Äldre kvinnor = bättre sex?

Diskussion i 'Allmänt om onani' startad av stefan71, 17 februari 2008.

1. stefan71

stefan71 Aktiv medlem

Mottagna gillanden:
    153
    Kön:
    Man
    Stämmer detta? Ja, för min egen del! Bäst sex har jag haft med en 44 årig gift kvinna då jag själv var i 20-års åldern. Hon var helt underbar, vild och hämningslös. :oops:

2. _snippan-

_snippan- Medlem

Mottagna gillanden:
    10
    Kön:
    Kvinna
    tror att du har en poäng där..
    Som icke nybörjare har man en annan självsäkerhet & bryr sig inte längre om att kroppen förändrats efter barnafödande & livet i största allmänhet.
    Jag har iaf klart bättre sex nu, än när jag var 20.:D

3. SuperLasse

SuperLasse Aktiv medlem

Mottagna gillanden:
    9
    Kön:
    Man
    Från:
    Stockholm
    Man kanske inte kan sätta lika-tecken, men ofta stämmer det tror jag. Jag hade en liknande när jag va 25, hon va 45 och skitskön! Inte för inte som man snackar om MILFar. Många tjejer får en helt annan säkerhet och trygghet som är jäkligt sexig när dom fött barn. Vore väl 17 om man inte skulle lära sig lite med tiden... :D En del blir dock försoffade tanter redan vid 30 (och det gäller samma med killar - slö radhusgubbe redan vid 25), hopplösa fall.. :D

4. Har själv erfarenhet av äldre mogna mammor.Växte upp men mamma och hennes väninnor.Redan då jag var 13-14 år hade jag fantasier om dessa mogna kvinnor och då jag var 17 fick jag äntligen knulla.

5. hotpants

hotpants Aktiv medlem

Mottagna gillanden:
    54
    Kön:
    Kvinna
    kan bara utgå i från egen erfarenhet;)och det stämmer det en del av er säger.
    sex är bättre nu när man blivit äldre(34 är jag om ni undrar)
    jag har en helt annan syn på sex..kan ta för mig..skäms inte och känner min kropp bättre nu.

Är en HET MILFare...hehehehe.

6. megapixel

megapixel Medlem

Mottagna gillanden:
    4
    Kön:
    Man
    Från:
    Kungsbacka
    **

med en väninna till din mor? hett :D [:0]

7. hotpants

hotpants Aktiv medlem

Mottagna gillanden:
    54
    Kön:
    Kvinna
    med en väninna till din mor? hett :D [:0][/quote]:sleep::sleep::sleep::sleep::sleep:

Vad??

8. Loadboy

Loadboy Medlem

Mottagna gillanden:
    11
    Kön:
    Man
    Oftast stämmer det kanske. Jag blev själv av med oskulden med en åtta år äldre tjej. Det kunde inte bli en bättre "första gång". Hon tog hand om mig helt och visste precis hur hon skulle ta hand om situationen. Om man nu inte är ihop med någon så önskar jag att fler äldre tjejer vågade göra som hon med fler "förstagångare"...:D

9. stefan71

stefan71 Aktiv medlem

Mottagna gillanden:
    153
    Kön:
    Man
    Just det där med självsäkerhet känner jag igen. Jag tycker det är enormt sexigt att hon är mogen, vågar ta för sig, säga vad hon vill och ge hämningslöst... :)

10. Loadboy

Loadboy Medlem

Mottagna gillanden:
    11
    Kön:
    Man
    Jo jag håller med. Men för mig är det nog så att jag tyckte nog mer det när jag själv var yngre - att äldre var mer självsäkra. Men det var ju också för att man inte var så haj på allt med sex. Den där självsäkra känslan jag tyckte de hade var helt outstanding tyckte jag då. Nu är man ju lite äldre själv...;)

11. webcambus

webcambus Medlem

Mottagna gillanden:
    11
    Kön:
    Man
    Från:
    Borås
    Sex med äldre kvinna . . . . . . .

Jo, jag tackar jag........ det var väl aktuellt för min del för så där 20-30 år sedan. Nu är jag ju äldre själv, så om kvinnan ska vara ca. 20 år äldre än mig ska hon alltså vara 75 år. . . . . . .

Så jag får nog hoppas på att det finns tjejer som gillar äldre mogna män istället.

12. stefan71

stefan71 Aktiv medlem

Mottagna gillanden:
    153
    Kön:
    Man
    Min sambo drömmer om äldre män.... ;)

13. hellabellan

hellabellan Medlem

Mottagna gillanden:
    12
    Kön:
    Man
    Konstigt nog så blir sex skönare - ju äldre jag blir :sleep:
    Jag vet vad jag gillar och ser till att få det ;)

14. Guest

Guest Gäst

Absolut. MILF är hur hett som helst ju. Fast det kräver verkligen att dom är top of the line. Alltså vackra och utseende medvetna.

sommarflirten 07 var min paranta och tyvärr occupied 40-åring. Blev inget sex kan inte bekräfta stefan1971 inlägg men hon hade säkert varit skön :oops:

15. megapixel

megapixel Medlem

Mottagna gillanden:
    4
    Kön:
    Man
    Från:
    Kungsbacka
    ja ibland e äldre riktigt upphetsande ^^

16. webcambus

webcambus Medlem

Mottagna gillanden:
    11
    Kön:
    Man
    Från:
    Borås
    Då finns det en gnutta hopp då? - Det låter ju bra!

17. Snäckan

Snäckan Välbekant medlem

Mottagna gillanden:
    65
    Kön:
    Kvinna
    Det är mycket bättre med en på 40 år, än två på 20...;):cool:

18. hama

hama Aktiv medlem

Mottagna gillanden:
    204
    Kön:
    Man
    Från:
    Skövde
    Jo, självklart är det så som ni säger här. Med åldern får man erfarenheten och även en del tålamod, kanske framför allt. Det behövs massor ibland:p. Men det så klart, åldern går väl inte spårlöst förbi...på någon, om nu någon, trodde nåt annat.
    Så är det väl så att sexighet inte sitter i ett vackert yttre, nåt som bara finns där på något inte påtagligt sätt, som inte har med ålder eller fysiska företräden att göra, ja jag vet inte hur jag skall uttrycka mig riktigt...:)

19. Isdx

Isdx Medlem

Mottagna gillanden:
    8
    Kön:
    Man
    Från:
    Sverige
    Äldre kvinnor (>40 år) kan ofta va mycket kåta av sig och härliga att knulla med, men det finns tyvärr också undantag bland dom som det också finns bland yngre kvinnor. Ett allmänt naturligt problem ofta är att fittan inte alltid är lika trång som en ung tjejs, beror ju också hur pass bra kvinnan kan kontrollera sina fittmuskler och därigenom göra fittan mer trång. En del kvinnor brukar också ha fobier mot att suga kuk, överhuvudtaget att ta kuken i mun för att inte tala om att ta sperman i mun. I all fall tycker jag det känns på nåt sett "tryggare" att ha sex med en äldre erfaren kvinna, men kanske inte lika spännande som med en ung.

20. stefan71

stefan71 Aktiv medlem

Mottagna gillanden:
    153
    Kön:
    Man
    Fast min älskarinna 40+ bad själv att jag skulle spruta henne i munnen! :oops: