Vilken av dessa skulle du välja?

Smisken

Ny medlem
Kön
Kvinna
Om du vore kille, och du stöter på två tjejer i jakt på en flickvän, vilken av dessa skulle du då välja


Kandidat 1..
Inte helt stabil i psyket, lite mysko, men snygg som attan, och verkar vara en hejjare i sängen, singel så klart, och har ett bra och lungt sätt, är framåt kanske något för framåt, men annars jätte trevlig


Kandidat 2..
Har tre barn, dvs kroppen är inte på heltrim, och har ju vad man kan kalla ett förflutet, men ni har samma sätt, samma värderingar o funderingar, och funkar enormt bra ihop, du vet inte hur hon är i sängen, men du tror att hon är bra, hon är lite blyg, men väldigt trevlig..
 

prinzessan

Medlem
Ålder
40
Kön
Kvinna
jag väljer kandidat 2!En perfekt kropp är inte allt här i världen,att det syns att hon levt livet och fött barn kan vara väldigt sexigt.En kropp med personlighet helt enkelt.
värderingar och funderingar är väldigt viktigt om man ska kunna leva tillsammans.trevlig är det alltid bra att vara,och att vara lite blyg är väl inte hela världen.Helt enkelt så tycker jag att det är sexigt med en person med ett förflutet.
 

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
Jag röstar oxå på kandidat nr 2.
Hur spännand är inte sex, när man ska försöka distrahera ungarna med en video / eller de helt plötsligt belamrar hela köket ihop med sina hungriga kompisar..
Skämt å sido, det som får mig att dra öronen åt mig, är din beskrivning "inte helt stabil i psyket, lite mysko" Inget ont om människor som inte är själsligt friska, det kan vi alla drabbas av, men tror att du får ett betydligt lungare liv om du väljer en 3-barn mor. (om hon nu har ordnat upp sitt förflutna ?)

Vi vill höra om fortsättningen (& kanske lite om påsättningen oxå ;))
 

greven66

Medlem
Kön
Man
*om du vore kille*

så har tre ladys svarat:D

Men visst är det som både Prinzezzan å Snippan säger....alt.2 blir det även om ett sjuhelvetes åka i sängen kan va intressant:oops:..men man ska funka utanför oxå...:p
 
G

Guest

Gäst
Jag vill absolut inte få problemet med barn men annars verkar ju 2an trevligast. hon kan ju också vara vilddjur i sängen. Så för relation 2:an men för kk får det lätt bli 1:an. Snygg och bra i sängen. Det är en najs kk :)

Om du vore kille, och du stöter på två tjejer i jakt på en flickvän, vilken av dessa skulle du då välja


Kandidat 1..
Inte helt stabil i psyket, lite mysko, men snygg som attan, och verkar vara en hejjare i sängen, singel så klart, och har ett bra och lungt sätt, är framåt kanske något för framåt, men annars jätte trevlig


Kandidat 2..
Har tre barn, dvs kroppen är inte på heltrim, och har ju vad man kan kalla ett förflutet, men ni har samma sätt, samma värderingar o funderingar, och funkar enormt bra ihop, du vet inte hur hon är i sängen, men du tror att hon är bra, hon är lite blyg, men väldigt trevlig..
 
G

Guest

Gäst
Kandidat 1..
Inte helt stabil i psyket, lite mysko, men snygg som attan, och verkar vara en hejjare i sängen, singel så klart, och har ett bra och lungt sätt, är framåt kanske något för framåt, men annars jätte trevlig

And the winner is: Kandidat 1..

Jag har en dragning till skumma, lite galna tjejer. Passar mej helt perfekt för förhållande är inte min grej. När jag blir vuxen och ska stadga mej kanske jag skulle fundera på någon annan sorts tjej, men nu får kuken styra. Man är ju knappt 40 så det dröjer än innan man ska in i de fastare relationernas garn.
 

