Vi borde ha ett underforum som heter Sexminnen

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bock

Ny medlem
Kön
Man
Skulle föreslå att det vid sidan av Sexnoveller skapas ett mindre pretantiöst forum exempelvis kallat Sexminnen där envar kan berätta om trevliga stunder på egen hand eller tillsammans, gärna kompletterat med en fin bild, film eller länk.
 

Bock

Ny medlem
Kön
Man
Här är ett trevligt exempel.
Infört av signaturen Cissi på detta forum redan 2004.
Någon som har egna minnen att berätta ?

"Visst är det härligt att se en mans blåsvullna ollon förbereda ett kraftfullt sprut och sen se hur han antingen stillsamt drar fram & åter och stänker ner det som finns runt omkring eller en kuk som sprutar precis överallt omkring sig och med stolt blick tittar ner på en våt och nersprutad kuk.

Samtidgt som man med stora ögon ska låta blicken vila på detta verk och hoppas att han, om nu detta var meningen, lyckats träffa klittan eller brösten. Och så ska man fortsätta låta blicken vila på kuken för det kan ju komma fler droppar, stötvis kommer det mer eller mindre.

Gudarna ska veta att jag har onanerat MÅNGA gånger åt min killes runkakter som skett framför mig eller vid min sida, men även haft egna onaniakter som består i att sätta mig över en kraftig kukliknande dildo som viberar och gnida hela fittan & klittan över, samtidigt som jag har en spegel bakom mig där jag kan se om jag blickar bakåt, hur fittan svullnar och hur klittan växer sig större.

Och sen se hur det drar ihop sig, hur läpparna drar sig uppåt och klittan som blir större, och hur det pulserar när det går för mig. Många gånger kan jag fantisera om hur killen står bakom mig, vilket händer, sprutar över skinkorna så det rinner sperma ner över hela fittan på en precis när det går för mig. Suck...."
 

Mmmysan

Välbekant medlem
Ålder
44
Kön
Kvinna
Ja det kan man undra. Forumet ägs och drivs av två män som är admin på forumet. Ska jag skriva hens istället för att undvika att provocera?
Ha ha! Kanske du skall skriva dicks...
Nä! Sorry Läste lite för fort och blev provocerad eftersom det även finns kvinnor som är moderator. Men du skrev ju admins - som uppenbarligen inte är kvinnor! Vad vet jag - arma kvinna:oops:
 

Mmmysan

Välbekant medlem
Ålder
44
Kön
Kvinna
Ha ha! Kanske du skall skriva dicks...
Nä! Sorry Läste lite för fort och blev provocerad eftersom det även finns kvinnor som är moderator. Men du skrev ju admins - som uppenbarligen inte är kvinnor! Vad vet jag - arma kvinna:oops:
Seriöst! Sexminnen??? Är det Challe eller forumet som lider brist... ?
 

Bock

Ny medlem
Kön
Man
Bra fråga Mmmysan!
Kan berätta att Challe före tråden flyttades hit var 'duktig' och raderade en berättelse inlagd av Falconb och en till av mig. Vet inte om det är vettigt med cencur, men jag kommer själv inte att göra mer.
Antalet visningar visar emellertid att intresse för tråden finns. Jag hoppas därför att någon skall börja söka i sina minnesskatter och delge oss några guldkorn.
Tjejer och killar - vem blir först??
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Eftersom det verkar vara svårt att se skillnad på en tråd med diskussioner och en tråd med random sexminnen låser jag denna efter att ha brutit ut inlägg från de som inte märkt att det var ett förslag och en diskussion om förslaget. "Klick"
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen