Vilken är din favoritställning?

Bluesman

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
Med frugans ben rakt upp, med dem mot min kropp eller på mina axlar, med blicken i hennes när jag först slickar henne för att senare älska med henne fortfarande på rygg, njutande.
 

kille20

Medlem
Kön
Man
misionärställningen med kvinnans särade ben rakt upp i luften så att de fladrar vid varje stöt
 
G

Guest

Gäst
bakifrån med ett stadigt grepp om skinkorna eller brösten, eller skeden om man vill ta det lite lugnare.
 
G

Guest

Gäst
bakifrån med ett stadigt grepp om skinkorna eller brösten, eller skeden om man vill ta det lite lugnare.

Finns det ingen guide över sexställningar så man får veta vad dom heter. Aja, doggy är nog bäst. Det är skönt, man har en sexig syn framför sig OCH det är perfekt om man har sex där det är trångt. Min första gång på skoltoan var en snabbis doggy...
 

martin2500

Medlem
Kön
Man
skönt att stå upp och knulla...man blir fri lixom....så man kan jucka som man vill..bakifrån blir nog min favvo..
 

Smokie77

Medlem
Kön
Man
Hmm måste nog säga bakifrån eller missionären med tjejens ben på mina axlar....
MMmmm vad fin det hade varit nu:oops:
 

Patron

Aktiv medlem
Kön
Man
Sittande på knä mellan kvinnans särade ben (dyna under rumpan så att beckenet kommer upp). Det blir allt på en gång, utsikt över kvinnans kropp, blicken, brösten, magen och fittan där kuken går in och ut. Två fria händer som kan massera brösten, magen, låren och klittan. Och när det går för mig så ser jag sperman flöda ut på kvinnans mage.
 

s_blaj

Medlem
Kön
Man
Bakifrån är helt klart en av de bättre...men missionären när tjej har benen rätt upp så man kommer åt ordentligt är sjukt nice också ;)
 

seglare21

Ny medlem
Kön
Man
Shit vad många som värkar gilla doggy, jag föredrar nog att kunna se henne i ögonen och se lite mer än bara rumpa och rygg .

Det måste ju finnas många andra ställnigar som minst lika bra om inte bättre än doggy.

eller har jag fel?
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
det är väl olika
ibland börjar man med sked
ibland i missonär

ibland kommer man inte längre än till 69an (70-71, ;), klura ut den om ni kan)

men bakifrån är skönt, med ett fast grepp om midjan, lr/& håret, kanske en hand som smiskar lekfullt på skinkan
 
Toppen