Vem är online???

j.anne

Medlem
Kön
Man
Jag vet inte om jag har missat det eller om det inte finns någonstans, men det skulle vara bra om man kunde se vilkna som var online när man är här. Kan ju vara lite kul att kunna prata med några som också är inne och läser på dessa härliga sidor.
 

smileytown

Medlem
Ålder
31
Kön
Man
det har jag också tänkt på.. skulle va en bra ide. Hoppas dom gör nånting så man kan se VILKA som är nline och inte bara hur många
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
håller med, man vill gärna se VILKA 18 som är online ;)

Det finns bara ett enda litet problem, som jag ser det!

Om alla de 18, som är online, som du vill se, inte vill visa att de är online...

Vems vilja är viktigast?

Din eller min?


Det finns massor av trådar i forumet Allmänt som öppnas med frågan om vilka som är online "just nu". Varför får inte dessa trådar större genomslagskraft, om det nu vore så att alla ville visa att de är online?

Inte vet jag! Vad tror du?
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
Det där skulle man ju kunna lösa lätt med att ha en funktion som på msn att man kan sätta som offline i sitt kryp-in tex
bara en ide
 

LekenKille

Medlem
Kön
Man
är det nån ide att skriva här inget tycks hända =/
Det är faktiskt viktigt att ni alla försöker komma med vad ni tycker och tänker. Det är bara på det sättet onanera.se kan bli ett mycket om inte ett bättre ställe att vara. Så fortsätt att skriva. Och jag kan lova, vi lyssnar och vi är redan igång med arbetet för att alla ska få det bättre här på sajten.:)
 
Toppen