"udda" platser du onanerat på?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Jinhou

Medlem
Kön
Man
En vinterkväll. Blev så kåt av mina tankar. Ut med armen ur jackärmen och ner i byxlinningen. Gick i villaområde och smekte mig.
Låter väldigt skönt men också väldigt kreativt gjort. Känner igen mig i det du beskriver när tankarna tar över och man måste göra nåt åt det.:X3:;)
 

Svenneswinger

Ny medlem
En gammal tråd invaderad av killar. Hm.
Jag delar ändå med mig av en upplevelse.

Jag var kanske 13-14 år och åkte bil med mamma och mormor. Hade hela baksätet för mig själv så jag la mig med ryggen mot framsätena och bredde ut en filt över mig. Det tog inte lång stund att komma eftersom det är ganska riskabelt att onanera i en bil när man inte är ensam och definitivt inte vill bli upptäckt.
Spännande, och hadde samma upplevelse med mina föräldrar i bil på väg på semester. Jag la kuddan över knäen och fingrade med min kuk , och så galen kåt jag var så kom jag också ganska snapt som bara en viril 14 åring kan..
 

Milf94

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Var på en festival, när jag vara 18-19 år. Stod mitt i folkhavet och man blir ju lite runtknuffad. All kroppskontakt och alkohol gjorde mig kåt.
Så jag tryckte mig mot killen bakom mig, efter ett tag fattade han och tog mod och försiktigt började smeka mig.
Efter vi hållit på så en stund, så känner jag hans hand o fingrar mellan mina ben bakifrån.
Jag stannade upp o stod stilla, särad mera på benen för att välkomna han.
Det tog bara någon minut så fick jag orgasm och det rann ur mig.
Jag vände mig kysste han o sa tack.
Stod kvara framför han o började smeka hans kuk utanpå hans jeans, tror inte det tog en minut så stönade han i mitt öra att han kom.

Tyvärr bara hänt en gång, men kanske kan hända i sommar igen :).
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen