Vänd på de senaste!

Brother Wolf

Ny medlem
Kön
Man
Något som skulle vara bra för alla vore om ni vände på tiderna när det gäller införda åsikter i forumet. För att se det senaste så måste man leta i slutet, men det vore nog bättre om man vände på det. Nya i början och sedan äldre längre bak.

Vad tycker ni?
 
R

runkballen [stängt på anv. beg]/mod

Gäst
Jag tycker som du men av tradition har det blivit som det är...


Tobbe

Hur ska det här forumet och webben kunna utvecklas med traditionalister som dig. Det fattar inte jag. Tar du övertaget till dig av de förslag som kommer in? Som jag skrivit tidigare tycker jag att det är onödigt att ha ett öppet forum för förbättringar om de flesa förslagen ändå ratas på en gång. Det måste väl finnas fler anledningar att ha ett förslagsforum förutom att det ska se kosmetiskt snyggt ut. Bättring!
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Jag tycker som du men av tradition har det blivit som det är...


Tobbe

Hur ska det här forumet och webben kunna utvecklas med traditionalister som dig. Bättring!


Med risk för att verka otrevlig, vilket jag inte alls vill vara. Ta detta som ett råd i all vänskaplighet och välmening.

Det som behöver mest bättring på stället är "runkballens" attityd. Om det var så att du betalade för en tjänst här kunde jag acceptera att du ställer krav. För det är vad du gör, inte kommer med förslag om förbättringar. Jag föreslå nu helt ödmjukt att du växlar tonläge eller byter forum.

[red]Vi som håller till här försöker vara trevliga mot varandra och av 6421 medlemmar är det färre än 10 som skapar dålig stämning.[/red]

Vänliga hälsningar

Charles aka Challe [frivillig och oavlönad moderator i diverse obskyra forum där man åtmistone är trevliga mot varandra]
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Jag håller med Challe, huvudet på spiken och snyggt sagt!

Runkballen: Åsikter och synpunkter är bra, och det är okej att inte tycka likadant -- men det är inte okej att vara respektlös. Då blir du en runkballe i stället för en ball runkare! ;)

Make love! Not war...
 
Toppen