Vad en klädhög kan leda till - del 3

Brisbane

Ny medlem
Kön
Man
Avslutande delen


Mats följer hennes blick och inser först nu att han har fullt stånd och att hans byxor står som ett tält. Han vet inte vart han skall ta vägen och känner hur det hettar i hela ansiktet.

"Eftersom du masserade mig... så kanske jag får... massera dig?" Mia ler lurigt.
"Det kanske inte är... någon bra... idé" stammar Mats fram. "Mamma..."
"...är på jobbet, och det är ju bara massage, visst?" svara Mia med en djup outgrundlig röst.

Mia drar till sig benen och kryper mot Mats på alla fyra. Hon ser nästan ut som ett rovdjur. Mats sväljer hårt och ser fascinerat hur de tunga brösten rör sig under linnet när Mia kryper närmare. Långsamt lägger hon händerna på hans lår och för dem ytterst långsamt uppåt.

"Vart kan du tänkas behöva massage?" hon klämmer försiktigt på låren.
"Mia, jag tror inte..."
"Här kanske?" hennes händer har nått ljumskarna och hon följer dem sakta upp över pungen och hans värkande stånd.

Mats stönar ofrivilligt till och svär inombords.

"Ojdå, gör det mycket ont här?" Mia klämmer lätt med bägge händerna runt hans lem.

Mats dra häftigt efter andan och Mia ler nöjt.

"Klart att jag måste hjälpa dig om mamma inte är hemma och kan ta hand om dig..." Mia biter sig i underläppen.

Mia håller Mats blick när hon långsamt drar med näsan från roten och hela vägen upp till toppen av hans stånd.

"Kanske bäst att jag tar och undersöker det här ordentligt" Mias röst är myndig.
"Mia, jag, mamma, det..."

Mia greppar övre delen av Mats lem och stryker sakta med tummen över ollonet.

"Mats, jag hittade mina trosor högst upp i tvättkorgen förut. De var fläckiga av något som jag definitivt inte är skyldig till!"

Mats spärrar upp ögonen.

"Så jag började lägga pusslet. Jag har sett hur du tittat på mig, så nog tror jag att du är lite intresserad. Det kan vara vår lilla hemlighet, eller hur?"

Mats vet inte vad han skall göra så han nickar sakta samtidigt som ett dovt stön undslipper hans läppar när Mia stryker hårdare med tummen.

"Så om du lättar lite på rumpan så skall jag undersöka..." Mia lägger händer vid byxlinningen och drar sakta av dem.

När Mats lem spritter ut i det fria drar Mia efter andan och fnittrar förtjust.

"Oj! Den är ju stenhård!" hon slickar sig omedvetet om munnen.

Hon greppar vid roten med ena handen och med den andra direkt ovanför. Hon skulle behövt en hand till för att greppa hela.

"Den måste ju vara över 20 centimeter?!"
"Tja, något ditåt" stönar Mats när Mia börja smeka ståndet.

Som förhäxad stirrar hon på det lila svullna ollonet och den droppe försats som blänker på toppen. Hon böjer sig fram och slickar lidelsefullt i sig den.
Mats kan inte minnas att han någonsin varit så hård, eller kåt för den delen. Det känns som allt blod i kroppen kanaliseras till denna enda kroppsdel.
Mia drar försiktigt med naglarna efter hela hans längd. Mats ryser och stönar tungt.

"Stackare då" hennes röst är sockersöt. "Är det jobbigt?"

Matts nickar försiktigt och ser hur Mia ställer sig upp och drar av sig trosorna. Hjärtat slår hårt i Mats bröst när han för första gången ser sin styvdotters bara kön. Hår mattan han anade tidigare är borta och hela könet är alldeles slätt. Venutberget är tjockt och står ut. Skåran delas av de tjocka blodfyllda inre blygdläpparna.
Mia räcker honom trosorna. Grenen är genomblöt och täckt av hennes vita sekret.
Mats tar trosorna och synar dem, han är så fruktansvärt kåt men vågar inte föra dem till näsan, rädd att skrämma bort Mia.
Mia drar ned honom på trasmattan bredvid soffan, han följer bara med och lägger sig lydigt på rygg.

Långsamt drar Mats tummen över trosgrenen. Den är fuktig och alldeles kladdig. Sakta för han tummen till munnen samtidigt som han tittar på Mia som för att få ett okej. Hon nickar upphetsat och ser förväntansfull ut.
Smaken är enormt eggande när Mats slickar på sin tumme. En frisk syrlighet sprider sig i hans mun och det bultar hårt i hans stånd.

