Trekant i lastbilen

chosan1980

Ny medlem
Kön
Man
Det jag skall berätta nu har faktiskt hänt. Vissa detaljer har jag ändrat eller lagt till men i det stora hela så är det en sann historia.

Jag och min flickvän Linda hade gått upp tidigt på lördagen för att hinna ner till Tyskland i någorlunda tid. Vi skulle handla på oss lite öl och vin samtidigt som vi fick lite semester.
Nu var klockan 6 på morgonen och vi hade redan hunnit ner till Halland. Det var inte mycket trafik så här tidigt och det gick väl lite fortare än vad man får lov att köra. Jag sneglade lite på Linda som hade somnat. Hennes tunna linne kunde inte dölja hennes styva bröstvårtor och jag kände hur det pirrade till mellan benen. Lindas bröst var verkligen fantastiska. Dom var stora men kanske helt perfekta. Dom hängde lite men inte så det störde på något sätt. Kjolen hade glidit upp något och blottade precis en liten del av hennes rakade fitta utanför de små trosorna. Linda älskade att gå i små, små trosor för hon visste att jag blev otroligt tänd av det.

Sakta, sakta sträckte jag ut handen och lät fingret snudda vid hennes yttre läppar. Försiktigt lät jag fingret flytta troskanten åt sidan så att jag kunde nudda hennes inre blygdläppar. Hennes inre blygd läppar var ganska så stora och syntes tydligt.

Linda suckade till av njutning och öppnade ögonen. Hon log gillande mot mig. ”Fortsätt du bara, jag vet att du blir kåt av mina små trosor” mumlade hon nyvaket. Självklart ville jag fortsätta och nu när jag visste att det var grönt så började jag smeka lite mer intensivt. Linda började stöna och en droppe tittade fram i fittan när hon särade ordentligt på benen. Sakta lät jag fingret glida in och ut i hennes allt blötare fitta. Linda juckade mot mitt finger och hon var nu ordentligt blöt. ”Nu är det din tur älskling” mumlade hon samtidigt som hon putte bort min hand.

Fumlande fick hon ner gylfen på de tunna khakishortsen. Med lite möda så lyckades hon också rota fram min styva kuk och drog förhuden några gånger fram och tillbaka. Det var en underbar känsla att bli runkad samtidigt som man körde alldeles för fort på en nästan tom motorväg. Jag trodde jag skulle spruta direkt när hon sög in min lem i sin mun. Jag fick anstränga mig för att inte tumma mig. Girigt sög hon ollonet in och ut i sin mun. Jag kände att det blev allt svårare att både köra och få ollonet polerat så jag bestämde mig för att svänga av vid nästa rastplats.

Som tur var så var det inte många kilometer dit och med Lindas mun runt kuken så blinkade jag av bilen vid rastplatsen. Där fanns som det brukar finnas på rastplatser, en bensinstation, en restaurang och en större parkering. Parkeringen var tom så när som på ett par lastbilar. Jag försökte parkera bilen så långt från närmsta lastbil som möjligt. Linda hasade ner mina byxor till knäna och fick tag i min pung som hon masserade med ena handen. För att bättre komma åt så satte hon sig på knä i passagerarstolen. Ingen av oss tänkte på att hela hennes härliga röv och fitta blottades i sidofönstret…

Plötsligt ser jag hur en äldre chaufför står lutade mot sin lastbil på höger sida och flinar åt uppvisningen. Linda märker väl hur jag rycker till för hon tittar upp på mig. ” Det står en gubbe och glor bakom dig” väser jag. ”Vart?” undrar Linda. Jag pekar diskret bort mot den flinande gubben. Linda blir först alldeles röd i ansiktet och kastar en blick bort mot chauffören. Han skrattar då ännu mera och smeker sig utan på byxan. Vad som far i Linda då vet jag inte, hon brukar vara rätt så pryd, men nu drar hon upp linnet och visar honom sina härliga bröst. Chaffisen tror nog inte sina ögon utan gapar bara stort. ”Låt honom titta, mig stör det inte” säjer Linda och fortsätter suga på min kuk.

Jag glömmer av att gubben står där och glor efter ett tag. Tänker bara på hur skönt det är när Linda suger min kuk. Plötsligt väcks jag dock ur min trance av ett försiktigt knack på min ruta. Min blick möter en stor styv kuk som visar sig tillhöra chauffören. Linda tittar på kuken och sedan på mig. Utan att släppa min kuk vevar hon till min stora fasa ner fönstret. Mannen på utsidan runkar febrilt sin grova kuk. Och då menar jag grova den är säkert 25 centimeter lång och väldigt grov. En sådan stor har jag bara sett på film någon gång. Det är uppenbart att Linda gillar detta för hon suger och smeker sig själv samtidigt som hon stönar allt högre. ”Äum… det är lite kallt här ute, vill ni titta hur jag har det i min hytt?” frågar chaffisen plötsligt. Knappt hinner jag svara innan Linda har tackat jag till inviten.

Jag knäpper byxorna och rättar till klädseln. ”Nu skall vi visa snusk- gubben hur man njuter” viskar Linda innan vi kliver ut. Jag vet inte vad jag skall tycka men nog är det rätt så upphetsande att se Linda så kåt. Vi följer efter gubben och klättrar in i hans hytt. Jag kan se hur han dräglar när han tittar rakt upp i Lindas fitta när hon klättrar upp. Hytten är full av porr. På väggarna hänger nakna tjejer som spretar åt alla håll och på passagerarsätet ligger en ordentlig hög med porrtidningar. På instrumentbrädan står en toarulle och på golvet finns fullt av gamla papperstussar så man kan ana vad han brukar ha för sig…

Gubben presenterar sig som Bengt och är 56 år. Han berättar att han kör mycket ner till Tyskland. Han träffar inte sin fru så mycket på grund av jobbet och han erkänner att han försöker få till det med andra då och då. Utrymmet i hytten är faktiskt ganska så stort. Bakom de väl tilltagna men lite sunkiga sätena finns en säng. Även den är lite snuskig och obäddad. Vi småpratar lite med Bengt och han berättar om olika sexäventyr som han varit med om under sina år på vägarna. Det är lätt att få uppfattningen om att alla tyskar är kåta nymfomaner när man lyssnar på Bengt.

Under hela samtalet så smeker han sitt stora stånd. Jag ser att Linda är väldigt imponerad av vad hon ser och hon har svårt att slita ögonen från kuken. Sakta närmar hon sig Bengt och börjar lirka av honom tröjan. Han är lite gubb- fet och ganska så hårig men Linda verkar inte bry sig utan tar ett rejält tag om hans kuk. Svartsjukan trängs snabbt bort av den kåthet som snabbt växer sig allt starkare a situationen. Jag blir faktiskt jävligt kåt av att se Linda runka den stora kuken.

Jag och Bengt sitter i var sitt säte, Linda på kanten bredvid Bengt och runkar honom med fasta tag. Med jämna mellanrum så tittar hon leende mot mig och jag kan inte annat än nicka gillande åt hennes behandling. Det är uppenbart att Bengt älskar behandlingen för han stönar högre och högre. ”Du tänker väl inte komma redan?” frågar Linda. Bengt skakar på huvudet och fortsätter stöna. Situationen gör att jag måste plocka fram min kuk och runka till synen. Visst känns det sjukt men som sagt så är jag extremt kåt. Med ena handen runkar jag och med den andra så smeker jag Lindas ben. Linda ändrar ställning och ställer sig med röven mot mitt ansikte så jag har fritt fram att pulla och slicka henne. Samtidigt som jag slickar hennes nu plaskblöta fitta så börjar jag fingra på hennes trånga rövhål. Jag väntar mig ett nej som aldrig kommer så försiktigt börjar jag pulla henne i analen samtidigt som jag försöker få in tungan så långt som möjligt i fittan.

