Vaktmästar´n biktar sig.

D

Deleted member 26814

Gäst
Har jobbat som fastighetsskötare i nästan tio år.
Det jag har sett av folk i sexiga, intima, genanta och upphetsande situationer, ger mig mycket att tänka på då vardagen blir alltför grå.
Jag har inte varit sen att hoppa på tåget om tillfälle bjudits.
Eftersom jag tycker mig vara en öppensinnig man, har jag heller inte brytt mig om situationen har innefattat män eller kvinnor.
Nej, det som varit avgörande har varit min lust att ge njutning och att njuta.

För cirka fem år sedan träffade jag Ella.
Hon bodde på gården där jag jobbade.
Liten, mörk, brun- nästan svartögd kvinna.
Förutom en rejäl glimt i ögonvrån hade hon dessutom ett par ordentligt stora bröst.
Då hon flyttade in var jag hos henne för att hjälpa henne med diverse småfel.
Då inträffade en av mina skönaste sexstunder.

"Kan du ringa innan du kommer?", frågade hon då jag hade berättat att jag tyvärr var tvungen att komma tillbaka då jag inte hade alla delar till hennes spis hemma.
"Jodå, det kunde jag göra", svarade jag med blicken fastnaglad vid hennes fantastiska bröst som gäckade mig under en allt för avslöjande blus.
Då jag inte släppte dom med blicken ens då jag skulle skriva upp hennes telefonnummer, brast hon ut i ett gapskratt.
"Ni män är visst helt tuttfixerade" sa hon, inte på ett elakt utan på ett retsamt sätt.
Åren har lärt mig att inte bli svaret skyldig så jag svarade att det minsann inte var så lätt att koncentrera sig med nå´t så vackert i sin närhet.
Hon rodnade men slog inte ner blicken.
Istället tittade jag in i två källbrunnar som jag genast drunknade i.
Blicken skapade en direkt reaktion i mina byxor, något som hon snabbt noterade med kommentaren:" Nå, jag får väl titta på din bula då....."
Hon tog ett steg fram och smekte mig snabbt över mitt bultande stånd.
Då hon pressade sig emot mig kände jag att hon darrade lätt.
Hennes andhämtning var svagt flämtande och hennes röst hade tjocknar då hon viskade:"Snälla, säg att du har tid att stanna en stund...."

Där i hallen smekte vi vi av varandra kläderna.
Efter att ha fumlat lite med hennes BH så kunde jag snart smeka och kyssa hennes stora mörka bröstvårtor.
Hon smakade nyduschad.
Hon vände sin rygg emot mig och pressade sin runda stjärt emot min bultande kuk, samtidigt som jag fick sluta mina händer runt hennes kåtflämtande bröst.
Jag lät den ena handen leta sig ner mot hennes fitta.
Min gud.... Den var alldeles slät och fuktig som en sommaräng om morgonen.
Mina fingrar ritade små cirklar runt hennes clitoris, slank in i fittan för att sedan fortsätt smeka clittan igen.
Plötslig skälvde hon vilt och skrek rakt ut: "Det gåååååår....!"

Då vi sansat oss vände hon sig emot mig, tittade mig kåthungrigt i ögonen och sa: "Jag har inte haft en man på nästan ett år.... Nu vill jag knulla!"
I ärlighetens namn så hade jag ju faktiskt inget annat i tankarna än att få köra kuken i denna underbara tjej.
Hon tog mig i handen och ledde in mig i sovrummet. Där kröp hon upp i sängen, ställde sig på alla fyra och stönade fram:" Knulla mig, å snälla knulla mig..."
Men i stället för att göra henne till viljes borrade jag in mitt ansikte i hennes fitta. Där lät jag min tunga knulla henne. Jag sklickade henne likt en hundvalp från clittan till stjärthålet och lät tungan utforska även detta hål.
De ljud hon utstötte i kudden var rent djuriska.
Hon vände sig mot mig med en blick som var rent uppfordrande och nästan morrade.... "Nu vill jag fanimej ha din kuk i mig !"
Hon vände sig om och mer eller mindre överföll mig, brottade ner mig för att sekunderna efter grensla min darrande kuk.
Men i stället för att, likt en rodeoryttare, våldföra sig på sin springare, red hon min kuk, långsamt... så långsamt.
Hon slöt ögonen och flämtade återhållet varje gång hon gled ner. Då hon höjde sig igen, sög fittan av min kuk.
Sakta, nästan omärkligt, ökade hon tempot i sin kukritt.
I samma takt ökades intensiteten i hennes flämtningar. Snart övergick de till skrik.
"Ahhh!...Ohhh! Jag kommer snart....! Ohh du, spruta i mig...! Spruta i min kåta fittaaaaaa!!!"
Det sista skriket startade den välbekanta reaktionen i mellangården under min pung.
Jag kände hur mitt underliv spänndes mot hennes. Med en enda blick förstod hon att jag var på väg.
Hennes fitta kramade och sög min kuk om vartannat. Upp och ner...upp och ner...
Till slut exploderade hela mitt innre i den häftigaste orgasm som jag någonsin upplevt.
I samma takt som min sperma sprutade in i hennes fitta, så försvann jag in i ett stort skönt töcken.

