webbsex

severe damage

Ny medlem
Kön
Man
Hej,

Hur går det egentligen till att ha sex över nätet? Själv sitter jag mest och läser noveller, inlägg, ser bilder och smeker mig till klimax, men jag är också nyfiken på hur själva INTERAKTIONEN går till. Några bra chatttips?
 

Mr Snook

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by severe damage

Hej,

Hur går det egentligen till att ha sex över nätet? Själv sitter jag mest och läser noveller, inlägg, ser bilder och smeker mig till klimax, men jag är också nyfiken på hur själva INTERAKTIONEN går till. Några bra chatttips?
ja du kan ju alltid adda mig på msn, bara klicka på msn ikonen ovanför här, jag är altid på för lite hård skön websex:p

Tjo vad det är gott när det bultar i jeansen!
 

scaryeyes

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by severe damage

Hej,

Hur går det egentligen till att ha sex över nätet? Själv sitter jag mest och läser noveller, inlägg, ser bilder och smeker mig till klimax, men jag är också nyfiken på hur själva INTERAKTIONEN går till. Några bra chatttips?

Hej! Jo, det bästa är att först hitta nån trevlig kille på nåt community.
Sen byter man icq eller msn namn.
När man väl börjat chatta med varandra å kanske skickat nån bild eller så, så e d ju bara att fortsätta. Va inte blyg, utan tala om va du vill se, å visa åxå va du vill att killen ska få se!
Jag lovar dej att det är skithäftigt när du blir kåt å inte kan låta musen va!:p

Men visst! Kom in på msn om du har lust!


Kommer lite text här snart
 
Toppen