Våren som 18 åring

Hunken

Medlem
Kön
Man
Tjena, jag tänkte berätta om en av dem bästa upplevelserna jag har haft. Det var när jag var sexton år, det var då på våren precis innan man slutar skolan. En dag bestämde jag och min kompis Daniel oss för att åka ner till en lokal fotbollsplan som låg i närheten av Daniels hus. Vi brukade ofta åka ner dit för spela fotboll men just i dag så verkade Daniel lite allmänt konstig för när vi kom ner till själva fotbollsplanen sa han någonting som jag fortfarande kommer ihåg även i dag. Han sa
Fan undra hur det känns att få en kuk i röven, undrar inte du? Sa Daniel
Jag blev helt stum när jag hörde det här. Tänk er den finaste mest vältränade 18 åringen ni känner säger så här. Jag visste inte riktigt va jag skulle säga jag hade ju runkat ett antal gånger åt Daniels fina kropp. Till sist fick jag ur mig ett ynkligt svar.
Nja, jag vet inte sa jag och var fortfarande helt chockad efter Daniels fråga.
Kom igen fan ingen behöver veta något sa Daniel och gav mig det finaste leendet som bara han kan göra.
Vilken situation tänkte jag här står jag med den snyggaste killen jag känner och han erbjuder mig att ha analsex med honom. Klart man inte säger nej tänkte jag för mig själv. Det blev en pinsam tystnad på två minuter innan jag vräkte ur mig en gång ingen gång, två är lika med noll.
Vi gick in i omklädningsrummen som låg precis bredvid fotbollsplanen. Väl inne i själva omklädningsrummet började Daniel smeka min kropp, den var den mest skönaste känslan jag någonsin varit med om och jag har aldrig haft problem med att hitta någon tjej. Efter att ha smekt varandra i några minuter började Daniel sakta klä av sig sina tajta fotbollskläder till sist stod han helt naken framför mig med ett stort stånd.
Din tur sa Daniel och log. Jag började sakta klä av mig mina egna fotbollskläder men det var svårt att klä av sig när man har blicken riktad mot Daniels stora kuk. Till sist stod vi helt nakna framför varandra. Daniel började kyssa min mage och jobbade sig längre och längre ner mot kuken till sist gav han min kuk en kyss innan han slukade den helt. Jag har aldrig varit med om en skönare känsla, killar vet hur man gör. Han sög en lång stund nästan 20 minuter innan jag stönade fram jag kommer nu. Daniel brydde sig inte och svalde min varma säd. Din tur sa Daniel med sperma hängandes över hakan. Jag gjorde som sa och kysste hans ollon innan jag slukade hela hans stora styva kuk i ett navs, det jag märkte med Daniel är att han är inte den personen som håller ut länge. Efter ca 2 minuter hade han sprutat ner hela min mun med sin varma säd. Helst plötsligt innan man ens hade andas ut sa Daniel ska vi knulla nu?
Varför inte slängde jag ur mig. Vi gick in mot duschen för att skölja av oss, Daniel ställde sig mot vägen och puttade med röven och sa kom igen nura, vad väntar du på. Jag gick fram mot Daniel och tryckte upp ett finger i hans vältränade röv. Efter att ha fingerknullat hans anal i några minuter tryckte jag in min kuk i hans röv. Trotts att vi inte hade glidmedel var det ett av dem skönaste upplevelserna man kan ha som kille. Några långa ögonblick senare drog jag ur min styva kuk ur hans anal och sa fan vilken skön känsla du måste pröva sa jag till Daniel. Vi bytte ställningar och Daniel tryckte in sin 18 centimeters kuk i mitt trånga anal. Så skönt, tror aldrig jag har stönat så hårt förut. Men så helt plötsligt hörde vi att det kom någon vi slängde på oss kläderna och gick snabbt ut från omklädningsrummet. Det var vaktmästaren som hade hört ljud ifrån omklädningsrummet.
Jag kan säga att vi gjorde om samma händelse redan dagen efter och fortsatte med det under hela gymnasie tiden.
 
Toppen