"Mera?" frågar Mia uppfordrande.
"Mmm, gärna"

Mia ställer med benen på vardera sida om Mats huvud och sätter sig sedan på huk. Fascinerat ser Mats hur hennes unga kön delas och de svullna inre blygdläpparna blir helt synliga på sin färd ned mot hans ansikte. Hela slidan är täckt av ett tjockt vitt sekret. Mats drar ett djupt andetag och doften av Mias kåta kön fyller hans närborrar — underbart.
Långsamt stryker han med handen över Mias släta venusberg och hon gryr gillande och greppar hans lem med fast hand.
Mats sträcker ut tungan och för den från Mias hårda svullna klitoris ned till slidmynningen. Smaken av hennes kön är himmelsk och han lapar i sig mer av hennes unga sekret.
Mia stönar mörkt och börjar runka hans lem i långa drag.
När Mats låter tungan virvla runt hennes klitoris faller Mia fram på knä och pressar ned hela sitt våta kön i hans ansikte. Han svarar med att pressa tungan hårt mot klitoris samtigt som han lapar den.
Mia stönar gällt.

"Jaa, fortsätt, bara... lite... till! Åhhhhh, ahhhh"

Möts ökar takten för att sedan suga kraftigt på den styva knoppen.
Hela Mias kropp börjar skaka och rycka när orgasmen sköljer över henne. Hon pressar sin svullna kön hårdare mot hans ansikte och gnider det framgick tillbaka.
Mats känner hur hennes könssafter sprids över hans ansikte.
Så lugnar hon ner sig och Mats känner en våt hetta slutas runt hans ollon. Han stönar högt rakt in i Mias kön.
Med ena handen börjar Mia massera hans pung och med den andra runkar hon hans fulla längd. Hennes sugande varma mun följer handens takt i en en underbar erotisk dans.
Mats särar på Mias kön med händerna och pressar in tungan i hennes våta grotta så långt han kan.
De stönar i takt som om de vore ett. Plötsligt slutar Mia, ställer sig upp, och lyfter frågande på linnet med ett brett leende över läpparna. Mats nickar andaktigt som svar. Mia drar av sig linnet och greppar sina bröst med händerna.

"Vad du är vacker!" stönar Mats när han se de fylliga brösten och de stora ljusbruna bröstvårtorna.
"Tack!" fnittrar Mia sött och biter i sin underläpp.

Hon sätter sig grensle över hans lem och särar sin blygd så att läpparna ligger på varsin sida om ståndet. Lidelsefullt börjar runka honom med sitt kön.

"Ohh, helvete!" stönar Mats när han ser Mias breda höfter rulla fram och tillbaka och hennes blygd som döljer hans lem i dess våta värme.

Så skjuter Mia fram höften lite längre och Mats känner hur hans ollon omsluts av Mias kön och hur det försvinner in i henne.
Mia gnyr till och ser koncentrerad ut när hon pressar honom längre in i hennes hungrande slida.
Mats stönar högt rakt ut och lägger händerna på Mias bröst. De är fasta och får inte på långa vägar plats i hans händer. Han knådar dem lungt medans Mia släpper honom längre in i sitt sköte. Hon är trång och det kramar så fruktansvärt skönt runt hans lem. När hans lem tillslut når botten i Mia känner han hur hennes bröstvårtor styvnar mot hans handflator.
Under gälla stön börjar hon rida honom.
Känslan och vyn är enorm och Mats njuter i fulla drag.
Mia ökar takten och Mats börjar möta hennes rörelser. En välbekant ilning drar genom hans pung. Mia flämtar till häftigt.

"Jag, jag kommeer!" tjuter hon och pressar sig hårt ned på Mats svällande stånd.

När Mias kön börjar pulsera kan inte Mats hålla emot. I ett guturalt stön tömmer han sig i botten av sin styvdotters krampande kön.

Så blir allt tyst så när som på deras flämtningar. Mia ligger på Mats i säkert 10 minuter innan han är den som bryter tystnaden.

"Mia, det där var helt fantastiskt!"
"Mmmm" stönar Mia utdraget reser lite på sig och ler nöjt.

Hon låter sina läppar möts hans i en våt, hungrande kyss.

"Det där tror jag inte att vi gjort för sista gången." säger hon nöjt.

Mats skakar på huvudet som svar och drar händerna efter sidorna på Mia och låter dem tillslut vila på hennes skinkor.

"Men mamma får inte veta något! Då blir det nog jävel för oss bägge två misstänker jag" Mats hytter uppmanande med fingret.

Mia skrattar till.

"Det har du nog rätt" svarar hon och ställer sig upp på darrande ben.

En strid ström av sperma och könssafter rinner ned efter hennes ben. Mia samlar upp lite på pekfingret, blinkar till Mats och slickar rent fingret.

"Tror att jag behöver duscha igen"

Med vickande höfter går hon genom vardagsrummet. Mats reser sig på armbågarna och njuter av den vackra uppenbarelsen som är Mia.
Ett stråk av skuldkänslor och... en spirande kåthet drar genom hans kropp.


Slut
 
Toppen