"udda" platser du onanerat på?

hanna82

Medlem
Kön
Kvinna
Jag satt längst bak på en mattelektion med handen innanför trosorna och fantiserade om läraren, jag hörde knappt vad ha sa, bara var så het på honom. Ingen märkte nåt vad jag vet, med det var lite svårt att va tyst när jag kom.
 

123fyrasju

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna
En gammal tråd invaderad av killar. Hm.
Jag delar ändå med mig av en upplevelse.

Jag var kanske 13-14 år och åkte bil med mamma och mormor. Hade hela baksätet för mig själv så jag la mig med ryggen mot framsätena och bredde ut en filt över mig. Det tog inte lång stund att komma eftersom det är ganska riskabelt att onanera i en bil när man inte är ensam och definitivt inte vill bli upptäckt.
 

pillerill

Ny medlem
Kön
Kvinna
Under skoltiden hände det ganska ofta att "tvättade" jag pullan väldigt noga i duschen efter gympan. Jag hade nämligen en skitsnygg lärare en period. Dom flesta gångerna var det ingen som märkte nåt. Har mer att berätta om den typen av situation, men det kanske kommer senare.
 

erotique

Aktiv medlem
Kön
Man
Under skoltiden hände det ganska ofta att "tvättade" jag pullan väldigt noga i duschen efter gympan. Jag hade nämligen en skitsnygg lärare en period. Dom flesta gångerna var det ingen som märkte nåt. Har mer att berätta om den typen av situation, men det kanske kommer senare.

pillerillan: Ser med spänning fram emot dina berättelser...


Har en liknande upplevelse fast då var jag något äldre och inte ensam. Min dåvarande tjej och jag smekte varandra under en filt i baksätet under en resa på ca 2 timmar. Hon kom till slut fast inte jag. Men det tog vi igen senare.

zoombo: Får man fråga vilka som satt i framsätet?
 

sambo-tjej

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag får väl ansluta mig till den lilla skaran med tjejer som skrivit här :)

En del av mina platser som "det" hänt på är:

på jobbet
på en badplats
efter träningen i omklädningsrummet då man varit någon av de sista kvar
i ett tält
när jag sovit över hos en kompis

samt massa ställen till men får inte avslöja allt än :)

puss o kram på er.
 

BunnyButt

Medlem
Kön
Kvinna
Åh. Jag är så tråkig. På en stubbe i skogen :) På balkongen, när grannarna åt frukost rakt under mig.

Sedan blev jag onanerad åt av en väldigt söt herre på en buss för en herrans massa år sedan. Vi satt längst bak och jag hade en stor vinterkappa liggandes över mig, så ingen kunde se... :)
 

BunnyButt

Medlem
Kön
Kvinna
Jag har runkat i baksätet i en bil under en långresa. De andra sov (hoppas jag) och jag hade en jacka som jag täckte med. Sen har jag även runkat i bussen ett antal gånger samt runkat på cykeln i ett bostadsområde.

På en cykel? Var du inte rädd att bli upptäckt..?
 

123fyrasju

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna
För några veckor sedan åkte jag upp till Norrland. Jag satt längst bak i en halvfull och relativt mörk buss. Alla skakningar och svängningar gjorde mig som vanligt kåt, så jag smekte mig till orgasm två gånger. Lyssnade på musik samtidigt, så jag har ingen aning om hur mycket jag lät eller om någon förstod vad jag höll på med. Extremt upphetsande var det i alla fall.
 

lips

Ny medlem
Kön
Kvinna
På badhuset, jag blev ensam på relaxavdelningen och satte mig gränsle över en vattenstril i botten på en bubbelpool. Bresande på låren...skönt, upphetsande och jag va garanterad avslappnad när jag lämnade bubbelpoolen.
Nåt jag gärna gör om igen...
 

lajt

Ny medlem
Kön
Kvinna
På badhuset, jag blev ensam på relaxavdelningen och satte mig gränsle över en vattenstril i botten på en bubbelpool. Bresande på låren...skönt, upphetsande och jag va garanterad avslappnad när jag lämnade bubbelpoolen.
Nåt jag gärna gör om igen...

Ja den är verkligen trevlig. Tror många tjejer gjort det, kanske inte alla som kommit av det dock...
 
Toppen