Jag vaknade till liv igen av att hon försiktigt nafsde i mina pungkulor.
En snabb titt på klockan skvallrade om att jag nog varit inne i dimman i över en timme.
Denna underbara kvinna hade helt enkelt knullat skallen av mig.
Uppenbarligen hade hon planer på en repris, för hon slickade och sög på min kuk som om den vore en slickepinne.
"Sextionio", sa hon och kröp upp med sin nytvättade fitta över mitt ansikte. Nytvättad, ja. Men ändå såååå blöt.
Nu kunde vi ta det lungt och låta våra munnar gå på upptäcktsfärd. Hon var den bästa kuksugerskan som jag någonsin träffat.
Hennes tunga virvlade över ollonet samtidigt som suget i hennes mun var lagom starkt för att pumpa upp kuken till maxtryck igen.
Själv lapade jag i mig hennes kåtsafter som flödade från hennes rosa fitta.
Jag blötte mitt finger i springan och började sedan, försiktigt att fingerknulla hennes röv.
Jag väntade lite på om hon ville protestera, men hon stönade vällustigt att:"Mmmmm... jaaaa... fortsätt.... ett finger till..."
Här behövdes inget glidmedel. Fittsaften var mer än tillräcklig.
Sakta lät jag ytterligare två fingrar knulla hennes hungriga rövhål.
Hon tjöt nu av kåthet: "Knulla mig! Knulla min röv!"
Hon lade sig på rygg och skrevade vilt med benen. Jag bände upp hennes ben så att hennes oljiga stjärthål blottades.
Då jag tryckte min lika inoljade kuk mot rövhålet, förväntade jag mig ett visst motstånd.
Jag kände också hur stjärtmuskeln spjärnade emot, för att sedan slappna av och släppa in mig.
I ett ögonblick låg jag helt stilla. Känslan av hennes kramande röv höll på att få mig att spruta direkt.
Försiktigt började jag sedan att jucka. Hon svarade . I början lika försiktigt, sedan allt mer krävande.
Ella hade verkligen en fantastisk kroppskontroll.
Precis som med fittan, riktigt sög hon kuk med sitt stjärthål.
Kände att jag åter var på väg och började massera hennes clitta igen.
Tempot stegrades och samtidigt som jag med kåttjock röst stönade att: "Jag kommer...!", skrek hon rakt ut.
" Jaaaahhhh"!!
Min kuk pumpade och slungade i väg en spermakaskad upp i hennes rövhål.
Hon tryckte sina händer mot sin fitta och för första gången upplevde jag hur en kvinna kommer i en fontänorgasm.
Fittan pulserade ut safterna i strida strömmar samtidigt som hon ömsom grät, ömsom skrattade okontrollerat.
Hennes bröst var helt indränkta av hennes fittsekret och jag var inte sen att massera in denna ljuvliga varelse med hennes egen fittlotion.

Senare på kvällen ringde telefonen hemma hos mig. Det var Elsa. Hon ville veta om jag brukade knulla kvinnorna på gården där jag arbetade.
Jag svor vid allt heligt att det inte alls var så.
Jag ljög....
Men det är helt andra historier.
Jimmy
 
Toppen