Våga och vinn.....

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Vi har träffats på en kontaktsajt på nätet. Snackat lite om ditt och datt och försiktigt cirklat runt varandra, det finns ett visst intresse men vi är båda lite försiktiga. Så går vi online båda två en lördagskväll, jag har druckit en del vin och det har visst du också för vi blir mer och mer frispråkiga och hämningarna släpper allteftersom kvällen går. Jag berättar för dej vad jag gör med mej själv och du tigger och ber att jag ska komma till dej. Eftersom vi båda har druckit är det omöjligt att uppfylla det vi båda önskar och vi stämmer därför möte, ett möte med ett enda syfte.....

När jag svänger in på den lilla skogsvägen i min blåa bil skakar jag på huvudet för mej själv. Egentligen är det oerhört korkat av mej att acceptera att träffa en vilt främmande man ute i skogen, jag har ju ingen aning om vem han egentligen är........Fast med den erfarenhet jag har hittils av män jag chattat med så behöver jag inte oroa mej, han lär ändå inte dyka upp, och det gör det hela dubbelt korkat!! Jag sitter där och försöker tänka på annat, kollar klockan lite då och då...känner att jag trots min något försiktiga inställning är både spänt förväntansfull och ganska upphetsad. Ärligt talat är jag våt av förväntan!

Så rasslar det till i gruset på vägen, och jag ser en bil svänga in och parkera bakom min. Dörren öppnas och så är du faktiskt där! Vi går varann till mötes och ler, växlar några tafatta ord om hej och hittat hit......Du tar mina händer och ser på mej uppifrån och ner, drar mej intill dej och ger mej en lätt kyss på munnen. Mina läppar säras och kyssen djupnar, våra tungor nuddar vid varandra och det slår gnistor i min kropp. Det verkar som om du inte bara har snacket, utan verkstaden också....

Dina händer glider in under min tunna svarta tröja, över min rygg och jag känner hur huden knottras i den kyliga luften, men dina händer gör vad dom kan för att värma mej och få mitt blod att hetta. Medan du med ena handen i min svank trycker mej hårt intill så att jag känner din svällande bula glider dina fingertoppar in under min bh mot mitt bröst och den styvnande vårtan. Jag pressar mitt bultande underliv mot dej och stönar lågt när dina fingrar masserar och försiktigt nyper min hårda bröstvårta. Mina händer går också på upptäcktsfärd över din kropp och mina långa naglar rispar lätt över din hud och får dej att andas tyngre.

Din hand glider ner över min runda stjärt och pressar mej mot din hårda kuk och vi gnider oss mot varandra, du stönar i min mun och faller på knä framför mej. Dina fingrar fumlar med jeansknappen och när du änligen öppnat den drar du sakta ner mina svarta jeans över mina höfter och blottar mitt nakna kön. För din skull har jag inte brytt mej om några trosor idag........Du suckar djupt och och kysser min mage, vidare ner mot den välansade springan som redan glittrar vått och när du når den nuddar du lätt med tungspetsen mot min kåtsvullna klitoris. Jag ryser av kåthet och särar på benen för att du ska nå mej lättare, du lägger mitt ena ben över din axel, jag lutar mej bakåt mot bilen och plötsligt är din tunga över hela min fitta, lapande och lätt fladdrande, djupt inne i den våta grottan och långt bak mot mitt anus. Du lirkar in först ett, och så ytterligare ett finger i min drypande våta grotta och pumpar dem djupt i mig samtidigt som du slickar mej och jag kvider när jag känner att min första orgasm redan är på väg, en underbar explosion när jag kommer i din mun, flödande av fittsafter.

Din tunga ger min klitta en sista tryckning som ger mej skälvningar och du reser dej upp och kysser mej igen, jag känner smaken av mej själv och det gör mej kåt igen. Du ser ut att ha det väldigt obekvämt, dina jeans spänner över kuken och jag knäpper snabbt upp ditt bälte och knapparna i byxorna för att släppa ut ditt hårda stånd. Du står passiv med armarna hängande efter sidorna medan jag sliter ned dina jeans...under dem har dina boxer fått en våt fläck och jag befriar dig från dem också och när din hårda påle fjädrar ut är min tunga där. Jag låter tungspetsen löpa från kukroten och upp mot ditt blanka ollon, cirkla runt kanten och vibrera lätt över strängen. Min hand smeker din pung som drar ihop sig lätt och när mitt pekfinger smeker bakåt mot ditt anus stönar du högt.

Mina mjuka läppar suger och nafsar längs ditt stånd, mina händer smeker din nakna stjärt och oändligt långsamt närmar jag mig det känsliga ollonet igen. Jag slickar mig om läpparna och tittar upp mot dig där du står med hopknipna ögon som om du var rädd att det här bara var ytterligare en fantasi och av rädsla för att den ska försvinna inte vågar öppna ögonen. När min mun formar sig runt din kuk och låter den glida in i den våta munhålan andas du frustande ut och tittar äntligen ner på mig, ser djupt in i mina kåtblanka ögon. Du ler och lindar mitt långa mörka hår runt dina fingrar och trycker dig sakta längre in i munnen och jag suger din kuk styvare än den någonsin varit. Jag känner den rycka i min mun, ollonet trycker mot min gom och du kvider av kåthet. Vi ökar takten och jag smeker din rakade pung och masserar ditt anus med min fingertopp. Dina händer i mitt hår håller hårdare och dina stön blir högre och högre för att plötsligt höjas till ett skrik av njutning när du skjuter din sats ner i mitt svalg.

Smaken av din sperma är stark och salt och jag får svälja flera gånger, men ändå sipprar lite ut ur min ena mungipa när du hjälper mig upp från marken. Du ser det och ler....du hade visst sparat till mig ett tag? Du torkar ömt bort kladdet från mitt ansikte och slår armarna om mig, håller mig hårt men ändå så försiktigt. Vi står och håller om varandra en lång stund, tysta och för stunden avslappnade. Dina andetag värmer mitt öra och du kysser mig på halsen, något som gör att det hettar i mig igen. En rad av lätta kyssar landar på min hud, från örat längs käklinjen och upp över mitt ansikte där din varma fylliga mun slutligen stannar vid mina särade läppar och så börjar vi om......

Halvnakna och halvtillfredsställda står vi på en skogsväg någonstans i Småland, vilt hånglande och med händer som ivrigt drar i de återstående klädesplaggen för att få se varandra nakna, äntligen!
Min tröja far all världens väg, och den svarta spetsbh:n jag har under vill inte riktigt lyda dina ivriga fingrar så den drar vi gemensamt nedåt för att befria mina behag med de mörka vårtgårdarna som dragit ihop sig i russinskrynklor av upphetsning. Det blir ännu svårare med din t-shirt, du är så mycket längre än mig att jag inte utan din hjälp kan få den av dig, och du har inte tid att hjälpa till, du har händerna fulla av mina mjuka stjärtklot och masserar dem, med fingertopparna in mot min skåra.

Men jag VILL se dig, hela dig så jag tar tag i fållen på din tröja och rycker till...det krasar och den rivs itu så att din mage och bröstkorg blottas för mina hungriga ögon. Du tar ett flämtande andetag, jag hoppas att det inte var en favorittröja, men det kan väl det här vara värt? Jag lyckas lirka den trasiga tröjan av dig och njuter av att se dig. Min våldsamhet eggar dig och du biter lätt i min hals samtidigt som du tar ett stadigt tag under min bak och lyfter mig upp på den kalla bilplåten. Du för ditt knä in mellan mina ben och särar på dem utan motsånd och så står du där, tätt tryckt emot mig med hela din härligt nakna kropp. Alla kyssar och smek har tänt oss igen, du är hård och styv igen och när du lutar mot mig känner jag hur hettan från din kropp överförs till mig och gör mig redo för mera lekar...

Naken på din bils blanka motorhuv, med benen vitt särade och redo att ta emot dig...kan du motstå mig då? Du drar mig närmare dig, med ett stadigt tag om mina runda höfter vänder du på mig och täcker min rygg med kyssar innan du särar på mina ben och trycker mig framåt så jag svankar med min mjuka stjärt mot dig. Jag är vidöppen och du låter kuken glida längs springan och gnidas i mina våta safter, jag känner hur ollonet buffar mot min svullna klitta innan du sakta drar dig bakåt, över fittmynningen och bak mot min anal som fuktas av fittsav och försats. Du retar och eggar oss båda och jag snyftar nästan av kåthet när jag äntligen känner hur du sätter kukspetsen mot öppningen och sakta trycker den inåt. Det är en hisnande känsla när din hårda kuk pressar fittväggarna åt sidan och fyller upp min pulserande våta grotta.

Du stannar där en stund och känner hur jag kramar om dig innan du sakta drar dig ut nästan hela vägen och sen återigen låter kuken glida stilla in i mig, ända till botten. Du tar ett fast tag om mig och pressar, trycker, tvingar dig längre in och börjar småjucka så. Ditt ollon masserar min livmodertapp och min fitta kramar runt din hårda påle och stötarna blir hårdare och djupare, dina fingrar runt mina skinkor lämnar vita märken som sakta skänker rodnad åt min hud. Våra kroppar är svettblanka nu och varje gång de möts och säras uppstår små klatschande ljud. Du knullar mig rytmiskt och känslan av din kuk så djupt inne i mig i kombination med att vi knullar ute i det fria där vem som helst kan se oss gör mig otroligt upphetsad. För varje hård stöt du ger min fitta kommer jag närmare och närmare orgasmen, en vaginal orgasm som jag vet kommer att blöta ner oss båda ordentligt...

Du är också nära nu..jag känner hur det rycker i din kuk och din pung som slår mot min klitta är spänd och hård och du kommer att tömma dig i mig när som helst. Den känslan för mig över toppen och ut på en våg, det går för mig och jag blir härligt blöt och kladdig och känner hur det rinner ner för mina ben och hur det klibbar mot våra kroppar när du fortsätter att stöta och stöta hårt i min plaskvåta fitta. Den kramande krampande efterdyningen av min orgasm runt din kuk blir till slut för mycket för dig och du kommer i stråle efter stråle långt upp i mig, jag känner den pulserande hettan av din sperma i hela kroppen!

Efteråt lutar du dig tungt mot mig, trycker mig ned mot den svalkande metallen och suckar av njutning. Vi är tysta och fullständigt nöjda med att bara vara nära, ord är överflödiga! Efter en stund lösgör vi oss från varandra...du plockar upp mina kläder från marken och räcker mig dem, inspekterar din trasiga T-tröja och konstaterar suckande att den nog gjort sitt. Du lämnar den hängande i ett buskage så att andra rastande ska få något att fundera över och vi skrattar tillsammans när vi spekulerar i vad de skulle kunna tro har hänt med ägaren. Så är det dags att gå skilda vägar, och med en väldigt lätt kyss för att inte tända nya eldar kliver vi in i varsin bil. Det sista jag hör när jag vänt och kör ut på riksvägen är hur du ropar: Jag vet ju inte ens vad du heter...............
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Hmmm!

Det verkar vara sant det de säger - man vet inte vad man går miste om när man säger nej till en träff irl:oops:


Jag tror att du just fick mig att ändra inställning misswet:love::oops:;)
 

Pumps-Lover

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Din historia väcker gamla minnen till liv. Minnen från en tid som flytt, men som tydligen ändå är alldeles nära.
Tack för en underbar berättelse och för att gav mig minnet av en underbar dag tillbaka...
:) Pumps
 

Lyngan

Ny medlem
Kön
Kvinna
Jag kan bara säga wow[:cool:]
Jag har läst ett antal av dina noveller och efter varje novel tror jag inte att det kan bli bättre.
Men efter varje ny jag läser förstår jag att det kan det.

Fortsätt tillfredställa folk. det är du bra på;)
 
Toppen