Välkommen till Snäckan som ny admin

LekenKille

Medlem
Kön
Man
Snäckan som ju har varit här på onanera.se rätt länge, ska nu börja som admin förhoppningsvis i morgon, när hennes status är ändrad. Hon är just nu moderator tills ändringen är genomförd.

Jag vill få önska Snäckan varmt välkommen som admin i teamet. :)

/LekenKille
 

mina

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna
Snäckan som ju har varit här på onanera.se rätt länge, ska nu börja som admin förhoppningsvis i morgon, när hennes status är ändrad. Hon är just nu moderator tills ändringen är genomförd.

Jag vill få önska Snäckan varmt välkommen som admin i teamet. :)

/LekenKille

Wohooo! Go Snäckan, go Snäckan! I know you can do it! Grattis till nya titeln! :D
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Tack snälla:love::love:

Det kan ju knappast ha börjat sämre, så nu kan det bara bli bättre:)

Jag känner mig ganska lugn i förvissningen om att onanera.se kommer att överleva som det sköna forum vi tillsammans har gjort det till;)

Som jag har berättat för LekenKillen så är jag inte säker på om jag skall säga tack för förtroendet eller var så god...

Men jag utgår ifrån att vi hjälps åt med att hålla forumet lika skönt, snuskigt som vi vill ha det.

Jag tar på mig rollen som städtant, om ni hjälper mig att berätta ifall ni ser något skräp som behöver städas bort;):love::love::love:


Kram alla sköna kåtingar!
 

LekenKille

Medlem
Kön
Man
Vad du är härlig Snäckan. Ja, vi ska hjälpas åt och onanera.se ska leva trots dom problem som har varit. ;):oops:

/LekenKille
 

Bluesman

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
Tack snälla:love::love:

Det kan ju knappast ha börjat sämre, så nu kan det bara bli bättre:)

Jag känner mig ganska lugn i förvissningen om att onanera.se kommer att överleva som det sköna forum vi tillsammans har gjort det till;)

Som jag har berättat för LekenKillen så är jag inte säker på om jag skall säga tack för förtroendet eller var så god...

Men jag utgår ifrån att vi hjälps åt med att hålla forumet lika skönt, snuskigt som vi vill ha det.

Jag tar på mig rollen som städtant, om ni hjälper mig att berätta ifall ni ser något skräp som behöver städas bort;):love::love::love:


Kram alla sköna kåtingar!

:)
Du är nog den som är bäst lämpad att hålla koll här, det är oftast du som har hittat och anmärkt på felaktigheter först har jag märkt.

Dessutom har du ett underbart sinne för humor och snuskigheter, hoppas bara att du hinner med att njuta och inte bara städa.

ONANERA har med hjälp av dig, sambokille och lekenkille blivit klart bättre, kan knappt hålla mig mellan gångerna jag är inne.

KRAM på er och alla andra som gör ONANERA till et så skönt ställe!
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Tack för de värmande orden Bluesman:love: Men i ärlighetens namn har jag inte gjort mer än att flytta på några trådar som låg i fel forumdel än så länge...

Det är nog Tobbe, Mats och LekenKillen som har lagt ner mest tid på forumet de senaste dygnen!

Sedan tycker jag att de som modererade tidigare, gjorde ett fantastiskt bra jobb, så länge de hade verktygen att hålla ordning här.

Jag litar på att allas vår älskade challe, kommer att bidra minst lika mycket som han gjort tidigare;)

Och Wankie har verkligen visat att han bryr sig om forumet, och gjort vad han kunnat den senaste smått kaosartade tiden.

Han är också värd en stor eloge:love:
 

Bluesman

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
Japp Snäckan, men du har faktiskt reagerat och stångat din panna blodig mot diverse filurer här, utan att tidigare vara moderator. Jag är säker på att du har det rätta brinnande intresset för att orka vara en aktiv ADMIN.

Man naturligtvis är jag tacksam för alla som vill och bidrar till den fina stämningen här.

Puss och kram på alla positiva här på ONA, ni har berikat min fantasi och även min ökande förstålse för olika inriktningar på vår underbara sexualitet!

Och en eloge till alla moderatorer, ni gör och har alltid gjort ett bra jobb!
 
Toppen