Warning: Anal massage

Maxwell_tag

Ny medlem
Kön
Man
Hej,

jag tänkte att jag skulle varna er lite bara.
Jag ser många inlägg om att smeka analen här på forumet...

Idag var mina föräldrar borta så jag tänkte jag skulle göra det skönt. Jga bestämde mig för att testa detta med analen.
Jag satt en plastpåse på handen och fuktade den ordentligt med saliv och så började jag.
När jag hade hålligt på ett tag och senare insett att detta bara inte kommer att gå, så tar jag ut påsen. till min fasa var den svagt röd.

Jag tror dock det gick bra, jag känner inte av det och jag gick i dushen nästan direkt och tvättade mig ordentligt där bak.

Även om det gick bra den här gången så kanske det inte gör det för alla, alla gånger. En sak är säker, det är inget jag gör igen.

Så bara för att varna er andra forummedlemar :)
 

EriK3

Medlem
Kön
Man
Aldrig upplevt det. Å andra sidan har jag bara gjort det ett 10-tal gånger. Men jag tycker inte det är speciellt skönt så har slutat nu. Det är äckligt när man får bajs på fingrarna :S
 

heimat

Medlem
Kön
Man
Bajs på fingrarna? Skojar du eller? Har aldrig fått det på mina fingrar eller kuken när man pillat p nån brud. Bajset befinner sej inet riktigt så långt ner....
 

Rakad19cm

Medlem
Kön
Man
mjaaa...
skulle du ta hela jäkla näven direkt in genom ringen??
då förstår jag att det gick som det gick.haha


Intreserad av rätt så mye..
 

Jaadu

Medlem
Kön
Man
Maxwell... En plastpåste har ju ofta vassa kanter och innandömmet är ju fuktigt så där med kännsligt för vassa saker som en plastpåse är i hörnen bl a... Du skulle använt en kondom istället...
 
Toppen