Vad gör man?

Lavos

Ny medlem
Kön
Man
Jo så här ligger läget till. Jag är då 18 år och virril (kan bero kan bero på åldern).;)
Mitt dilemma är det att för att inte köra över min stackars flickvän har jag dragit i kuken ett par gånger så att man då ska coola ner mig. Vissa dagar spelar det ingen roll då jag liket ett odjur knullar på henne medans andra dagar får jag tjuvstata kuken med elkablar.

Summerigen blir då att detta är en ganska värdelöst metod angående kvällsexet eller sexet överhuvud taget. Detta påverkar inte hennes orgasmer men vårt förspel lidande vilket vi båda tycker är av ganska stor vikt.

Någon som har något bra nerlugnings tips:sleep:

PS de som är oskulder kan också svara hur man lugnar ner sig när man är så kåt att man är beredd på att köra in kuken i väggen, alla förslag är välkomna.
 
L

Lastbryggan

Gäst
Det finns mycket effektiva fördröjnings artiklar som garanterat gör att du kan hålla på länge, ollonet blir lite bedövat och inte lika känskligt. Tänk bara på att inte ge oralsex eftersom det som sagt haren viss bedövande effekt. Du hittar flera olika alternativ på Lastbryggan.
Direktlänk www.lastbryggan.se/index.asp?t_id=101&id=6&kat_id=431

//Mats - Lastbryggan
 

Lavos

Ny medlem
Kön
Man
Det är ju inte det som är frågan. Självaste sexet är det inget fel på!!!!!!!

"Detta påverkar inte hennes orgasmer men vårt förspel blir lidande vilket vi båda tycker är av ganska stor vikt."

Så jag bara undrar om det är någon som har något tips för att lugna ner sig, inte för att hålla på längre. Men tackar som informerar.
 
Toppen