Älsklingssaker

missjillian

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Vad jag älskar:
Manliga handleder, ådriga underarmar. Att bli kysst i nacken. Trubbiga, rena fingernaglar. Krypa djupt ner i sköna sängkläder. Kläder som långsamt dras av under varm förväntan. En len vägg att bli tryckt emot. Ljudet av min älskares andetag. Att han för undan mitt hår då han är i mig. Att höra mitt namn viskas av honom precis innan han kommer. Närhet som vibrerar då man rör vid varandra. Förförelse. Smicker om min kropp. Snuskiga sms.

Lampan tänd så man ser när man älskar. En öm beröring som stegras och blir häftigare allteftersom. När man vill ha det nästan för mycket. En orgasm, den behöver inte vara samtidigt som hans. Ögonkontakt. Känna hur han skälver då han kommer i mig. Sprut på mina bröst eller mage. Hålla om varandra efteråt, hud nära hud. Känna sperma rinna ur mig. Oralsex, ha honom i munnen och möta hans blick. Svälja. Bli passionerat och kunnigt slickad, mjukt och långsamt, som jag vill. Sex som är okomplicerat, utan förpliktelser, knulla för att det är så gudomligt skönt.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Vad jag älskar:
Manliga handleder, ådriga underarmar. Att bli kysst i nacken. Trubbiga, rena fingernaglar. Krypa djupt ner i sköna sängkläder. Kläder som långsamt dras av under varm förväntan. En len vägg att bli tryckt emot. Ljudet av min älskares andetag. Att han för undan mitt hår då han är i mig. Att höra mitt namn viskas av honom precis innan han kommer. Närhet som vibrerar då man rör vid varandra. Förförelse. Smicker om min kropp. Snuskiga sms.

Lampan tänd så man ser när man älskar. En öm beröring som stegras och blir häftigare allteftersom. När man vill ha det nästan för mycket. En orgasm, den behöver inte vara samtidigt som hans. Ögonkontakt. Känna hur han skälver då han kommer i mig. Sprut på mina bröst eller mage. Hålla om varandra efteråt, hud nära hud. Känna sperma rinna ur mig. Oralsex, ha honom i munnen och möta hans blick. Svälja. Bli passionerat och kunnigt slickad, mjukt och långsamt, som jag vill. Sex som är okomplicerat, utan förpliktelser, knulla för att det är så gudomligt skönt.

Vackert skrivit @missjillian <3
 

Falconb

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Underbart Missjillian, jag älskar att ligga mellan en kvinnas ben och ge henne njutning samtidigt som jag möter hennes blick. Att se hur hennes ansikte drar ihop sig när hon närmar sig en orgasm. Underbart.
 

skumma

Välbekant medlem
Ålder
49
Kön
Man
Vad jag älskar:
Någon som inte kan låta bli att röra vid mig. Någon som jag inte kan låta bli att röra vid. Värmen och mjukheten från en kropp nära. Att veta att jag får ligga. Förväntan. Att inte kunna hålla sig utan börja ha sex redan i hallen. Väntan.

Smaken av en kyss. Mjuka bröst. Snabba upphetsande andetag. Sältan från svettig hud. Styva bröstvårtor. Hår som stryker mot mitt bröst när hon rör sig neråt. Värmen från en tunga på mina pungkulor. Smaken av en våt fitta. Att få vara djupt, djupt inne i henne. Lekfullhet. Skrattet mitt i upphetsningen. Fontänorgasmer och värmen runt mitt skrev. Den långsamma njutningen. Att se henne komma och att inte kunna hålla tillbaka.

Att vara kvar i henne och vara nära. Svettigt andfådda. Leende. Tillfredsställda.
 

Blondtrash

Aktiv medlem
Ålder
50
Kön
Man
Vad jag älskar:
Manliga handleder, ådriga underarmar. Att bli kysst i nacken. Trubbiga, rena fingernaglar. Krypa djupt ner i sköna sängkläder. Kläder som långsamt dras av under varm förväntan. En len vägg att bli tryckt emot. Ljudet av min älskares andetag. Att han för undan mitt hår då han är i mig. Att höra mitt namn viskas av honom precis innan han kommer. Närhet som vibrerar då man rör vid varandra. Förförelse. Smicker om min kropp. Snuskiga sms.

Lampan tänd så man ser när man älskar. En öm beröring som stegras och blir häftigare allteftersom. När man vill ha det nästan för mycket. En orgasm, den behöver inte vara samtidigt som hans. Ögonkontakt. Känna hur han skälver då han kommer i mig. Sprut på mina bröst eller mage. Hålla om varandra efteråt, hud nära hud. Känna sperma rinna ur mig. Oralsex, ha honom i munnen och möta hans blick. Svälja. Bli passionerat och kunnigt slickad, mjukt och långsamt, som jag vill. Sex som är okomplicerat, utan förpliktelser, knulla för att det är så gudomligt skönt.

satan härligt skrivet och stenkåt blev åxå ,, hade gärna delat det där med dig i verkligheten alltså <3 ;)
 
Toppen