Vad är tillåtet och inte att prata om här???

Naturisten.1981

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag tror nog, utan att påpeka din svenska alls att du skulle må bättre i största allmänhet om du började ge ut mer kärlek, omtanke och respekt åt dina medmänniskor!
Jag tackar för dina tips, de tar jag till mej absolut. Tack för att de är gratis!
Du börjar denna konversation med att skälla ut ”någon” och kritisera den här sidan. Du behöver ju inte vara här alls, och du får nog inte alls så mycket vänner och samtal här om din ton är så aggressiv. Något JAG lärde mej i skolan var att ha respekt för andra, följa lag och ordning och inte ifrågasätta skrivna regler… Det tipset får du av mej… GRATIS!

All kärlek till dej!
Hoppas du snart mår bättre! :)
 

benne

Ny medlem
Kön
Man
Jag har inte möjligheten att gå något komvux som pensioner och varför jag blev irriterad över är de tydligen är viktigare att göra kommetare om mina litterära kunskaper än själva ämnet men de spelar ingen roll nu för jag försöker hitta hur jag ska göra för avsluta mitt medlemskap här för att jag skulle sätta mig i skolbänken igen 58 år gammal tror jag inte på utan de är bättre att jag inser mina begränsningar och se till att jag inte går med i något liknande forum igen bara ! Jag uppskattar din tanke med komvux men för de måste de finnas ett intresse och jag har klarat mig utmärkt i livet så där är inga problem men att jag skulle sätta mig och läsa svenska för jag inte använder versaler och skiljetecken är de ju betydligt vettigare att jag förstår hur ett sådant handikapp jag har bemöts istället tar till mig de och accepterar de istället de finns ingen anledning att göra något annat när man i bästa fall har 10 år kvar då blir de nästan lite löjligt att jag skulle börja på komvux för jag kan läsa och som du ser skriva men de kanske blir en del fel och jag kan leva med de men uppenbart har andra väldigt svårt med de och då gör jag något annat med min tid bara ha de gått du och fundera inte på mig finns absolut ingen anledning jag får nog snarare skylla mig själv när jag trodde att människor kunde vara mer förlåtande i detta än de är och där hade jag fel och borde begripigt de innan jag önskar bara en sak just nu och de är att jag hittar hur jag avslutar medlemskapet här
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Helt otroligt du menar på fullaste allvar att de inte går förstå vad jag menar ? stryk då mig från den här sidan för guds skull ! De finns mer att önska av mina litterära kunskaper där om finns inget att orda om men att bli på hoppad av en moderator på en sida som denna tycker jag väl ändå inte hör till din uppgift? Har jag inte lärt mig skriva som du tycker man ska göra de på snart 60 lär du ingen förändring få tillstånd bara för du dyker upp här som gubben i lådan och på pekar detta så kryp du tillbaka till de hål du kom ifrån din korkboll

Du behöver inte vara så aggressiv. Jag håller helt med om att det är otroligt svårt att förstå innebörden i vad du vill ha fram när det varken är punkt eller styckesindelning. Vilket också gör det väldigt svårt att svara på din fråga?

Alla kan bli missförstådda, men då får man bara försöka förklara igen och göra sig förstådd. Svårare än så är det inte. Men om du vill lämna forumet, så för all del.

Allt gott och hoppas du hittar vad du söker någon annanstans.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag har inte möjligheten att gå något komvux som pensioner och varför jag blev irriterad över är de tydligen är viktigare att göra kommetare om mina litterära kunskaper än själva ämnet men de spelar ingen roll nu för jag försöker hitta hur jag ska göra för avsluta mitt medlemskap här för att jag skulle sätta mig i skolbänken igen 58 år gammal tror jag inte på utan de är bättre att jag inser mina begränsningar och se till att jag inte går med i något liknande forum igen bara ! Jag uppskattar din tanke med komvux men för de måste de finnas ett intresse och jag har klarat mig utmärkt i livet så där är inga problem men att jag skulle sätta mig och läsa svenska för jag inte använder versaler och skiljetecken är de ju betydligt vettigare att jag förstår hur ett sådant handikapp jag har bemöts istället tar till mig de och accepterar de istället de finns ingen anledning att göra något annat när man i bästa fall har 10 år kvar då blir de nästan lite löjligt att jag skulle börja på komvux för jag kan läsa och som du ser skriva men de kanske blir en del fel och jag kan leva med de men uppenbart har andra väldigt svårt med de och då gör jag något annat med min tid bara ha de gått du och fundera inte på mig finns absolut ingen anledning jag får nog snarare skylla mig själv när jag trodde att människor kunde vara mer förlåtande i detta än de är och där hade jag fel och borde begripigt de innan jag önskar bara en sak just nu och de är att jag hittar hur jag avslutar medlemskapet här
Det kan inte vara första gången på 58 år som någon ifrågasatt och inte förstår vad du menar när du skriver. Antar att det inte är första gången du far ut i aggression mot de som påpekar och inte förstår heller. Där har du något att jobba med.
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Jo Benne, har du läst och förstått vad denna siten har som ledord ? Inte det - Jo ONANERA. Kan inte förstå hur du missat det och ställer frågor om en mängd saker som inte på något vis har med onani att göra.
F ö gällar här som överallt annars i samhället, att man följer lagar och ordning och inte trampar in på sånt som inte accepteras i samhället i övrigt. Dina funderingar om filmade mord mm och andra vidrigheter har ju inget med detta forum att göra och är mycket förvånande att du ens tar upp. Generellt förefaller det som du ska avsluta ditt medlemskap här och söka dig till andra fora - på Dark-net kanske ?!!!
 
Toppen