hennes huvud är långt tillbakaböjt, hon ömsom skakar i hela kroppen, ömsom helt stilla spänd...

Karins kropp slappnar av lite nu, hennes skrik och stön övergår i småskrattande gnyenden. Jag har mina fingrar i Mias fitta, min tumme mot hennes klitoris. Hon rör sig med roterande rörelser, lyfter på sitt huvud och tittar på Karin. Vad var det jag sa, säger Karin fnissigt. Men nu tycker jag att vi får ta hand om Benke, tycker du inte? Jag blir ombedd att lägga mig på rygg av Karin, som sedan reser sig och tassar iväg.

Mia och jag ser på varandra, men ingen säger något. Jag ligger utsträckt på rygg, mitt stånd är outhärdligt spänt, Mias hand stryker lätt över roten, hennes fingertppar snuddar vid den tjocka "spermakanalen" på undersidan. Vi hör Karin göra något på nedervåningen, vi undrar vad hon har i kikaren...

Fortsättning följer.
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Den här delen gör mig mest nyfiken på fortsättningen...

Vad skall Karin hitta på;)[:0]
 
Toppen