Smisken

Ny medlem
Kön
Kvinna
Jag röstar oxå på kandidat nr 2.
Hur spännand är inte sex, när man ska försöka distrahera ungarna med en video / eller de helt plötsligt belamrar hela köket ihop med sina hungriga kompisar..
Skämt å sido, det som får mig att dra öronen åt mig, är din beskrivning "inte helt stabil i psyket, lite mysko" Inget ont om människor som inte är själsligt friska, det kan vi alla drabbas av, men tror att du får ett betydligt lungare liv om du väljer en 3-barn mor. (om hon nu har ordnat upp sitt förflutna ?)

Vi vill höra om fortsättningen (& kanske lite om påsättningen oxå ;))


Nu är jag vännen till en kille med detta valet, rättare sagt bror till han[:cool:]
och är ju tjej själv..

Han har träffat en tjej, som är enormt sexig, faller han i smaken utseende mässigt, men ja hon är skum, och har ett kontrollbehov av han, fast dom inte ens har ett förhållande, hon är bra i sängen, men som sagt skum, och underlig..

den andra tösen, hon är jätte trevlig, varm och go, och han är kär i hon, men det är ju det med 3 barn, och att hon inte ser sådär jätte bra ut, dom har aldrig haft sex, och ja jag vill nog inte höra för mycket detaljer heller, är ju min bror..
Dom är gulliga tillsammans, och har samma funderingar och värderingar, och funkar jätte bra ihop..

Den andra tjejen, och är mer uppe i skyarna med sina funderingar och värderingar, brodern får enligt hon inte tala med andra tjejer ens, fast dom inte är tillsammans, för då känner hon sej mindre värd[:0] ja hon är en skummis..

Den andra, morsan, hon är öppen, tycker det är bra att han är med andra osv, hon vet om den där andra tjejen, och dom är helt ärliga med varandra.. men har som sagt inget förhållande, utan hon vill att han ska välja själv, och hon vill inte försöka påverka hans val..
rätt klyftig madam.. hade jag varit kille själv, hade jag satsat på hon, för hennes hjärna gör mej horney:p

Men brodern lever väll i ett sådant där land, där tjejer ska vara pinnigt smala, ha puttande röv, och stora runda silikontuttar! annars är han rätt okej, och nej han ser inte sådär toppen ut själv må jag säga.. Fan vi är ju släkt[B)]
 

bendover

Medlem
Kön
Man
Hej.Du får väl säga till din bror att ha får skärpa sig,han kan ju inte välja en som tydligen inte har alla hönsen hemma. Att hon har 3 barn o inte ser så bra ut,vem bryr sig om sådant... jag skulle aldrig valt en för hennes bröst eller att hon ser bra ut. Nej ge din bror en spark i röven o säg till honom att skärpa sig. Puss i ljumsken / Ben
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Han kan ju inte välja en tjej som han inte han känslor för. Då är det bättre att han inte väljer någon.

Där satt den, huvudet på spiken, du är så underbart rätt på det!

först, alla tjejer som är skumma går bort, de kan få vem som helst att bli blå för ingenting (deppig)

packetlösning(barn från innan) den får man passa sig väldigt noga för
man blir en vuxen som barnen ser upp till, en mognare uppgift
samt ansvaret att fullfölja det

säg till att han tänker sig för innan han hittar på nåt dumt!
:D
 

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Har fastnat för nummer 2 och är OTROLIGT nöjd med det! :love::love::love:

Men... saknar ibland nummer ett :(... tyvärr så var det ingen fungerande kombination i längden... men vilket sex...!!!!! :p:p:p:p:p:p:p
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
50
Kön
Man
Ikväll gillar jag lite spänning o elektricitet i atmosfären, så jag kör på nummer ett!

Men nummer två vinner nog i längden.... Äh, jag tar båda! :)
 

Nightdriver

Medlem
Kön
Man
Jag röstar oxå på kandidat nr 2.
Hur spännand är inte sex, när man ska försöka distrahera ungarna med en video / eller de helt plötsligt belamrar hela köket ihop med sina hungriga kompisar..
Skämt å sido, det som får mig att dra öronen åt mig, är din beskrivning "inte helt stabil i psyket, lite mysko" Inget ont om människor som inte är själsligt friska, det kan vi alla drabbas av, men tror att du får ett betydligt lungare liv om du väljer en 3-barn mor. (om hon nu har ordnat upp sitt förflutna ?)

