Trippeldildo

sweetheart

Medlem
Kön
Man
Läste i en tidning att det finns en ny dildo som ger trippelorgasmer. Den ger både klitoris-, vaginal- och anal stimulans.

Någon som har provat?

[blue]When everything comes your way, you're probably in the wrong lane.[/blue][/size=1]
 

wayner

Ny medlem
Kön
Man
Om jag får vara eran trippeldildo så vet jag! Men annars kan jag tyvärr inte hjälpa till!! Finns aldrig nåt sånt här för killar, som t. ex. en sexling-dildo som suger av, blandar grogg, dammsugar, diskar, bläddrar på tv:n och raggar tjejer åt killen på samma gång! Det skulle jag kalla riktig stimulering!
 

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
Det låter bra med tre orgasmer på en gång, men hur ser en dildo ut?:p:p
Originally posted by sweetheart

Läste i en tidning att det finns en ny dildo som ger trippelorgasmer. Den ger både klitoris-, vaginal- och anal stimulans.

Någon som har provat?

[blue]When everything comes your way, you're probably in the wrong lane.[/blue][/size=1]


Kåt runkare
 

schill

Ny medlem
Kön
Man
men det är till för att ge en trigasm heter det...
tre orgasmer samtdigt går att göra för hand.
lite svårt dock att göra det ensamt...
kan killarna hantera det bra kommer tjejerna
bara vilja att dom ger dom trigasmer hela tiden
mitt ex älskade det
 

totkopf

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by sweetheart

Läste i en tidning att det finns en ny dildo som ger trippelorgasmer. Den ger både klitoris-, vaginal- och anal stimulans.

Någon som har provat?

Men sådana dildos har väl ändå funnits i evighetenstid?
Tycker mig minnas annonser för sådana i porrtidningar från barndomen, så inte är det väl något man kan kalla nytt.
Om det däremot kommit en ny modell på trippeldildon så är ju det en helt annan femma..


-------------------------
"Our love can put an end to this fucking world"
 
Toppen