Trosor på stan

trosrunk

Aktiv medlem
Kön
Man
Gick precis från jobbet, och drog på mig min flickväns svarta spetsstring precis innan jag gick. Går runt på stationen nu med string som skär i rumpan och klämmer åt framtill runt kuken. Spanar in alla sexiga tjejer med tajta jeans runtomkring och kämpar för att inte få stånd. Tror fan jag får gå in på tågtoan och runka av mig snart.

Gillar ni också att dra på er och gå runt bland folk...?
 

Iporr Wordpress Com

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har alltid trosor på mig. Ibland bara lite mer diskreta som då jag ska på jobbet, till vårdcentralen eller badhus eller liknande.

Det är ofta jag får tänka till en och två gånger extra när jag ska böja mig ner efter varor i butiker eller sträcka mig upp efter varor på de högre hyllorna så troskanten inte blottas allt för mycket.

Men det är ju en del av det hela som är härligt med att gå klädd som man vill i det man älskar.
Risken att bli påkommen är en pirrig tanke.
 

Martin svensson

Välbekant medlem
Kön
Man
Gick precis från jobbet, och drog på mig min flickväns svarta spetsstring precis innan jag gick. Går runt på stationen nu med string som skär i rumpan och klämmer åt framtill runt kuken. Spanar in alla sexiga tjejer med tajta jeans runtomkring och kämpar för att inte få stånd. Tror fan jag får gå in på tågtoan och runka av mig snart.

Gillar ni också att dra på er och gå runt bland folk...?
Är så underbart spännande att vissa vad man har på sig under. Blir jätte kåt.
 
Toppen