Vart gillar ni killar att spruta, och vart vill ni tjejer ha satsen?

Vart gillar du att att spruta (kille) & Och vart gillar ni tjejer att killen sprutar?


  • Total voters
    197

Värmlandspöjk80

Ny medlem
Kön
Man
Det är år 2014, och är nyfiken på hur det ser ut i våra svenska hem när det kommer till sex. Är det fortfarande som så att det är vanligt Svensson sex som är vanligast, där samlaget avslutas i kvinnan efter 10 minuter i missionären, eller är det vanligare idag att man kör lite mer kinky sex med flertalet positioner, kanske också analt, och att mannens utlösning ses vara något man som tjej förväntas svälja, få över ansiktet och så vidare.

Så därför skapade jag denna lilla poll om just vart ni vill spruta eller blir sprutad på/i.

Hoppas jag gjort bra alternativ, och att ni svarar ÄRLIGT ;)

Jag och min brud har lite mer halvrått sex . Jag har ofta problem med ryggen då jag haft både diskbråck och har nått reumatiskt åxå så det blir ingen akrobatik. Men knullar på henne hårt bakifrån i sängen eller i fotöljen. Kan även knulla på henne mot diskbänken eller ute i skogen. Älskar utesex i solen och jag är en ansiktssprutare. Avslutar alltid med en runk uppi fejan på henne och sprutar av .
 

reptilen

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag och min brud har lite mer halvrått sex . Jag har ofta problem med ryggen då jag haft både diskbråck och har nått reumatiskt åxå så det blir ingen akrobatik. Men knullar på henne hårt bakifrån i sängen eller i fotöljen. Kan även knulla på henne mot diskbänken eller ute i skogen. Älskar utesex i solen och jag är en ansiktssprutare. Avslutar alltid med en runk uppi fejan på henne och sprutar av .
Låter skönt. Helt i min smak. ;):cool:
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag och min brud har lite mer halvrått sex . Jag har ofta problem med ryggen då jag haft både diskbråck och har nått reumatiskt åxå så det blir ingen akrobatik. Men knullar på henne hårt bakifrån i sängen eller i fotöljen. Kan även knulla på henne mot diskbänken eller ute i skogen. Älskar utesex i solen och jag är en ansiktssprutare. Avslutar alltid med en runk uppi fejan på henne och sprutar av .

Bakifrån och följt av sprut i ansiktet. Den tjej som annammar det har min fulla uppmärksamhet :)
 

Boobsgirl

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Kvinna
Man förändras ständigt verkar det som.... ;) Favoriten all time är numera att sitta på knä under och ta emot i ansiktet, eller ligga på rygg med partnern ståendes över ansiktet. Det perspektivet är verkligen helt underbart, men kan ha att göra med min undergivenhet också
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Man förändras ständigt verkar det som.... ;) Favoriten all time är numera att sitta på knä under och ta emot i ansiktet, eller ligga på rygg med partnern ståendes över ansiktet. Det perspektivet är verkligen helt underbart, men kan ha att göra med min undergivenhet också

Intressant att du ändrat dig. Har du någon aning om varför? :) Båda positionerna du nämner är heta i min värld.
 

Boobsgirl

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Kvinna
Intressant att du ändrat dig. Har du någon aning om varför? :) Båda positionerna du nämner är heta i min värld.
Antagligen pga att jag gått från ett - ofrivilligt - vaniljäktenskap till ett - önskat - porrigt, vågat, sexigt, gränsprovande förhållande :)

Absoluta favoriten är ju att bli tagen bakifrån i duschen och sen få sätta sig på knä under och ta emot i ansiktet :p
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Antagligen pga att jag gått från ett - ofrivilligt - vaniljäktenskap till ett - önskat - porrigt, vågat, sexigt, gränsprovande förhållande :)

Absoluta favoriten är ju att bli tagen bakifrån i duschen och sen få sätta sig på knä under och ta emot i ansiktet :p

Låter ju riktigt trevligt. Ibland vet man ju inte heller vad man gillar om man inte provat det. Men bra att du hittat någon som delar dina fantasier. :)

Ta någon bakifrån och sen få spruta i ansiktet är något jag riktigt går igång på. :D
 

JonasB

Välbekant medlem
Ålder
29
Kön
Man
Spruta så djupt in i fittan som möjligt, finns det nåt skönare? Men om hon av nån anledning inte vill ha det i sig så, ja över ryggen eller magen/tuttarna funkar ju såklart också. Aniktssprut är inte min grej.
 

spikes

Aktiv medlem
Ålder
56
Kön
Man
I munnen svarade jag, men lika gärna i musen eller häcken.

Fast sexigast är där min partner vill.
Framförallt hade jag en älskarinna ett tag som gillade spermalek och ville ha det på brösten och i ansiktet och kladda med det.
 
Last edited:

LindaEP

Välbekant medlem
Olika vid olika tillfällen. Känner jag mig porrig vill jag naturligtvis att killen sprutar mig över ansiktet. Annars duger bröst och mage så jag kommer åt att kladda lite med sperman efteråt. Om vi bara har oralsex vill jag ha satsen inne i munnen. Jag kan alltså inte bestämma mig för vad som är sexigast.
 

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Olika vid olika tillfällen. Känner jag mig porrig vill jag naturligtvis att killen sprutar mig över ansiktet. Annars duger bröst och mage så jag kommer åt att kladda lite med sperman efteråt. Om vi bara har oralsex vill jag ha satsen inne i munnen. Jag kan alltså inte bestämma mig för vad som är sexigast.

Skulle nog kunna säga samma sak som kille, olika hur man vill spruta om jag skal vara ärlig. Ansikte, över fittan, i munnen, eller kanske rent av i fittan, beror på humör o tillfälle
 
Toppen