varför visar inte ni tjejer bröst eller fitta på här onanera.se

G

Guest

Gäst
:)
detta har ju nämnts i endel andra trådar men jag bara undrar vaför ni tjejer inte visar brösten eller (fittan) på bild e ni rädda för nåt eller vill ni bara inte.
man kan ju undra när ni inte gör nåt men dom flesta killarna har ju visat både sig själva och deras kön, så varför inte ni?
 

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
antar att kvinnors & mäns sexualitet är olika, med alla grader av nyanser förståss.
Män tänder nog lättast på bilder, medans kvinnor blir kåtast när det är mer eller mindre tydligt, fortfarande fantiseringsbart.
Med tanke på att det går minst 10-20 killar per tjej på denna siten, är det väl förklarbart att det inte är så mkt bilder.

Personligen är jag inte ett dugg rädd för min nakenhet, skulle lätt kunna byta kläder på ett torg, utan provhytt. Men eftersom min hjärna är min sexigaste kroppsdel, är det den jag visar upp. Bara för att jag roas av att hänga här, innebär ju inte att jag saknar intergritet. :love:
 

FridaA

Medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
:)
detta har ju nämnts i endel andra trådar men jag bara undrar vaför ni tjejer inte visar brösten eller (fittan) på bild e ni rädda för nåt eller vill ni bara inte.
man kan ju undra när ni inte gör nåt men dom flesta killarna har ju visat både sig själva och deras kön, så varför inte ni?

Vill inte...... :cool:
 

pillekille

Ny medlem
Kön
Man
Tjejer Har en enorm Klass som vi killar inte har!
Dom har säkert ingen önskan om att få en massa kukar uppkörda i ansiktet.
Lär känna dom och dom kanske frivilligt delar med sig av sina härligheter.
Bara en liten tanke här:oops:
 
Ålder
40
Kön
Man
Ja, nu har jag redan gjort mina statements i två nyare trådar på samma tema men vill bara fråga dig Wika varifrån du fått uppfattningen att tjejerna som är på ona inte "gör" något?

Tänkt tanken att de kanske är minst lika aktiva som du? Men att det inte syns för att intresset för dig när du frågar om dessa saker är ungefär lika med noll?
 

ak8

Ny medlem
Kön
Man
Ja, nu har jag redan gjort mina statements i två nyare trådar på samma tema men vill bara fråga dig Wika varifrån du fått uppfattningen att tjejerna som är på ona inte "gör" något?

Tänkt tanken att de kanske är minst lika aktiva som du? Men att det inte syns för att intresset för dig när du frågar om dessa saker är ungefär lika med noll?

Jag visar inte min kuk här heller, detta forum är inte enbart till för ett bildutbyte det finns många andra siteer för det, det är mycket mer för att uppmuntra fantasier, ideer och fråger än att titta på fittor och kukar, tycler jag....
 

pillekille

Ny medlem
Kön
Man
Jag visar inte min kuk här heller, detta forum är inte enbart till för ett bildutbyte det finns många andra siteer för det, det är mycket mer för att uppmuntra fantasier, ideer och fråger än att titta på fittor och kukar, tycler jag....[/quote]
---------------------------------------------------------------
Mycket bra uttalande! Tack. Kuken eller Fittan kan man väl visa när motparten ber om det. Vi killar kanske skulle få mer respekt av tjejerna om vi inte var för på?
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Wika: De e alltid okej att fråga, om man nu undrar varför många tjejer inte gör det...

Tjejerna får väl svara själva, men en del av svaret e väl att alla är olika individer, och här gör som man vill SJÄLV, inte för att andra vill. Vill man visa så e de okej, vill man inte så e det oxo okej. Det gäller både killar o tjejer.

Personligen tycker jag visa eller inte visa spelar så stor roll.. det vimlar ju av bilder på fittor på nätet för den som vill? Riktigt snuskiga, kåta fantasier hos en tjej e ännu läckrare än en bild på musen... även om musar e fina att se på... En del tjejer här visar ju oxo? t ex Icka som har en av skandinaviens sötaste musar.. :p

Plus att de alltid tycks finnas någon procent omogna offer bland oss killar, som tror dom e balla om dom gör sig lustiga me nån elak kommentar.. trots att ingen annan garvar, j-la miffon :eek:... o många tjejer vill inte ta risken att utsätta sig för det.

Oavsett om ni visar eller inte: ni e skitfina, tjejer! Snuska vidare... ;)
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Jag är mer verbal än visuell både vad gäller ge och ta och så funkar jag. Att jag inte skulle "våga" lägga upp bilder är inte riktigt sant. Jag personligen har inget behov av att göra det helt enkelt, jag delar hellre med mig av mina tankar och fantasier......hoppas det är ok med er?;)
 

mina

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna
Jag tänder oftast på kukar jag kan ta på och inte så mycket alls bara på en kukbild (undantag finns såklart alltid) och därför känner jag inget behov av att lägga upp bilder på min fitta, även om jag hade vågat. För mig handlar det inte om det. Jag tänder på fantasi, ord och heta tankar så jag håller mig till det både när det gäller mig själv och andra. Simple as that :D
 

Nightdriver

Medlem
Kön
Man
Tror inte folket här på onanera skulle bli så värst upphetsade av en bild på en vagina eller på ett par bröst, när det finns ca 158 terabyte bilder runt om på internet, gratis... Mao, det fyller ingen funktion...

Gillar Missets och Minas bilder, sensuella och med humor! Mycket roligare...! ;)
 

mina

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna
Tror inte folket här på onanera skulle bli så värst upphetsade av en bild på en vagina eller på ett par bröst, när det finns ca 158 terabyte bilder runt om på internet, gratis... Mao, det fyller ingen funktion...

Gillar Missets och Minas bilder, sensuella och med humor! Mycket roligare...! ;)

Du är go' du! ;)
 
Toppen