”Knulla mig” stönar Linda med ansiktet vänd mot mig. Det är lite trångt i utrymmet men tillslut så kan jag sticka in min kuk. Hon är fruktansvärt blöt och det klaffsar ordentligt när jag börjar pumpa in och ut. Linda är som galen. Hon runkar den stora kuken med hårda tag samtidigt som hon skriker av njutning. ”Sätt på en kondom så ska jag suga dig din härliga snusk” skriker hon nästan till Bengt. Han blir alldeles till sig och börjar fumla i facket i dörren. Vant rullar han på gummit på den stora ballen. Det ser nästan komiskt ut för kondomen är på tok för liten. Linda är inte sen med att få dit munnen. Hon suger febrilt på lemmen så gott det går. Hon verkar ha lite problem med storleken så det ser ut som äter en mjukglass. Bengt nästan skriker i takt med Linda.

”Ta mig i röven i stället” väser Linda. Jag tappar nästan fattningen. Visst har vi testat det förr men efter mycket övertalning från min sida. Sakta, sakta lirkar jag in min kuk i hennes trånga röv. Försiktigt så juckar jag in och ut. Linda börjar möta mina juck och det går allt fortare. Hon kvider något men verkar absolut gilla det. Tillslut så knullar jag henne rätt så hårt. Plötsligt känner jag hur orgasmen börjar närma sig och jag skjuter en underbar sats upp i hennes anal. Det är så skönt att jag knappt kan stå kvar på mina darrande ben. Jag står kvar ett bra tag och känner hur satsen rinner ur vid sidan om kuken Med ett plopp slinker kuken ur hennes trånga röv. Hon vänder sitt röda ansikte mot mig med en frågande blick. Jag nickar godkännande tillbaka.

Linda kryper bak till sängen och vinkar till Bengt att han skall följa med. Linda ställer sig återigen på alla fyra bak i sängen. Bengt med sin jätte kuk pillar vant trosorna åt sidan och sätter försiktigt kuken mot hennes fittöppning. ”Är du säker på att du klarar min kuk?” frågar han. ”Vi får väl försöka, men du får inte stoppa in den där bak” ler Linda tillbaka. Försiktigt lirkar Bengt in sin lem centimeter för centimeter. Jag börjar oroa mig för att hon skall skadas av jätte kuken men Linda verkar älska det. Bengt börjar vant långsamt pumpa hennes utspända fitta. Det verkar inte störa Bengt det minsta att min sperma rinner ut ur hennes röv. Lite extra glidmedel antar jag. Sakta så börjar han öka takten. Linda skriker av njutning. Bengt kan inte hålla sig speciellt länge. När Linda märker att Bengt är nära drar hon sig plötsligt ur. ”Ta av gummit och spruta mig i ansiktet din snuskis” flämtar hon. Bengt är inte sen att göra som hon säjer med kuken i ansiktet på Linda börjar han runka som en tok. Efter en kort stund börjar det rycka i ballen och han sprutar. Och han kan spruta, kaskad efter kaskad träffar Linda i ansiktet. Efter några sekunder är hon helt kladdig. Linda ler mot Bengt som flämtar efter andan. ”Vilken sats, det hade jag inte räknat med” mumlar Linda.

”Hoppas ni har njutit ordentligt nu!” skrattar Linda med Bengt säd över hela ansiktet. Hon torkar av sig kladdet i den redan snuskiga kudden. ”Dom här får du behålla som ett minna av mig” ler hon och ger Bengt sina kåtblöta trosor. Han luktar gillande på dem och tackar så mycket för sällskapet. Vi tackar också och gör oss redo för att fortsätta ner mot kontinenten. Det varade inte så länge men det är helt klart den porrigaste händelsen i mitt liv!

Bengt har vi aldrig träffat igen. Men jag och Linda lever fortfarande ihop. Vi har faktiskt aldrig haft en trekant efter den här upplevelsen. Där i mot så onanerade Linda framför fem kåta tyska chaffisar på färjan mellan Tyskland och Danmark på hemvägen. Men det kan jag kanske berätta om en annan gång…
 
M

magistern (Slutar på egen begäran)

Gäst
Skön story, men jag skulle nog inte dela min flickvän med vem som helst... Läckert skrivet, dock!

-Nej, det är ingen tavelsudd jag har i fickan.
 

Ojje

Ny medlem
Kön
Man
Klart att man ska dela med sig när man har något gott, det har iallafall jag lärt mig hemmifrån!
 
Toppen