ViaMax - Sexpiller för kvinnor.

lina

Medlem
Kön
Kvinna
Det är nog jätte bra för dom tjejer som känner att dom inte "vill" nog ofta med sina killar. Jag tror det är ett stort problem idag, med all stress och alla krav som ställs på alla idag.

Lina
 

sweetheart

Medlem
Kön
Man
Det är ju bra att det äntligen kommit ett sexpiller för oss tjejer! Är det någon här som har provat?

[blue]When everything comes your way, you're probably in the wrong lane.[/blue][/size=1]
 

Swingerslady

Ny medlem
Kön
Man
Jag kan berätta att för mig funkade de inte alls. Det som hände var att jag inte fick orgasm alls och då provade jag vid flera tillfällen för att testa om de uteblivna orgasmerna hade någon annan orsak. Det var som om clitten blev så överkänslig att den inte reagerade alls istället för att ge mig mer njutning.
 

nyfiken_gul

Ny medlem
Kön
Man
Skillnaden mellan vidimax (gel) o älskogs olja..?? Någon som testat båda o har någon åsikt om dessa..?? Är det precis samma sak eller är något av dom "starkare"

Tack på förhand
 
L

Lastbryggan

Gäst
Hallå!
Kika in på www.erotikum.se så hittar ni ViaMax och en hel del annat som verkar i lusthöjande väg på kvinnor!
www.erotikum.se
Du har nu gjort 12 inlägg här på onanera.se och alla tolv har varit i ett enda syfte och det är att göra reklam för din shop. Jag har absolut inget emot när andra shoppar än Lastbryggan rekommenderas, snarare tvärtom att det är bra med konkurrans. Men nån måtta på spammet får det vara.

Ditt enda syfte som medlem här är att spamma med reklam och upphör inte det omgående så kommer ditt konto att stängas av och alla dina trådar raderas.

Kommentera gärna detta inlägg om du känner dig felaktigt behandlat,är det någon annan medlem somtycker annorlunda så skriv gärna det också.

//Mats - Lastbryggan
 

MrX

Ny medlem
Kön
Man
Hej Mats!
Jag har kikat omkring lite mer här på forumet och såg b la någon tråd där någon gjort ett liknande misstag som jag. Jag var inte heller medveten om att det är Lastbryggan som driver denna site, vilket jag tycker gör det hela till en helt annan sak! Helt klart är inläggen i reklamsyfte, och jag är ledsen för snedsteget. Om du känner att du vill ta bort mina inlägg så förstår jag dig helt och fullt!



www.erotikum.se
 
Toppen