Tvättstugan

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Detta hände för i början av 90-talet, jag hade just flyttat hemifrån fått en längtat vi Gullmarsplan i Stockholm.
Jag var tjugoett år fortfarande oskuld tillfälle hade väl funnits men hade inte gått hela vägen.

Jag heter Johan och skulle börja tvätta kl 12.oo det var andra tiden på dagen.
Den som hade första tiden var min granne som bodde ensam med sin dotter.
Mia var hennes namn var runt fyrtioår,
tyckte hon så bra ut och var alltid trevlig.
Hennes dotter var i början av tonåren och började utvecklas till en vacker ung kvinna,

När jag kom ner var Mia inne i torkrummet,
jag skall just tömma. Det behövs inte sade jag har inte så mycket tvätt behöver inte det rummet. Mia sken upp då kan det hänga kvar ja inga problem.
Mia föll mig om halsen och gav mig en kram tack för att du är så snäll.
Mia hade en morgonrock på sig kunde väl ha lite mer när hon skulle ner i tvättstugan men det var bara en trappa.

Såg att det hände en del underkläder inne i torkrummet alla var sexiga tänkte att dottern kanske hade tanga trosor men Mia borde ha lite större trodde jag. Det fanns även bh-ar i olika storlekar, Mia hade rätt nog en c-kupa dottern hade väl lite mindre men de skulle nog bli lite större.

Jag började ladda maskinen Mia var kvar i torkrummet var glad för det hade någon kalsong med sperma fläckar på, hade hytt en porrfilm på video och runkat för någon vecka sedan.

Några timmar senare var jag klar, Mia frågade om jag inte ville kom in på en fika, jag tackade ja.
Mia hade forfarande morgonrocken på sig.
När vi hade fikat kysste Mia plötsligt mig.
Sedan öppnade hon morgonrocken hon var naken under hennes bröst var underbara och hennes fitta doldes av en svart triangel,
var mycket upphetsande har alltid gillar buskar.

Johan jag har inte haft sex på flera år jag har mina leksaker men äkta var är bäst.
Jag hade nu fått en full resning, jag stammade fram men Lena (hennes dotters namn) hon kommer hem först om två dagar hon vet att jag har behov.
Lena hade sagt du borde kulla mamma själv har jag inte gjort det men det känns fel om jag börjar pippa och du inte gör det.

Jag tänkte det kanske vore bra att förlora oskulden med en erfaren kvinna, Mia visste ju inte att jag var oskuld.
Du verkar inte inte var ointresserad sade Mia och knäppte upp mina byxor och tog fram min nu fullt rests penis. Snabbt var jag helt naken, du har en fin kuk Johan inte så grov men lång.

Mia puttade ner mig på sin säng låg på rygg Mia lade sig över mig vi hamnade i en 69a.
Kände doften av våt fitta kände igen lukten påminde om den som omgav min syster när hon hade onanerat. Jag slickade nu en fitta för första gången. Jag gillade det, att det inte var första gången som Mia sög kuk det märktes snabbt. Jag var nära att komma när Mia vände på sig förde min kuk mot sin fitta hennes röst var grötigt av uppresning måste få kuk var så länge sedan. Jag försökte kom in i Mia men oerfaren som jag var lyckades jag inte. Mia förde ner handen och ledde mig rätt.

Om Mias mun var skön vad detta ännu skönare och när Mia lagt sig ovanpå mig så hon hade tagit emot hela min kuk pep hon till, log lite lamt jag kom direkt kunde inte hjälpa det knulla mig nu Johan. Vi rullade runt så jag kom överst Mia såg till så vi fann en bra takt. Mia stönade varje gånger jag stötte in kuken i henne. Mia började smeka sin klitoris jag kysste ett av hennes bröst.
Mia stönade snart jag är nära nu jag också stönade jag. Mia grimaserade til och kom jag släppte alla spärrar och när jag sprutade inne i Mia gav hon till ett avgrundsvrål.

Vi började grovhångla med min kuk forfarande inne i Mia men den slaknade och gled ut men vi försatte. Vi låg och vilade när dörren plötsligt öppnades det var Lena.
Hon stirrade först men sen log hon, mamma jättebra du har äntligen fått kuk igen.
Men så du utrycker dig Lena men du har rätt. Kanske det finns några syskon inne i dig nu.

Det hade inte jag tänkt på men Mia lugnade mig, mensen kommer som ett brev på posten varje månad men jag är 40år så jag tror inte att det är någon fara.
Mia hade fel och Lena rätt, nio månader senare efter en rätt så lätt graviditet och förlossning kom våra tvilling döttrar.
Två år senare fick vi en son.
Lena är en överlycklig storasyster nästan mer som en mamma för barnen en Mia.
Gladast av alla är nog farmor fast hon förstår inte var jag och Mia inte bor ihop.

Vi har kvar våra lägenheter men ligger bredvid varandra. Lena har en egen lägenhet i området men har kvar sitt rum hos Mia.
Pippandet och onanerandet gör jag i min egen lägenhet men annars bor jag gärna hemma. Mia är glad för det och ungarna älskar verkligen sin storasyster.
Jag har aldrig varit med någon annan kvinna en Mia. Mia kom med ett förslag att jag skulle älska med Lena men det vill inte jag och inte Lena heller.

Men Mia ger sig inte hon pratar med sina vänninor och arbetskamrater om det skulle kunna tänka sig en trekant, du behöver testa någon mer än mig. Mia har några kandidater men inget är bestämt än. Jag och Mia har underbart sex och nakna kvinnor finns ju på nätet filmer och tidningar.
Fast någon vackre kvinna en Mia finns inte, jo det skulle var hennes dotter Lena men det är se och inte röra.
 
Toppen