Vi vill höra om fortsättningen (& kanske lite om påsättningen oxå ;))


Nu är jag vännen till en kille med detta valet, rättare sagt bror till han[:cool:]
och är ju tjej själv..

Han har träffat en tjej, som är enormt sexig, faller han i smaken utseende mässigt, men ja hon är skum, och har ett kontrollbehov av han, fast dom inte ens har ett förhållande, hon är bra i sängen, men som sagt skum, och underlig..

den andra tösen, hon är jätte trevlig, varm och go, och han är kär i hon, men det är ju det med 3 barn, och att hon inte ser sådär jätte bra ut, dom har aldrig haft sex, och ja jag vill nog inte höra för mycket detaljer heller, är ju min bror..
Dom är gulliga tillsammans, och har samma funderingar och värderingar, och funkar jätte bra ihop..

Den andra tjejen, och är mer uppe i skyarna med sina funderingar och värderingar, brodern får enligt hon inte tala med andra tjejer ens, fast dom inte är tillsammans, för då känner hon sej mindre värd[:0] ja hon är en skummis..

Den andra, morsan, hon är öppen, tycker det är bra att han är med andra osv, hon vet om den där andra tjejen, och dom är helt ärliga med varandra.. men har som sagt inget förhållande, utan hon vill att han ska välja själv, och hon vill inte försöka påverka hans val..
rätt klyftig madam.. hade jag varit kille själv, hade jag satsat på hon, för hennes hjärna gör mej horney:p

Men brodern lever väll i ett sådant där land, där tjejer ska vara pinnigt smala, ha puttande röv, och stora runda silikontuttar! annars är han rätt okej, och nej han ser inte sådär toppen ut själv må jag säga.. Fan vi är ju släkt[B)]

Tjej nr två vinner med, ungefär, tre årtusende..?!

Ta din bror i kragen och ta ner honom på jorden!

/Daniel
 
G

Guest

Gäst
Svårt! Efter att ha läst den första texten så var jag väldigt inne på nr. 1 inte så mycket på grund av utseednet eller sexet utan att nr. 2 har barn. Hjälp!

Men efter att ha läst tillägget så vet jag ärligt talat inte... Nr. 1 låter som en svartsjuk liten dam, som jag troligtvis inte skulle stå ut med. Jag vill kunna prata med vem jag vill utan att bli anklagad för saker. Har dessutom haft ett för hållande med en tjej med lite "labilit" psyke, dåligt självförtroende osv. och det funkar även om det kunde vara jobbigt ibland.

Jag är fortfarande avskräckt för nr. 2 med tanke på barnen...

Så ärligt talat vet jag inte... Skulle nog låta känslorna styra. Vem känner jag mest för? och skulle jag inte kunna bestämma mig så blir det nog ingen av dem...
 
G

Guest

Gäst
Beror nog mycket på barnen också, inte bara på mamman!
Var i den situationen för ett tag sedan. Träffade en jättego tjej med 2 barn.
Hennes son var lika gammal som min son men han var inte riktigt klok och han hade påverkat sin lillasyster till det sämre...
Jag insåg att det skulle ha gått ut över förhållandet med hennes "damp-barn" så jag drog öronen åt mig...
Kanske taskigt av mig, barnen kanske skulle ha behövt en man i familjen ,men ändå!
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Om du vore kille, och du stöter på två tjejer i jakt på en flickvän, vilken av dessa skulle du då välja


Kandidat 1..
Inte helt stabil i psyket, lite mysko, men snygg som attan, och verkar vara en hejjare i sängen, singel så klart, och har ett bra och lungt sätt, är framåt kanske något för framåt, men annars jätte trevlig


Kandidat 2..
Har tre barn, dvs kroppen är inte på heltrim, och har ju vad man kan kalla ett förflutet, men ni har samma sätt, samma värderingar o funderingar, och funkar enormt bra ihop, du vet inte hur hon är i sängen, men du tror att hon är bra, hon är lite blyg, men väldigt trevlig..


Om jag vore kille så skulle jag helt klart vilja ha sex med nr 1. och vilja ha nr 2 som kompis.

Men jag skulle inte välja någon av dem som flickvän! Då krävs en kombination av båda...
 
Toppen